خرید قسطی Mi 10 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:56:42

برند شیائومی برندی موفق در زمینه تلفن همراه می‌باشد که بسیار پر طرفدار است. برای خرید اقساطی Mi 10 شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی Mi 10 شیائومی


برند شیائومی

برند شیائومی یکی از بهترین کمپانی‌های چینی است که از لحاظ کیفیت و کارایی با برندهای موفقی همچون سامسونگ و اپل به راحتی رقابت می‌کند و به دلیل قیمت ارزانی که دارد به راحتی بازار را قبضه کرده است.

جالب است بدانید که حاشیه سود کمپانی شیائومی تنها 1% می‌باشد و همین امر سبب پرفروش‌ بودن برند شیائومی در چین و سرتاسر دنیا شده است. 

شما می‌توانید با خرید محصولات شیائومی کیفیت و کارایی را با قیمتی ارزان‌تر بدست بیاورید. برای خرید اقساطی Mi 10 شیائومی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی پرچم دار شیائومی

برند شیائومی با طراحی و تولید مدل Mi 10 توجه همگان را به خود جلب کرده است. این گوشی استثنایی دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن می‌باشد. همچنین دارای قوس در صفحه نمایش است و جلوه بی‌نظیری به آن می‌دهد. 

از دیگر ویژگی‌های Mi 10 می‌توان به باتری قدرتمند آن اشاره کرد که 4780 میلی آمپر ساعت می‌باشد و همراه با شارژ سریع طراحی شده است. شما به راحتی می‌توانید تنها در مدت زمان 50 دقیقه شارژ گوشی خود را به 100% برسانید، در ضمن این گوشی هوشمند شارژر وایرلس نیز دارد. 

ناگفته نماند که میزان باتری یک تلفن همراه گزینه بسیار مهمی در هنگام خرید می‌باشد. برای خرید قسطی Mi 10 شیائومی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

رنگ‌های حقیقی و استثنایی تنها در Mi 10 شیائومی

یکی از بهترین ویژگی‌های Mi 10 شیائومی نشان دادن رنگ‌ها و تصاویر به واقعی‌ترین حالت ممکن است. این گوشی هوشمند با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ویدئوها و رنگ‌ها را به بهترین حالت ممکن نمایش می‌دهد و شما از دیدن تصاویر و ویدئوها لذت فراوانی خواهید برد. برای خرید اقساطی Mi 10 شیائومی با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بهترین نمایشگر شیائومی تاکنون

مدل Mi 10 شیائومی دارای بهترین و باکیفیت‌ترین صفحه نمایشگر می‌باشد. این صفحه نمایشگر به صورت منحنی و سه بعدی طراحی شده است و بسیار جلوه زیبایی دارد. این نمایشگر دارای نرخ کنتراست بسیار بالایی می‌باشد و 90HZ طراحی شده است.

صفحه نمایشگر AMOLED به کار رفته در این مدل دارای قابلیت پشتیبانی از HDR می‌باشد. ناگفته نماند که صفحه نمایشگر Mi 10 شیائومی در هنگام مطالعه و یا بازی کردن بسیار حساس‌تر می‌شود، همچنین واکنش و عکس العمل آن به مراتب بالاتر می‌رود. برای خرید اقساطی Mi 10 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

یک قاب سینمایی

گوشی Mi 10 شیائومی دارای 8 فیلتر کلاسیک سینمایی می‌باشد و بهترین و حرفه‌ای ترین افکت‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین تارسازی پس زمینه، 8 فیلتر کلاسیک و فوکوس رنگی موجب شده است که شما با این تلفن همراه بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها را بگیرید. با خرید قسطی Mi 10 شیائومی با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی دوربین‌های Mi 10 شیائومی

دوربین‌های گوشی Mi 10 شیائومی بسیار استثنایی و قدرتمند است. این گوشی هوشمند دارای 4 لنز قوی می‌باشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

_ سنسور عمق دهی 2 مگاپیکسلی

_ سنسور اصلی فوق شفاف 108 مگاپیکسلی

_ لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی

_ لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و با اصالت‌ترین سایت‌های فروش کالا در ایران می‌باشد که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با ارائه محصولات و کالاهای موجود در بازار به دو صورت نقدی و اقساطی، شرایط استثنایی را برای خرید فراهم ساخته است. 

شما می‌توانید با دریافت اعتبار خرید اقساطی تا سقف 150 میلیون تومان، کالای مد نظر خود را خریداری کنید و اقساط آن را بپردازید. با خرید قسطی Mi 10 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a72

خرید قسطی گوشی a72
کمپانی سامسونگ در سال 2021 از دو گوشی جذاب با نام‌های a72 و a52 رونمایی کرد. برای خرید قسطی گوشی a72 به بخش کالای دیجیتال در سایت...

خرید اقساطی آیفون7

خرید اقساطی آیفون7
اپل از بنیانگذاران گوشی های هوشمند می باشد این شرکت با عرضه انواع مختلف گوشی توانسته است بازار بسیاری از کشورها را به دست بگیرید با توجه به اهمیت...