خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT

تاریخ انتشار:
1403/2/20 10:59:42

اگر قصد خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT با شرایطی آسان را دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT


معرفی گوشی POCO X4 GT

اگر برای خرید گوشی در پی شناخت محصولات جدید هستید در ادامه با ما همراه شوید. در این مقاله به معرفی یکی از محصولات جدید از برند پرآوازه شیائومی می‌پردازیم و ویژگی‌های این محصول را بررسی می‌کنیم. گوشی POCO X4 GT از محصولات جدید کمپانی بزرگ شیائومی، تولید کننده کالای دیجیتال است. این محصول در مقایسه با نسخه قبلی یعنی POCO X3 GT تغییرات و به روزرسانی‌های بهتری را ارائه داده است.  

این گوشی که جزو بهترین گوشی‌های میان رده به حساب می‌آید از طراحی فوق العاده‌ای برخوردار است. اگر قصد خرید نقدی یا خرید قسطی گوشی POCO X4 GT را دارید بهتر است با ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید. در این صورت خریدی آگاهانه و رضایت بخش خواهید داشت.

مشخصات گوشی POCO X4 GT

از جمله مشخصات گوشی POCO X4 GT می‌توان به ابعاد آن اشاره کرد که 163.6 در 74.3 در 8.9 میلی متر است. متقاضیان خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT بدانند سایز مناسب این گوشی و وزن استاندارد آن که در حدود 200 گرم می‌باشد. باتوجه به این موضوع استفاده از آن برای روزمره بسیار مناسب است. از دیگر مشخصات گوشی POCO X4 GT باید به مجهز بودن این محصول به حسگر اثر انگشت اشاره داشت. افرادی که قصد خرید قسطی گوشی POCO X4 GT را دارند بهتر است بدانند که صفحه نمایش این گوشی 6.6 اینچی است. صفحه نمایش این گوشی یک نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 1080 در 2460 پیکسل و رفرش ریت 144 هرتزی می‌باشد.

استفاده از فناوری گوریلا گلس 5 برای صفحه نمایش این گوشی از صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه حفاظت می‌کند. این گوشی دارای سه دوربین 64/ 8 و 2 مگاپیکسلی می‌باشد که تصاویری باکیفیت بالا ثبت می‌کند. راجع به دوربین سلفی گوشی POCO X4 GT می‌توان به کیفیت 16 مگاپیکسلی آن اشاره نمود.

قدرت فوق العاده پردازنده‌ها و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی از ویژگی‌های دیگر این گوشی جذاب می‌باشند. سیستم عامل اندروید 12 باتری قدرتمند و شارژ سریع از مشخصات ارزشمند پوکو به شمار می‌روند. 

مزایای خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT از قسطی کلاب

در این بخش به مزایای خرید قسطی گوشی POCO X4 می‌پردازیم که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی چشم نواز و جدید این محصول اشاره داشت. ابعاد و وزن استاندارد در کنار محیط کاربری زیبا و راحت را می‌توان مزیت دیگر این محصول دانست. برخورداری از دوربین‌هایی باکیفیت و عملکرد مناسب در روز و شب خصوصیات دیگر این محصول هستند که رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده‌اند. همچنین قدرت بالای نگه داری شارژ و شارژ سریع و صد در صدی گوشی در یک ساعت و حتی کمتر، از مزیت‌های دیگر POCO X4 GT می‌باشند. خرید قسطی گوشی POCO X4 GT این مزیت را دارد که در نبود نقدینگی خریدتان را انجام داده و دغدغه‌ای جهت خرید نداشته باشید. 

این محصول هم اکنون در بسیاری از مراکز فروش کالای دیجیتال در سراسر کشور عرضه می‌گردد. اگر قصد خرید اقساطی گوشی POCO X4 GT را دارید با مراجعه به مراکز فروش قسطی، این محصول را به صورت اقساطی تهیه کنید. در خرید اقساطی، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت می‌پردازید و مابقی مبلغ را طی چند ماه پرداخت می‌کنید.

برای خرید قسطي گوشی POCO X4 GT به مراکز فروش قسطی معتبر مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از مراکز معتبر در زمینه فروش قسطی انواع کالا به صورت اقساطی می‌باشد. زمان خرید اقساطی گوشی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و یا سایر مراکز فروش، به سلامت ظاهری و ضمانت محصول توجه داشته باشید.

قسطی کلاب بهترین شرایط فروش اقساطی را برای مشتریان خود امکان پذیر کرده است!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ با چک

 خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو

خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو
اگر تمایل به خرید اقساطی ردمی نوت 10 پرو با قیمت عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...