خرید قسطی کولر گازی تی سی ال

تاریخ انتشار:
1403/2/28 07:41:44

برند TCL یکی از بهترین برندهای موجود در ایران است که تنوع محصولاتی بالایی دارد. برای خرید قسطی کولر گازی تی سی ال به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولر گازی تی سی ال


خرید کولر گازی تی سی ال

هنگام خرید قسطی کولر گازی تی سی ال مدل‌های مختلف کولر گازی باید به نکات مهمی توجه کنید. همانطور که می‌دانید این محصولات مشخصات متفاوتی نسبت به هم دارند. برای تهیه اسپلیت به ابعاد و توان دستگاه توجه کنید. این نکته بسیار حائز اهمیت است که ابعاد محل نصب دستگاه بر روی دیوار با ابعاد خارجی دستگاه مطابقت داشته باشد.

متاسفانه در برخی مواقع خریداران عزیز در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ما بدون توجه به ابعاد و تنها با توجه به مشخصات دیگر محصول را خریداری می‌کنند اما موقع نصب برایشان دردسر درست می‌شود. نکته مهم بعدی توجه به ظرفیت خروجی دستگاه است.

ظرفیت خروجی گرمایی و سرمایی در دستگاه کولر گازی باید با توجه به ابعاد واحد مسکونی یا تجاری شما مورد بررسی قرار بگیرد. برای واحدهای بزرگتر از 90 متر حتما باید نمونه‌های 24000 را مورد بررسی قرار دهید. نمونه‌های کوچکتر 18000 یا 12000 هزار با توجه به ساختاری که دارند قابلیت سرمایشی یا گرمایشی برای واحدهای کوچکتر را خواهند داشت. با خرید اقساطی کولر گازی تی سی ال از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

کولر گازی یا اسپلیت‌های سرمایشی و گرمایشی

کولرهای گازی و اسپلیت‌ها جز لوازم خانگی بسیار پرکاربرد هستند. شرایط خرید اقساطی برای این محصول با توجه به افزایش قیمت بسیار بالای آن در سال‌های اخیر بسیار اهمیت پیدا کرد. کولر گازی مدل اسپلیت برای خنک کردن فضاهای داخل ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این دستگاه هوای گرم از داخل فضا جذب شده و توسط کمپرسور به سمت خارج فشرده می‌شود تا حرارت آن را کاهش دهد. سپس هوای خنک شده به داخل فضا بازگردانده می‌شود. در صورتی که فضای بزرگی دارید که نیاز به سیستم سرمایشی و گرمایشی قوی دارد، بهتر است کولر گازی نوع اسپلیت را انتخاب کنید. 

خرید قسطی کولر گازی تی سی ال، سری TAC-24CHSA1/XAD1IT3

در فروش قسطی انواع لوازم خانگی برای خرید اقساطی کولر گازی تی سی ال مدل‌های متنوع آن را با جزئیات کامل می‌توانید بررسی کنید. این کولر‌های گازی با مشخصه‌های فنی متنوعی که دارند برای واحدهای مسکونی با متراژهای مختلف کاربردی هستند. در حال حاضر محصولاتی که از برند TCL در دسترس شما قرار دارد عبارت اند از:

1.کولر گازی اینورتر تی سی ال مدل TAC-24CHSA1/XAD1IT3
2.کولر گازی تی سی ال مدل TAC-12CHS-BKI
3.کولر گازی تی سی ال مدل TAC-24CHS-JEI

این کولرهای باکیفیت با شرایط متفاوتی برایتان قابل خرید هستند. مسلما باید بررسی مشخصات فنی مهمترین عاملی باشد که برای خریدتان به آن توجه کنید. از میان مدل‌های بالا در ادامه به شرح مشخصات فنی اولین گزینه می پردازیم:

1.کولر گازی اینورتر تی سی ال مدل TAC-24CHSA1/XAD1IT3 با کمپرسور روتاری برای استفاده‌های گرمایشی و سرمایشی کاربردی است.
2.برد الکترونیکی در کمپرسور در مدل اینورتر طراحی شد.
3.مصرف انرژی محصول بسیار پایین و A است.
4.این مدل در سری کولرهای 24000 برای واحدهایی با متراژ بالای 90 متر مناسب است.
5.می توانید دمای واحد مسکونی را از 7- درجه تا 43+ درجه تغییر دهید.
6.فیلتر دستگاه دارای آلارم هشدار دهنده زمان پاکسازی است.
7.جنس بدنه این اسپلیت از پلاستیک بسیار باکیفیت است.
8.میزان صدای خروجی از دستگاه کمتر از 60 دسیبل است که این یعنی دستگاه صدای آزاردهنده نخواهد داشت.
5.9 متر لوله مسی به همراه ریموت کنترل همراه با دستگاه در جعبه برایتان ارسال می‌شود. برای خرید قسطی کولر گازی تی سی ال به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

نکات مهم خرید اینترنتی اسپلیت گازی

خرید اقساطی با دریافت اعتبار، همزمان از چهار مبدا معتبر برایتان برنامه ریزی شده است. در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی ما بهترین لوازم خانگی را از شرکت‌های معتبر تولید کننده بدون واسطه تحویل بگیرید. در خرید اقساطی کولرهای سرمایشی و گرمایشی، در کنار ما کیفیت و کارایی عالی را تجربه کنید. 

لوازم خانگی که خریداری می‌کنید باید با قطعات خوبی طراحی و ساخته شوند زیرا تعمیرات می‌تواند خسارت زیادی روی دستتان بگذارد. هوشیارانه از میان تمام تنوعی که در بازار داخلی برای این محصولات وجود دارد بهترین گزینه‌ها را بررسی کرده و خریدتان را انجام دهید. در فروشگاه قسطی کلاب پیش از خرید نقدی یا اقساطی انواع کولر گازی تمامی این موارد با دریافت مشاوره برایتان قابل بررسی است. برای خرید اقساطی کولر گازی تی سی ال به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال دیپوینت قسطی

خرید یخچال دیپوینت قسطی
برند دیپوینت یکی از بهترین برندهای تولید کننده یخچال در ایران می‌باشد. برای خرید یخچال دیپوینت قسطی به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...

خرید اقساطی پلوپز هاردستون

خرید اقساطی پلوپز هاردستون
برند هاردستون یکی از بهترین برندهای کشور انگلستان است که در ایران نمایندگی دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی پلوپز هاردستون دارید به بخش ...