خرید قسطی mi note 10

تاریخ انتشار:
1403/2/23 03:54:21

برند شیائومی در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی mi note 10 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی mi note 10


برند شیائومی

برند شیائومی یکی از معروف‌ترین برندهای چینی می‌باشد که دارای مشتریان بسیاری است. برند شیائومی دارای محصولات متنوعی می‌باشد و روز به روز در حال پیشرفت است.

برند شیائومی با ارائه مدل‌های متنوع و قیمت استثنایی در دل همه مشتریان جا باز کرده است. شرکت شیائومی با کمترین حاشیه سود، بیشترین فروش را در دنیا دارد به گونه‌ای می‌توان گفت که تبدیل به یک رقیب بزرگ برای برند سامسونگ شده است. 

محصولات شیائومی با کیفیتی عالی و مشابه نسبت به محصولات سامسونگ از قیمت بسیار پایین‌تری برخوردار است. اما هنوز در کشور ایران طرفداران محصولات سامسونگ بیشتر می‌باشد و مردم خیلی سخت به برندهای جدید اعتماد می‌کنند، ولی تمامی افرادی که از برند شیائومی خرید کرده‌اند، بسیار از خرید خود راضی بوده‌اند. برای خرید اقساطی mi note 10 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

بررسی گوشی  mi note 10 شیائومی

برند شیائومی با ارائه جدیدترین گوشی هوشمند توجه همگان را به خود جلب کرده است. گوشی شیائومی mi note 10 با طراحی بی‌نظیر و دوربین 5 گانه استثنایی فروش بالایی را تجربه کرده است.

گوشی جدید شیائومی دارای دوربین فوق‌العاده قدرتمندی می‌باشد و بهترین گزینه برای خرید افرادی است که به عکاسی علاقه‌مند هستند. جالب است بدانید که برند شیائومی اولین کمپانی تولید کننده انبوه دوربین عکاسی با رزولوشن 108 مگاپیکسل در جهان است.

این دوربین دارای ابعاد تصاویر معادل با 9024 * 12.32 می‌باشد. جالب است بدانید که این وضوح تصویر آن 12 برابر تصاویر 4K می‌باشد. به طور حتم با این گوشی تصاویر شگفت انگیزی از مناظر خواهید گرفت. برای خرید قسطی mi note 10 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دوربین تله فوتو 5 مگاپیکسلی

دوربین استثنایی شیائومی دارای بزرگنمایی 10X می‌باشد و از نوع هیبریدی است. این دوربین دارای لرزشگیر 4 محوره می‌باشد و در هنگام بزرگنمایی از تار شدن تصویر جلوگیری خواهد کرد.

همچنین گوشی جدید شیائومی دارای دوربین پرتره 12 مگاپیکسلی است و دارای لنز 50 میلی‌متری است. فوکوس لیزری خودکار نیز جز ویژگی‌های مثبت این دوربین می‌باشد. 

ناگفته نماند که در تاریکی نیز عکس‌های پرتره شما بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. برای خرید اقساطی mi note 10 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و بهترین گوشی شیائومی را خریداری کنید.

باتری قدرتمند شیائومی

گوشی جدید شیائومی دارای ظرفیت بسیار بالای 5260 میلی آمپر می‌باشد و شارژر 30 واتی این گوشی جدید قابلیت شارژ شدن در مدت زمان فقط 65 دقیقه را برای شما فراهم کرده است. با خرید قسطی mi note 10 از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

صفحه نمایشی استثنایی

گوشی جدید شیائومی دارای صفحه نمایشگری برابر با 6.47 اینچ است که از جنس AMOLED می‌باشد. همچنین این صفحه سه بعدی طراحی شده است و از محافظ گوریلا گلس در پشت و جلوی این گوشی استثنایی استفاده شده است.

کنتراست فوق‌العاده در این نمایشگر و نمایش دادن ویدئوهای HDR 10 توجه تمامی خریداران به خود جلب کرده است. وجود فناوری FHD در این نمایشگر سبب تصاویر شفاف‌تر و درخشان‌تر شده است. برای خرید اقساطی mi note 10 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی محصولات خانگی و دیجیتالی موجود در بازار را به دو صورت اقساطی و نقدی به فروش می‌رساند. 

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یکی از لیزینگ‌های معتبر از قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. برای خرید قسطی mi note 10 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی

خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی
یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ گوشی مدل s23 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s23 fe با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل...

لپتاپ ایسوس قسطی

لپتاپ ایسوس قسطی
لپ‌تاپ‌های ایسوس باکیفیتی بی‌نظیر و طراحی استثنایی بار دیگر توجه همگان را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی لپتاپ ایسوس به ...