خرید اقساطی Air Pods pro

تاریخ انتشار:
1403/3/1 10:04:20

یکی از بهترین هدفون‌های بی سیم دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی Air Pods pro به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی Air Pods pro


Air Pods pro 

طراحی منحصر به فرد و متمایز، هدفون‌های ایرپاد پرو اپل را به محصولی پرطرفدار و محبوب تبدیل نموده است. قدرت بیس بالا، طراحی ارگونومیک و قابلیت Active Noise Cancelling، از امتیازات شاخص خرید قسطی Air Pods pro محسوب می شود. این محصول در ردیف هدفون‌های تو گوشی (In Ear) جای می‌گیرد. طراحی لبه‌های سیلیکونی در قسمت گوشی‌های هدفون، حذف صداهای مزاحم را به دنبال داشته است. همچنین، این محصول اپل در برابر نفوذ آب و گردوغبار از مقاومت بالایی بهره می‌برد. 

ظاهر جذاب و زیبا

بهره مندی از زبان طراحی متفاوت و یونیک، یکی از مشخصات برجسته خرید اقساطی Air Pods pro را رقم می‌زند. لبه‌های این مدل هدفون در مقایسه با مدل‌های قبلی، بزرگ تر طراحی شده است. همچنین، ظاهر ارگونومیک هدفون، احساس راحتی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. استفاده از لایه‌های سیلیکونی در گوشی هدفون، مانع از شنیدن صداهای مزاحم در هنگام پخش موسیقی یا مکالمه می‌شود. استفاده از توری‌های منفعل در بخش بیرونی هدفون، موجب پخش شدن فشار بین بیرون و داخل گوش کاربر شده است.

امکان حذف صداهای مزاحم

قابلیت از بین بردن صداهای مزاحم، از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی Air Pods pro محسوب می‌شود. این قابلیت موجب حذف صداهای مزاحم در اطراف کاربر می‌شود. با نگه داشتن سنسور فشار تعبیه شده بر روی هدفون، این قابلیت فعال می‌گردد. همچنین، تنظیم دلخواه حذف صدا از طریق نگه داشتن انگشتان بر روی کنترل صدا صورت می‌گیرد.

کیفیت صدای فوق العاده

برخورداری از سری‌های بزرگ تر، افزایش سطح کیفی صدای ایرپاد پرو را به دنبال داشته است. سری‌های در نظر گرفته شده برای Airpods pro از نوع آکوستیک است. این نوع از سری‌ها علاوه بر حذف صدای اطراف، در پخش صدا با کیفیت و وضوح بالا، بسیار تاثیرگذار هستند. 

قابلیت اکولایزر تطبیقی (Adaptive EQ )

ویژگی دیگر خرید اقساطی Air Pods pro به قابلیت اکولایزر تطبیق پذیر دستگاه مربوط می‌شود. این قابلیت بر اساس فرم گوش کاربر، اکولایزر موسیقی را به صورت خودکار تنظیم می‌کند. این ویژگی در هنگام پخش موسیقی، تجربه متفاوتی را برای کاربر رقم می‌زند. همچنین، در پرتو وجود ویژگی Adaptive EQ، امکان تنظیم فرکانس‌های بالا و پایین جهت شنیدن صدای شفاف و غنی فراهم شده است.

طراحی درایورهای مخصوص

ایرپاد پرو اپل در ساختار خود از درایورهای مخصوصی بهره می‌برد. این درایورها مسئولیت مستقیم بیس صداها را عهده دار می‌باشند. این فرآیند با توجه به سایز کوچک ایرپاد، با قدرت خیره کننده‌ای انجام می شود. در ضمن، برخورداری ایرپاد از یک آمپلی فایر با دامنه بالا، به وضوح بیشتر صدا و افزایش طول عمر باتری دستگاه کمک شایانی می‌نماید. با خرید قسطی Air Pods pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

عملکرد باتری

باتری طراحی شده برای ایرپاد پرو توانایی پخش موسیقی برای بازه زمانی حدود چهار و نیم ساعت را دارد. همچنین، کاربر می‌تواند برای مدت زمانی حدود سه و نیم ساعت به انجام مکالمه بپردازد. این مدل از هدفون اپل نیز با یک محفظه شارژ مخصوص به کاربران ارائه می‌گردد. با استفاده از این محفظه امکان شارژ مجدد هر کدام از گوشی‌ها به راحتی محقق می‌شود. برای خرید اقساطی Air Pods pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نحوه خرید اقساطی محصولات اپل

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور رقم زدن تجربه خرید آسان برای خریداران، طرح فروش قسطی هدفون بی سیم را اجرایی نموده است. پرداخت اقتصادی، تحویل سریع، تجربه بهترین‌ها و تضمین سلامت و اصالت کالا را می‌توان از مزایای طرح‌های فروش اقساطی این فروشگاه اینترنتی برشمرد.
ضمنا، در این فروشگاه آنلاین، امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل poco f3

خرید اقساطی موبایل poco f3
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل poco f3 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

سایت دیجی کالا

سایت دیجی کالا
هر جا که اسم خرید اینترنتی آورده می شود اولین فروشگاه آنلاینی که به یاد کاربران می افتد، سایت دی جی کالا است و این نشان از عملکرد خوب این سایت...