خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 18:48:02

آیفون 13 محبوب‌ترین گوشی دنیا با طراحی بی‌نظیر در دسترس شما است. کافی است برای خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس



گوشی آیفون 13 پرو مکس چه زمانی به بازار عرضه شده است؟

اولین نکته لازم پیش از ورود به مبحث خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس دانستن زمان عرضه این مدل آیفون به بازار است. در سپتامبر 2021 و پس از گذشت حدود یک سال از عرضه آیفون 12، کمپانی اپل جدیدترین نسخه گوشی خود را به بازار عرضه نمود. این مدل شامل 4 ورژن مینی، معمولی، پرو و پرو مکس می‌باشد.

وزن و ابعاد آیفون 13 پرو مکس

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس بایستی مورد توجه قرار گیرد، وزن و ابعاد می‌باشد. وزن گوشی آیفون 13 پرو مکس 240 گرم است. لذا وزن این گوشی تقریبا با آیفون 12 پرو مکس برابر می‌باشد و تفاوت چندانی ندارد. ابعاد این مدل از آیفون نیز 160.8 در 78.1 در 7.7 میلیمتر می‌باشد. بنابراین ابعاد آن نیز با آیفون 12 پرو مکس یکسان می‌باشد. از این رو به ظاهر هر دو گوشی با هم یکسان بوده و تفاوت چندانی ندارند.

آیفون 13 پرو مکس از چه سیستم عاملی استفاده می‌نماید؟

عامل مهم دیگر هنگام خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس آشنایی با سیستم عامل مورد استفاده این مدل از گوشی می‌باشد. آیفون 13 پرو مکس از ios15 استفاده می‌نماید. این سیستم عامل همزمان با مدل آیفون 13 به بازار عرضه گردید. امکانات جدید فیس تایم و shareplay دو قابلیت جدید و مهم این سیستم عامل می‌باشد.

صفحه نمایشگر آیفون 13 پرو مکس

علت دیگری که شما را ترغیب می‌نماید تا به خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس بپردازید، صفحه نمایشگر این گوشی می‌باشد. مدل نمایشگر این گوشی super retina XDR  OLED است. ضمنا ابعاد آن نیز 6.7 اینچ است که نسبت نمایشگر به بدنه آن نیز حدود 87.7 می‌باشد. رزولوشن آیفون مدل 13 پرو مکس نیز 1284 در 2778 پیکسل می‌باشد. سیستم حفاظتی صفحه نمایشگر نیز شیشه‌ای سرامیکی است که در برابر خش مقاوم است. 

نکاتی در خصوص خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

با خرید قسطی گوشی ایفون 13 پرو مکس توسط دوربین فوق العاده این گوشی خاطراتتان را ثبت کنید. مزیت مهم دیگری که سبب می‌شود تا خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس را به شما پیشنهاد نماییم، دوربین باکیفیت این مدل می‌باشد. این گوشی دارای 3 دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی جهت گرفتن سلفی می‌باشد. 

لنز دوربین‌های اصلی به ترتیب واید 26 میلیمتری، تله فوتو 77 میلیمتری و اولترا واید 13 میلیمتری هستند. ضمنا دوربین آیفون 13 پرو مکس دارای سنسور تشخیص عمق نیز می باشد. لنز دوربین سلفی نیز از نوع واید 23 میلیمتری است. با خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس از پردازشگرهای قدرتمند حافظه و گرافیک بهره مند شوید.

آیفون 13 پرو مکس دارای 1 گیگا بایت رم می‌باشد. پردازنده مرکزی آن نیز از نوع 6 هسته‌ای است. پردازنده گرافیکی آن نیز 5 هسته‌ای بوده و مدل آن نیز اپل GPU می‌باشد. قیمت‌های بالای گوشی اپل سبب شده تا بسیاری از افراد خرید اقساطی را نسبت به نقدی بودن پرداخت هایشان ترجیح دهند.

آیفون 13 پرو مکس از چه باتری استفاده می نماید؟

قابلیت مهم دیگری که خرید اقساطی موبایل ایفون 13 پرو مکس را مقرون به صرفه می‌نماید، باتری لیتیومی این گوشی می‌باشد. این باتری لیتیومی دارای ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت یا 16.75 وات ساعت می‌باشد. سرعت شارژ آن نیز بالا است و 50 درصد باتری در 30 دقیقه شارژ می‌گردد.

سایر ویژگی‌های آیفون 13 پرو مکس

اسپیکرهای قدرتمند یکی از مهمترین ویژگی‌های آیفون 13 پرو مکس می‌باشد. از امکانات جانبی دیگر این مدل می‌توان به قطب نما، ژیروسکوپ، شتاب سنج و فشار سنج به عنوان سنسورهایی کاربردی اشاره نمود. همچنین این مدل آیفون نیز دارای GPS می‌باشد و از درگاه USB نیز پشتیبانی می‌نماید.

بهترین روش جهت خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس

یکی از بهترین سایت‌هایی که شما می توانید خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس را از درگاه آن انجام دهید، سایت قسطی کلاب می‌باشد. جهت بهره مندی از طرح‌های اقساطی، جهت گوشی‌های بالای 5 میلیون تومان، با پرداخت یک سوم پول گوشی آن را سفارش دهید. طرح های اقساطی قسطی کلاب شامل سه طرح لیزینگ پارسیان، بایچک و طرح پایا می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ با چک

خرید اقساطی لپتاپ گیمینگ با چک
در این مقاله به بررسی مزایا، ویژگی‌ها و نکات مهمی که باید هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ مد نظر داشته باشید خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی...

خرید قسطی هدست سونی

خرید قسطی هدست سونی
یکی از بهترین و جذاب‌ترین هدست‌های دنیا متعلق به برند سونی است. برای خرید قسطی هدست سونی به بخش هدفون در دسته بندی کالای...