خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl

تاریخ انتشار:
1403/2/15 04:14:34

یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی از برند جی بی ال است. برای خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl به بخش اسپیکر و بلندگو در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl


ویژگی‌های مهم اسپیکر بلوتوثی jbl 

خرید قسطي اسپیکر بلوتوثی jbl برای افرادی که وضعیت مالی متوسط دارند بسیار مفید است. کسانی که سرپرست خانوار هستند و پس انداز کافی برای خرید نقدی ندارند، می‌توانند با خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl امور مالی خود را بهتر مدیریت کنند. اما برای خریدهای برنامه ریزی نشده ولی ضروری، اولین چیز مقدار پولی است که باید پرداخت شود. بنابراین با خرید قسطی محصول موانع مالی را بهتر پشت سر خواهید گذاشت.

خرید قسطي اسپیکر بلوتوثی jbl در صورتی که سود دریافتی فروشنده ناچیز باشد به نفع مشتریان خواهد بود. چرا که موجب انعطاف پذیری بیشتر در خرید می‌شود و فشار کمتری برای پرداخت اقساط در هر ماه احساس خواهید کرد. خصوصا اگر خرید قسطی شما به صورت آنلاین باشد در این صورت تنها باید مراحل پرداخت و ثبت درخواست خرید را در وب سایت با دقت مطالعه و مرحله به مرحله انجام دهید. 

اسپیکر بلوتوثی jbl محصول کشور آمریکا است. این محصول صدایی با کیفیت در زمان حرکت ارائه می‌کند. جدا از اینکه طراحی شیک و نوآورانه‌ای دارد، از لحاظ ساختاری بدنه بسیار مستحکمی دارد. تعادل کیفیت صدای اسپیکر فوق العاده است، که این امر باعث شده افراد برای گوش دادن به موسیقی، پادکست یا کتاب‌‎های صوتی از این اسپیکرها استفاده کنند.

این مدل بلندگوها صداها و سازها را با وضوح باز پخش می‌کنند و مشکلی به جهت دنبال کردن دیالوگ‌ها به دنبال نخواهند داشت. با اسپیکرهای بلوتوثی jbl می‌توانید ساعت‌ها موسیقی گوش بدید به این دلیل که عمر باتری طولانی مدتی دارند. بدون نگرانی از شارژ مجدد تا انتهای شب قابل استفاده هستند. تقریبا 29 ساعت شارژ را در خود نگه می‌دارند. جلوه‌های باس اسپیکرها بسیار قدرتمند است. از این رو افرادی که به تعادل صدا حساس هستند بیشتر تمایل به استفاده از این اسپیکرها دارند. اسپیکرهای jbl هم قابل حمل هستند و هم دارای گواهینامه استاندارد IP67 می‌باشند. برای خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

جزئیات تخصصی تر محصول

اسپیکر بلوتوثی jbl یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است که قادر به تبدیل سیگنال صوتی الکتریکی به صدا می‌باشد. این محصول قابلیت اتصال و پخش رادیویی دارد که مناسب ایستگاه‌های رادیویی خواهد بود. علاوه بر این دارای چند درایور، یک محفظه و چند اتصال الکتریکی که خود شامل شبکه متقاطع است، می‌باشد. کلیدهای کنترلی روی هدفون، هدست و هندزفری اسپیکر از قابلیت‌های خوب اسپیکر به شمار می‌رود. همینطور مجهز به درگاه ارتباطی USB، کابل AUX و پورت 5.6 است که این امر شرایط استفاده از دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند. 

سازگار با سیستم عامل ios است و یک رابط اتصال دارد که با عملکردی بهینه صدا را به بیرون انتقال می‌دهد. تمامی اسپیکرهای بلوتوثی از طریق بلوتوث، بی‌سیم و با سیم قابل اتصال به درگاه‌های مختلف هستند. نوع باتری اسپیکرها لیتیومی یونی بوده و هر مدل آن دارای یک نسخه بلوتوث مخصوص به خود است. دیگر اینکه این کالای دیجیتال دارای کارت حافظه می‌باشد.

خرید قسطي اسپیکر بلوتوثی jbl در قسطی کلاب

خرید اقساطي اسپیکر بلوتوثی jbl از قسطی کلاب سبب کاهش هزینه‌های جاری در خرید می‌شود. علاوه بر آن قسطی کلاب امکان مقایسه مدل‌های مختلف اسپیکرهای jbl را به همراه قیمت نهایی محصول برای مشتریان فراهم می‌کند. بنابراین با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید خرید داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش  قسطی از این وب سایت با کارشناسان ما در واحد ارتباطات تماس بگیرید. یا اینکه سوالات خود را از بخش "سوالی دارید" در پنل سایت Ghesticlub.com مطرح کنید. شماره تلفن تماس ما 43407100 – 021 است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی

خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی
اگر تمایل دارید خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی را انجام دهید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی
برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...