خرید قسطي تبلت شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/9 12:18:59

اگر تمایل به خرید قسطي تبلت شیائومی با قیمتی بی نظیر دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي تبلت شیائومی


بررسی تبلت شیائومی

کالای دیجیتال پرفروش شیائومی شامل تبلت با امکانات قدرتمند و قیمت مناسب در حال رقابت با سایر برندها در بازار می‌باشد. سیاست کمپانی شیائومی بر این اساس است که کاربر همیشه می‌تواند بهترین کیفیت و امکانات را در ازای پرداخت هزینه مناسب دریافت کند. کمپانی شیائومی امکانات سخت افزاری عالی را در ازای قیمت مناسب ارائه می‌دهد همچنین با آیپد و گلکسی تب در رقابت است. در فروشگاه‌های آنلاین تبلت شیائومی را بصورت فروش قسطی ارائه می‌دهند. اگر به دنبال خرید قسطي تبلت شیائومی هستید با ما همراه باشید.

معرفی تبلت شیائومی

خرید اقساطي تبلت شیائومی Xiaomi Pad 5 و Xiaomi Pad 5 Pro و اطلاعات دقیق و جزئی از این کالای دیجیتال در برخی از فروشگاه‌های آنلاین ارائه می‌گردد. علاوه بر mi Pad 5 و mi Pad 5 Pro کمپانی شیائومی در حال طراحی سری جدید Pad 6 که شامل 4 مدل با پشتیبانی 5G می‌باشد. هدف شیائومی ارائه تبلت‌های فول امکانات مقرون به صرفه در بازار است. نسخه‌های جدید این شرکت در تلاش برای رفع تمام نقاط ضعف از جمله رابط کاربری، شارژ سریع 120 واتی می‌باشد.

کمپانی شیائومی بعد از 3 سال توقف در تولید تبلت در 2021 میلادی محصول جدیدی به نام Xiaomi pad 5  و پس از آن Xiaomi Pad 5 Pro را به بازار معرفی کرد. اما بعد از گذشت این زمان آیا تبلت‌های جدید شیائومی سهمی در بازار دارند؟ دو فاکتور اساسی در این مدل تبلت باعث شده تا شیائومی قدرتمند بازار وارد شود، قیمت مناسب و پشتیبانی از 5G است. مناسب برای گیم و طراحی گرافیک است که با نمونه‌های دیگر رقابت می‌کند. با توجه به امکانات قابل قبول تبلت شیائومی پد 5 و قیمت مقرون به صرفه در بین سایر برندها انتخاب دیگری باقی نمی‌‍ماند. 

خرید قسطي تبلت شیائومی mi pad 5 و mi Pad 5 Pro را با توجه به مشخصات فنی و با بررسی امکانات و نقاط قوت و ضعف تبلت شیائومی با خیال راحت بخرید. تبلت شیائومی پد 5 نسخه استاندارد تبلت شیائومی است. نمایشگر 11 اینچی، وضوح تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد. فناوری Dolby Atmos و 4 عدد اسپیکر استریو دارد. مشخصات سخت افزاری چیپست Snapdragon 860 است. 

مشکلات حرارتی دارد اما شیائومی خنک کننده بزرگ 27 هزار میلی متر مربع در این تبلت استفاده کرده است. باتری لیتیوم پلیمری با توان 8720 میلی آمپر ساعت و تکنولوژی شارژ سریع 33 وات در آن  بکار رفته است. سیم کارت ندارد به Wifi متصل می‌شود. وزن 511 گرم و ضخامت 6.85 میلی متر دارد. شامل دوربین اصلی تکی با سنسور 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. برای خرید اقساطي تبلت شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تبلت شیائومی پد 5 پرو

نمایشگر 12 اینچی، وضوح تصویر 2K و رفرش ریت 120 هرتزی و نرخ حساسیت لمس 240 هرتز و کنتراست IPS LCD دارد. دارای 8 اسپیکر استریو است! مشخصات سخت افزاری چیپست Snapdragon 870 با CPU 8 هسته و گرافیک Adreno 640 دارد. خنک کننده قدرتمندی در آن بکار رفته است به همین دلیل در کارهای گرافیکی سنگین و بازی دچار مشکل نمی‌شود. باتری لیتیوم پلیمری با توان 10000 میلی آمپر ساعت و تکنولوژی شارژ سریع 67 وات دارد. 

WiFi 6 و بلوتوث نسخه 5.1 دارد. شامل رابط کاربری MIUI 13 است. وزن 515 گرم و ضخامت 6 میلی متر دارد. این تبلت اینترنت G5 و Wifi only را پشتیبانی می‌کند. نسخه G5 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسل دوگانه و نسخه وای فای دوربین اصلی 13 مگاپیکسل دوگانه و دوربین سلفی 20 مگاپیکسل است. این تبلت به قلم Smart pen و کیبورد مغناطیسی متصل می‌شود. برای خرید قسطي تبلت شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط فروش قسطی سایت قسطی کلاب چیست؟

خرید اقساطی و خرید نقدی انواع کالای دیجیتال و محصولات روز دنیا در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. دریافت وام و ارائه چک و سفته برای خرید قسطی در این سایت امکان پذیر است. در صورت تمایل به خرید قسطی تبلت شیائومی می‌توانید از قوانین چک و سفته در این سایت بهره مند شوید. برای راهنمایی بیشتر به صفحه نحوه خرید اقساطی از سایت قسطی کلاب اینجا کلیک کنید. خرید از قسطی کلاب تجربه‌ای متفاوت است. با خرید اقساطي تبلت شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال ای دیتا

خرید هارد اکسترنال ای دیتا
داشتن یک هارد با ظرفیت بالا بسیار در زندگی ضروری است. برای خرید نقدی یا اقساطی هارد اکسترنال ای دیتا به بخش کالای دیجیتال در ...

خرید لپ تاپ لنوو

خرید لپ تاپ لنوو
برند لنوو یکی از پیشگامان تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید لپ تاپ است. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی لپ تاپ لنوو دارید به بخش کالای دیجیتال در ...