خرید قسطی s21 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 21:55:28

یکی از گوشی‌های جذاب و خوش طرح سامسونگ مدل s21 است. برای خرید قسطی s21 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.


خرید قسطی s21 سامسونگ


طراحی گلکسی s21

از نما جلو این دستگاه بسیار شبیه به گلکسی s20 است. این گوشی صفحه نمایش 6.2 اینچی دارد با یک سوراخ سلفی در وسط و بالای صفحه. s21 صفحه نمایش منحنی نسل قبلی خود را حذف کرده و لبه‌های صاف دارد. قاب گلکسی s21 پلاستیکی است و از جنس پلی کربنات می‌باشد. رنگ‌هایی که از این گوشی در بازار وجود دارد، متنوع است. بنفش ملایم، خاکستری، صورتی چند رنگ محبوب در بازار هستند. وزن گلکسی s21 از گلکسی s20 بیشتر است. البته اندازه و ابعاد این گوشی به گونه‌ای است که به راحتی در دست جا می‌شود و برای استفاده مناسب است.

حسگر اثر انگشت گلکسی s21 با اسکنر جدید کوالکام که 1.7 بزرگتر از از نسل قبلی است، قوی تر شده است. سرعت تشخیص اثر انگشت 50 درصد نسبت به نسل قبلی خود سریع تر شده است. قبل از خرید قسطی s21 سامسونگ جالب است بدانید که کارت حافظه یا micro SD در این مدل حذف شده است. با این وجود شما می‌توانید کمبود فضای ذخیره سازی را با سرویس‌های ذخیره سازی ابری رایگان جبران کنید. 

نمایشگر گلکسی s21

این گوشی صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED دارد و نسبت به گلکسی S20 ارتقا پیدا کرده است. رزولوشن این گوشی از رزولوشن نسل قبلی خود بالاتر است. رزولوشن  دستگاه 1080p می‌باشد. نمایشگر گلکسی s21 با آزمایشات نشان داده است که 109.2 درصد RGB و 77.4 درصد پوشش رنگ DCI-P3 و Delta-E 0.29  را می‌تواند به کاربران ارائه دهد. چنین درصدهایی نشان می‌دهد که کیفیت تصویر و دقت رنگ‌ها به شدت بالا است. نمایشگر سامسونگ برای تماشای فیلم و بازی کردن بسیار عالی است. 

سامسونگ مدت‌ها است رزولوشن و کنتراست عالی در گوشی‌های سری اس خود دارد و گوشی s21 از این قاعده مستثنی نیست. با خرید اقساطی s21 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

دوربین‌ها

از نظر سخت افزاری دوربین‌های گلکسی s21 کاملا شبیه به مدل قبلی است. دوربین‌های پشت سه تا هستند که به ترتیب یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با زاویه باز، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم اپتیک هیبریدی است. گوشی s21 جزئیات دقیق تری را نسبت به مدل قبلی خود ارائه می‌دهد. 

همچنین این گوشی دارای هوش مصنوعی برای شناخت تصاویر است. همین منجر به پردازش سریع عکس‌ها می‌شود و کیفیت عکاسی شما را بالاتر می‌برد. با خرید قسطی s21 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

در فضای باز و زیر نور طبیعی این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد. پیکسل 5 به طور غیر قابل باوری عکس‌های شما را زیبا می‌کند. این پیکسل رنگ پوست طبیعی تری به شما ارائه می‌دهد و جزئیات و سایه‌ها را مشخص می‌کند.

گلکسی s21 مانند گلکسی s20 به شما این امکان را می‌دهد که فیلمبرداری 8k با سرعت 24 فریم در ثانیه داشته باشید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به سطح بالای فیلم برداری 1080p با سرعت 120 فریم بر ثانیه اشاره کرد. همچنین  این گوشی با استفاده از هوش مصنوعی لرزش دست شما را هنگام ضبط از بین می‌برد و فیلمی کاملا با کیفیت و وضوح بالا به شما ارائه می‌دهد. برای خرید اقساطی s21 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری و شارژ گوشی s21

باتری گلکسی s21، 4000 میلی آمپر است و اندازه باتری با مدل قبلی خود فرقی نکرده است. اما با افزایش و بهبود نرخ تازه سازی و تراشه طول عمر باتری افزایش پیدا کرده است و مدت زمان بیشتری گوشی روشن می‌ماند. این گوشی از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. به طوری که در کمتر از یک ساعت گوشی 100 درصد شارژ می‌شود.  در بسته‌بندی این گوشی شارژر وجود ندارد و فقط کابل USB-C داخل جعبه می‌باشد.

راهنمای خرید قسطی s21 سامسونگ

قیمت گوشی s21 از 494 دلار شروع می‌شود. اگر قصد خرید اقساطی s21 سامسونگ را دارید، برای آگاهی از شرایط فروش قسطی این محصول به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. شما در این سایت علاوه بر خرید نقدی این محصول می‌توانید خرید اقساطی سایر کالای دیجیتال هم داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس چکی

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس چکی
بهترین برند لپ تاپ در بازار ایران متعلق به برند ایسوس است. برای خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی کامپیوتر all in one

خرید قسطی کامپیوتر all in one
اگر قصد خرید قسطی کامپیوتر all in one با شرایطی استثنایی را دارید به بخش کامپیوتر در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...