خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/25 18:01:28

یکی از گوشی‌های مهم و جذاب برند شیائومی از بخش پوکو است. برای خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro


گوشی poco x3 pro 

گوشی پوکو ایکس 3 شیائومی در سال 2021 وارد بازار شد. این گوشی از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد. اگر به قسمت پشتی گوشی نگاهی بیاندازید؛ چهار عدد لنز دوربین را درون یک قاب دایره‌ای شکل می‌بینید. در واقع پوکو ایکس 3 یکی از گوشی‌های میان رده شرکت شیائومی محسوب می‌شود. پردازنده، کیفیت عکس برداری، قابلیت‌های به روز و پیشرفته، اسپیکر، صفحه نمایش این گوشی، بسیار خوب هستند و به خوبی می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند. اگر قصد خرید قسطی گوشی poco x3 pro را دارید؛ تا انتهای این متن همراه ما باشید.

طراحی

همانطور که گفته شده؛ طراحی پوکو ایکس 3 بسیار زیبا و منحصر بفرد است. این کالای دیجیتال، 215 گرم وزن دارد. اگرچه گوشی سنگینی محسوب می‌شود اما بواسطه ابعاد مناسب و مطلوبی که دارد؛ کار کردن با آن، به راحتی امکان پذیر می‌باشد. ابعاد این گوشی، 165.3 در 76.8 میلی متر می‌باشد. ضخامت این کالای دیجیتال نیز 9.4 میلیمتر اندازه گیری شده است. قسمت پشتی این گوشی از جنس پلاستیک می‌باشد. قسمت جلویی گوشی نیز از جنس شیشه گوریلا گلس 6 می‌باشد. استفاده از گوریلاگلس 6 در قسمت جلویی گوشی باعث می‌شود تا خش پذیری صفحه نمایش بسیار کاهش یابد(خط و خش به راحتی بر روی صفحه نمایش بوجود نمی‌آید). برای خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

سیستم عامل این کالای دیجیتال از نوع اندروید 11 و MIUI 12.5 می‌باشد. توجه داشته باشید که سیستم عامل این گوشی قابلیت ارتقا به اندروید 12 را نیز دارد. همچنین تراشه موجود در این گوشی از نوع اسنپدراگون 860 می‌باشد. این پردازنده بسیار قدرتمند است؛ اما یکی از بزرگترین نقاط ضعف این پردازنده، داغ شدن زود هنگام آن است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز از نوع Adreno 640 می‌باشد.

صفحه نمایش poco x3 pro

نمایشگر این گوشی از نوع IPS LCD می‌باشد. نمایشگر 6.67 اینچی این کالای دیجیتال، وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسلی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تراکم پیکسلی این نمایشگر 395 پیکسل در اینچ می‌باشد. این نمایشگر از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر 84.6 درصد از بدنه گوشی را به خود اختصاص داده است. برای خرید قسطی گوشی Poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین

لنز استاندارد پوکو ایکس 3 تنها 48 مگاپیکسل کیفیت دارد. این ماژول دارای لرزشگیر نوری و فوکوس اتوماتیک به همراه تشخیص فاز می‌باشد. ضریب اِف این لنز نیز 1.8 می‌باشد. لنز اولترا واید این کالای دیجیتال نیز از یک حسگر 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اولترا واید این گوشی می‌تواند 119 درجه از محیط پیرامون را پوشش دهد. سنسور ماکرو و سنسور تشخیص عمق این کالای دیجیتال، 2 مگاپیکسل کیفیت دارند.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال

دوربین سلفی این کالای دیجیتال به یک سنسور 20 مگاپیکسلی مجهز می‌باشد. عکس‌هایی که با دوربین سلفی گرفته شده‌اند؛ بسیار با کیفیت و زیبا می‌باشند. برای خرید اقساطی گوشی Poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری این کالای دیجیتال

باتری 5160 میلی آمپر ساعتی پوکو ایکس 3 بسیار قدرتمند است. حداکثر توان شارژدهی به این گوشی 33 وات می‌باشد. به کمک شارژر موجود در جعبه گوشی، می‌توانید در کمتر از یک ساعت، گوشی خود را به صورت کامل شارژ کنید. 

نحوه خرید قسطی گوشی poco x3 pro

اگر قصد خرید اقساطی گوشی poco x3 pro دارید؛ به سایت قسطی کلاب(سایتی معتبر و مطمئن که در زمینه فروش قسطی اجناس فعالیت دارد) مراجعه کنید. بعد از این کار، برای خود پروفایل یا حساب کاربری تشکیل دهید. سپس مراحل اعتبار سنجی را تکمیل کنید. کالای مدنظر خود را درون سایت جستجو کنید یا اینکه آن را از درون دسته‌بندی‌های سایت بیابید. توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، شما می‌توانید کالا را به کمک وجه نقد(به صورت نقدی) نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش نقدی هدفون سامسونگ

فروش نقدی هدفون سامسونگ
هدفون‌های سامسونگ از تنوع و زیبایی منحصر به فردی برخوردار می‌باشند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی هدفون سامسونگ دارید به بخش کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی a52s

خرید اقساطی گوشی a52s
نسل جدید گوشی‌های A52 با فناوری 5G روانه بازار شده و نام آن a52s می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52s به بخش موبایل در دسته بندی کالای...