خرید اقساطی گوشی A42

تاریخ انتشار:
1403/2/1 11:19:15

گوشی‌های برند سامسونگ دارای طراحی و تنوع بسیاری است. برای خرید اقساطی گوشی A42 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی A42


بررسی گوشی a42 سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ را دارید باید بدانید این موبایل یکی از گوشی‌های میان رده شرکت سامسونگ می‌باشد که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

گوشی a42 از سامسونگ در دوم سپتامبر سال 2020 میلادی به بازار تکنولوژی معرفی شد و در ماه نوامبر همان سال شرکت کره‌ای سامسونگ اقدام به عرضه گوشی a42 سامسونگ کرد. نمایشگری که در گوشی a42 سامسونگ وجود دارد مانند اکثر گوشی‌های رده بالای سامسونگ از نوع Super AMOLED می‌باشد.  

ابعاد نمایشگر گوشی a42 سامسونگ برابر با 6.5 اینچ می‌باشد. نسبت نمایشگر به کل بدن گوشی a42 سامسونگ نزدیک به 84 درصد می‌باشد. رزولوشن صفحه نمایشگر گوشی‌های a42 سامسونگ برابر با 266 پیکسل در هر اینچ می‌‌باشد که این عدد نسبت به سایر گوشی‌های هم رده گوشی a42 سامسونگ، بسیار پایین است. با خرید اقساطی گوشی A42 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

به همین دلیل باید گفت اگر به دنبال موبایلی هستید که فیلم‌ها را با وضوح بالا در آن تماشا کنید و نمایشگر آن کیفیت بالایی داشته باشد گوشی a42 سامسونگ نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

شرکت کره‌‌ای سامسونگ a42 را به عنوان ارزان‌ترین گوشی موبایل 5G در بازارهای جهانی عرضه کرده است. شاید به همین دلیل است که این شرکت سرمایه‌ گذاری چندانی برای به کار گرفتن یک نمایشگر با کیفیت در گوشی a42 سامسونگ نکرده است. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی a42 سامسونگ 

قبل از خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ با مشخصات و ویژگی‌های موبایل آشنایی کامل داشته باشید. گوشی a42 وزن کمی داشته و وزن آن حدود 195 گرم می‌باشد. طراحی ظاهری موبایل شیک و جذاب می باشد و چهار لنز دوربین اصلی به صورت یک ترکیب مربع شکل در پشت گوشی قرار گرفته است. گوشی a42 سامسونگ دارای سیستم عامل اندروید 10 می‌باشد.

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون می‌باشد. پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و تراشه به کار رفته در گوشی a42، سامسونگ سبب می‌شود این گوشی قابلیت اجرای برنامه‌های مختلف را داشته باشد. 

همچنین باید گفت گوشی a42 سامسونگ دارای سرعت پردازش و عملکرد بالا و قابل قبولی می‌باشد‌. گوشی سامسونگ a42 دارای درگاه حافظه خارجی بوده و در چند مدل با رم‌های گوناگون عرضه شده است. این گوشی با حافظه داخلی 128 و رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایت طراحی و تولید شده است. 

دوربین اصلی گوشی a42 سامسونگ از چهار لنز تشکیل شده است. لنز اصلی آن 48 مگاپیکسلی بوده و لنز دیگر گوشی a42 سامسونگ 8 مگاپیکسلی می‌باشد. در این گوشی دو لنز 5 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. یک لنز 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و لنز دیگر از نوع ماکرو می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی A42 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هرچند دوربین اصلی گوشی a42 سامسونگ چندان تفاوتی با رده‌های قبلی خود ندارد، اما باید گفت دوربین سلفی این گوشی از یک لنز 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است.  

دوربین سلفی گوشی a42 سامسونگ با لنز 20 مگاپیکسلی خود، این امکان را به افرادی که علاقه زیادی به عکس سلفی دارند می دهد تا عکس‌های با کیفیتی ثبت کنند. اسپیکر گوشی از صدای استریو پشتیبانی نمی‌کند، اما باید گفت a42 سامسونگ مجهز به جک سه و نیم میلیمتری است. گوشی a42 سامسونگ دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت می‌باشد. 

چگونگی خرید قسطی گوشی a42 سامسونگ

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی a42 سامسونگ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب، برای خرید اقساطی گوشی موبایل اعتبار دریافت کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی موبایل کار فروش اقساطی انواع کالای دیجیتال را نیز انجام می‌دهد. شما می‌توانید این موبایل را به صورت نقدی نیز از سایت قسطی کلاب خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو مکس

خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو مکس
اگر تمایل به خرید قسطی گوشي ایفون 13 پرو مکس دارید، می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطي airpods pro

خرید اقساطي airpods pro
اگر قصد خرید اقساطي airpods pro با شرایطی استثنایی دارید، به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...