خرید اقساطي اپل واچ اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/21 05:06:14

یکی از گجت‌های پرفروش ال بی شک مدل Ultra است. برای خرید اقساطي اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطي اپل واچ اولترا



اپل واچ اولترا

شرکت اپل، در ماه سپتامبر سال 2022 اپل واچ اولترا را به عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند خود معرفی و به بازار عرضه کرد. این گجت پوشیدنی نسل جدید دارای بهترین عملکرد و مقاومت نسبت به سایر محصولات مشابه خود می‌باشد. بزرگ ترین و روشن ترین صفحه نمایش از ویژگی‌های شاخص اپل واچ اولترا است. همچنین سرکوک بزرگ تر آن در کنار ویژگی‌های نام برده، موجب کارایی آسان تر برای کاربران شده است. برای خرید قسطي اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا در اندازه 49 میلی متر و وزن 61.3 گرم است. فریم تیتانیومی، آن را در برابر ساییدگی محافظت می‌کند. نمایشگر این ساعت از نوع Retina LTPO OLED، سایز 1.92 اینچ، رزولوشن 502 × 410 پیکسل، Always-On و با روشنایی 2000 نیت می‌باشد. روی ساعت شیشه‌ای و پشت آن از جنس سافایر و سرامیک است. همچنین باتری لیتیومی یونی غیر قابل تعویض 309 میلی آمپر دارد که طول عمر آن 36 ساعت در حالت عادی یا 60 ساعت در حالت ذخیره نیرو است. شارژ آن نیز از طریق شارژر بی سیم می‌باشد. با خرید اقساطي اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

از مشخصات دیگر اپل واچ اولترا، حافظه داخلی 32 گیگابایت، سیستم عامل Watch OS9، تراشه Apple S8، پردازنده مرکزی 2 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Power VR را می‌توان نام برد. این کالای دیجیتال از eSIM پشتیبانی می‌کند. GPS آن دارای فرکانس دوگانه شامل فرکانس جدید L5 که نشان دهنده مسافت، سرعت و نقشه است؛ می‌باشد. شبکه بی سیم wifi4، بلوتوث نسخه 5.3 با پشتیبانی از A2DP , LE نیز از مشخصات آن است. اپل واچ اولترا NFC، 2 اسپیکر و 3 میکروفون با قابلیت حذف صدا دارد. برای خرید قسطي اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

چند ویژگی منحصر به فرد

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا، فیس واچ اختصاصی به نام wayfinder، با نمایشگر زمان و قابلیت تبدیل به قطب نما دارد. اپلیکیشن Oceanic نیز با در اختیار گذاشتن اطلاعاتی نظیر عمق و دمای آب، آن را به ساعت کاربردی در غواصی تبدیل کرده است؛ زیرا که اپل واچ اولترا فشار آب را تا عمق 50 متر می‌تواند تحمل کند. همچنین این ساعت در برابر ارتفاع، ضربه و لرزش، دمای بالا و پایین، تغییرات دمایی شدید، یخ زدن، ذوب شدن، غوطه وری روی آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. با خرید اقساطي اپل واچ اولترا از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دکمه Action تعبیه شده روی آن برای دسترسی آسان به ابزار مورد نظر با قابلیت شخصی سازی می‌باشد. آژیر فعال (Siren) نیز قابلیتی برای درخواست کمک است. بر اساس این قابلیت، ساعت صدایی با بلندی 86 دسی بل تولید می‌کند که تا مسافت 180 متری شنیده می‌شود. از ویژگی‌های بارز دیگر اپل واچ اولترا، digital crown است که امکان استفاده از آن با دستکش را فراهم می‌کند. این محصول جدید اپل تصادف کاربر را با توجه به میزان شتاب وارد شده به فرد و وجود صداهای بلند و ناهنجار تشخیص می‌دهد. سپس با ارسال موقعیت مکانی وی، با اورژانس تماس برقرار می‌کند تا در صورت نیاز کمک رسانی انجام شود. برای خرید قسطي اپل واچ اولترا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اپل واچ اولترا دارای حالت شب و تغییر رنگ به قرمز نیز می‌باشد. ژیروسکوپ، حسگر دمای بدن، حسگر اکسیژن خون، حسگر ضربان قلب، پشتیبانی از دستورات صوتی محاوره‌ای و دریافت هشدارهای ماهواره‌ای از قابلیت‌های دیگر این کالای دیجیتال است. این ساعت در رنگ‌های آبی، سبز، قرمز و مشکی در بازار عرضه می‌شود. 3 بند متفاوت مخصوص پیاده روی طولانی، دویدن و ورزش‌های آبی دارد. در صورت خرید نقدی محدوده قیمت آن در حدود 800 دلار می‌باشد. 

شرایط خرید اقساطي اپل واچ اولترا در سایت قسطی کلاب

شما می‌توانید اپل واچ اولترا و انواعی از کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم اداری، بازی و سرگرمی، آرایشی و بهداشتی، سیم کارت و وسایل نقلیه را در سایت قسطی کلاب به صورت آنلاین خریداری و اقساطی پرداخت کنید. سایت قسطی کلاب 4 طرح پیشنهادی برای فروش قسطی خود دارد. این طرح‌ها شامل پارسیان، پایا، هامرز (حامی) و بایچک می‌شود. طرح‌های نام برده مختص کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان می‌باشد. طرح پایا و هامرز تا سقف 80 میلیون تومان، از دم قسط و تنها فیش حقوقی یا جواز کسب نیاز دارد. طرح پارسیان تا سقف 100 میلیون تومان و با کمترین میزان پیش پرداخت است. طرح بایچک نیز تا سقف 150 میلیون تومان و امکان خرید با چک را دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی s22 ultra

خرید قسطي گوشی s22 ultra
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ مدل s22 اولترا نام دارد. برای خرید قسطي گوشی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT

خرید قسطی گوشی POCO X3 GT
برند شیائومی با ارائه بهترین محصولات در کنار بهترین خدمات در جهان شهره است. برای خرید قسطی گوشی POCO X3 GT به بخش موبایل در...