خرید قسطی خودرو دنا توربو

تاریخ انتشار:
1403/2/31 11:23:59

یکی از بهترین خودروهای تولید شده توسط شرکت ایران خودرو مدل دنا می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو دنا توربو به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی خودرو دنا توربو



خودرو دنا توربو

خودرو دنا توربو یکی از محصولات باکیفیت ایران خودرو است. این محصول در میان تولیدات ایران خودرو تقریبا متفاوت است که نمایانگر تمایل نسبی این خودروساز به ایجاد تغییر در مدل‌های قدیمی می‌باشد. این خودرو سریع و پرشتاب و بهترین انتخاب در این رده قیمتی است. این خودرو در سه تیپ و با دو پیشرانه 4 سیلندر تنفس طبیعی و توربو و گیربکس‌های 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتومات به بازار عرضه شده است. خودرو دنا توربو دارای امکانات بالایی است که برخی از آن ها عبارت است از:

1.آنتن سقفی
2.دسته‌دنده با طراحی منحصر به فرد
3.قابلیت تنظیم زاویه نور
4.سانروف
5.نمایش دمای محیط
6.مالتی پلکس
7.بلندگوهای جلو و عقب
8.مانیتور 7 اینچ لمسی
9. با رهیاب جی پی اس.
10.متصل به بلوتوث
11. دی لایت

روش‌های خرید این خودرو شامل خرید نقدی و خرید اقساطی است. با خرید اقساطی خودرو دنا توربو امکان داشتن این خودرو برای تمامی افراد فراهم شده است.

قیمت خودرو دنا توربو

دنا توربو را می‌توان یکی از محصولات زیبا و جذاب داخلی معرفی کرد. این خودرو با وجود کمبودهایی که دارد توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار کم تنوع ایران به خود اختصاص دهد. بازار خرید و فروش این خودرو به دلیل مزایای آن همچون ظاهر جذاب، کابین زیبا، کیفیت ساخت معقول، توان فنی مناسب و خدمات پس از فروش گسترده پر رونق است. اما در حال حاضر بسیاری از مشتریان به دلیل جهش قیمت خودرو صفر و کارکرده در بازار دیگر به راحتی قادر به خرید آن نیستند. با خرید قسطی خودرو دنا توربو از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

قیمت روز این خودرو در بازار به دلیل نوسانات متغیر است. در خرید قسطی خودرو دنا توربو می‌توانید آن را به صورت خرید اقساطی تهیه کنید. قبل از خرید اقساطی این محصول پیشنهاد می‌کنیم به برخی محصولات حاضر در بازار همچون آریزو 5 توربو کارکرده، جک J5 و برلیانس H330 اتوماتیک نیز توجه کنید. در این صورت علت روی آوردن بیشتر مصرف‌کنندگان به خودرو دنا توربو در طی دو سال گذشته را متوجه خواهید شد.

امنیت دنا توربو

خودروی دنا توربو در طی فرآیند تامین و تولید توانسته سطح کیفی چهار ستاره را به خود اختصاص دهد. از جمله مزیت‌های این خودرو نسبت به هم‌رده‌های داخلی خودش افزایش ایمنی و امکانات دیگر می‌باشد. این خودرو اولین خودروی داخلی به شمار می‌رود که علاوه بر داشتن ایربگ‌های اصلی به ایربگ‌های جانبی مجهز شده است تا راننده و سرنشینان خودرو امنیت بیشتری داشته باشند. همچنین آپشن‌های دیگری که باعث افزایش میزان ایمنی این خودرو شده است، شامل موارد زیر است:

حسگر و دوربین عقب

قطع شدن خودکار سیستم سوخت خودرو (برای جلوگیری از بروز آتش‌سوزی در هنگام تصادفات.) 

خرید اقساطی خودرو دنا توربو از سایت قسطی کلاب 

در حال حاضر مجموعه قسطی کلاب به فروش قسطی خودرو در اقساط بلند مدت نیز می‌پردازد. مشتریان می‌توانند با بهره‌مندی از این شرایط ویژه به راحتی صاحب این خودرو شوند. مجموعه قسطی کلاب رعایت حقوق مشتریان را یکی از اهداف اصلی خود می‌داند و تمام تلاش خود را در جلب رضایت مشتری در فروش اقساطی این خودرو به کار می‌گیرد. به همین دلیل این مجموعه توانسته در فروش قسطی دنا توربو به موفقیت بالایی دست یابد‌. شما می‌توانید در طرح فروش قسطی، این خودرو را خریداری کنید. در خرید اقساطی خودرو دنا توربو امکان اقساط بلند مدت نیز فراهم شده است. 

پرداخت اقساطی با بازه زمانی بلند مدت فشار کمتری را از لحاظ مالی به خریدار تحمیل می‌کند. هر فردی در خرید اقساطی از مجموعه قسطی کلاب می‌تواند مدت اقساط را با توجه به شرایط خود و با راهنمایی‌های مشاوران قسط بندی کند. شما می‌توانید به منظور اطلاع از جزئیات خرید قسطی خودرو دنا توربو با کارشناسان مجموعه قسطی کلاب در تماس باشید و از مشاوره‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک

خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک
یکی از بهترین مدل‌های خودرو در ایران کوییک می‌باشد. برای خرید اقساطی خودرو کوییک R با چک به بخش خودرو ایرانی در دسته بندی وسایل نقلیه...

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX

خرید قسطی خودرو پژو پارس LX
پژو پارس جز ماشین‌های پرطرفدار در ایران است که از قشر جوان تا میانسال علاقه مند به داشتن آن هستند، برای خرید قسطی خودرو پژو پارس LX...