خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/23 06:26:33

یکی از بهترین برندهای تولید کننده لوازم صوتی برند TCL است. برای خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55اینچ


معرفی تلویزیون TCL

شرکت تی‌سی‌ال یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی الکترونیکی چند ملیتی است که در هویژو در استان گوانگ‌دونگ چین قرار دارد. این برند نخست توسط یک شرکت آمریکایی فرانسوی تأسیس شد که بعدها یک شرکت چینی این برند را خریداری کرد.

شرکت تی‌سی‌ال در حال حاضر در زمینه تولید و فروش محصولات لوازم خانگی از جمله تلویزیون و سایر لوازم الکتریکی کوچک فعالیت می‌کند. شرکت تی سی ال در سال‌های 2017 و 2018 رتبه دومین تولیدکننده بزرگ تلویزیون را در بازار جهانی به خود اختصاص داد. در جدیدترین رنکینگ جهانی سال 2019 برند تی سی ال دومین برند پرفروش دنیا در حوزه لوازم خانگی از جمله تلویزیون بوده‌ است.

شرکت تی سی ال در مقایسه با دیگر رقبای تولید کننده تلویزیون در بازار لوازم خانگی ایران، قیمت‌های مناسب تری را ارائه می‌دهد. تلویزیون و ال ای دی‌های شرکت تی سی ال، در داخل ایران توسط شرکت مادیران مونتاز و توزیع می‌شود. امکان خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ نیاز شما به خرید تلویزیونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را مرتفع خواهد کرد. 

ویژگی‌های فنی تلویزیون تی سی ال

ویژگی‌هایی که شما را به خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55  اینچ ترغیب می‌کند، عبارتند از:

صفحه با تکنولوژی QLED
دارای کیفیت تصویرUltra HD - 4K
دارای رابط هوشمند با نوع رابطAndroid 9.0    
تصویر تلویزیون تی سی ال 55  اینچ با رزولوشن 2160 × 3840  
دارای سیستم صوتی 2 کاناله
توان خروجی صدا با قدرت 20 وات
دارای بلندگوهایی با توان10 وات
دارای استانداردهای صوتیDTS – Dolby          
حافظه داخلی16 گیگا بابتی
دارای گیرنده دیجیتال
تیونرDVB-T2
2 درگاه USB و 3 درگاه HDMI
1 عدد رابط کامپوزیت
قابلیت اتصال تلویزیون تی سی ال 55  اینچ به اینترنت وای فای (Wi-Fi)
دارای درگاه LAN، ورودی آنتن و بلوتوث جهت اتصال ساندبار و اسپیكر بلوتوث
دارای خروجی صدای دیجیتال با نوع خروجی اپتیکال
دارای خروجی هدفون
دارای حسگر نور محیطی
تلویزیون تی سی ال 55 اینچ دارای قابلیت‌های اتصال به دیوار، نصب بازی، نصب اپلیکیشن، ماشین زمان (Time Shift)، ضبط برنامه‌های تلویزیونی ((PVR
تجهیز شده به فناوری نقطه كوانتومی QLED TV و HDR10
نمایش روان تصاویر سریع در تلویزیون تی سی ال 55 اینچ با استفاده از تكنولوژی MEMC
اتصال گوشی موبایل به تلویزیون با استفاده از قابلیت WIFI Screen Mirror
روشنایی با میزان 330 نیت
دارای پایه رومیزی
امکان اتصال تلویزیون تی سی ال 55 اینچ به دیوار
0.5 وات مصرف برق در حالت آماده به کار
دارای ریموت کنترل 

خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ از قسطی کلاب

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ استفاده از سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت علاوه بر ارائه خدمات تضمینی، شرکتی فعال و شناخته شده در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی انواع لوازم خانگی است. سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ را با توجه به نیاز بازار و برای حمایت از هموطنان عزیز، فراهم کرده است.  

در مجموعه قسطی کلاب تعیین باز پرداخت اقساط برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55 اینچ  با توجه به توان مالی شما انجام می‌گیرد. همچنین فروشگاه آنلاین این سایت، امکان مقایسه قیمت و کیفیت انواع تلویزیون تی سی ال 55 اینچ را با دیگر برندهای موجود در کشور فراهم می‌کند. به علاوه، سلامت کالا و تحویل سریع آن نیز تضمین شده است.

برای خرید قسطی تلویزیونTCL 55 اینچ  از این سایت ابتدا کالای مورد نظر را انتخاب می‌کنید. سپس باید نوع خرید، میزان پیش پرداخت و تعداد ماه‌های باز پرداخت را تعیین کنید. پس از مشخص شدن اقساط ماهیانه باید فرم اطلاعات مربوط به باز پرداخت اقساط از طریق چک توسط خریدار کامل شود. شما هم اکنون می‌توانید با خرید قسطی تلویزیون tcl 55 اینچ از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی بوش

خرید قسطی ظرفشویی بوش
برند بوش یکی از موفق‌ترین برندهای آلمانی است که در ایران نمایندگی دارد. برای خرید قسطی ظرفشویی بوش به بخش لوازم خانگی در سایت...

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55
برند TCL بهترین تولید کننده تلویزیون در دنیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...