خرید قسطی تبلت ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/4 05:23:07

تبلت های ایسوس یکی از تولید های این برند است تا با توجه به تغییر تکنولوژی نیاز های افراد برطرف شود. تبلت ها در دسته کالای دیجیتال قرار می گیرند و بسیاری از مشکلات افراد مختلف را برطرف کرده اند. جهت مشاهده شرایط خرید قسطی تبلت ایسوس به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال مراجعه کنید.

خرید قسطی تبلت ایسوس

کاربرد تبلت ها در زندگی امروزی 

فناوری به کار رفته در اکثر تبلت ها از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار می باشد. این محصول پرکاربرد بعد از تولید گوشی های موبایل به وجود آمده است. به طوری که جز ابزار کاربردی روزمره تلقی می گردد. خرید انلاین در سایت قسطی کلاب به اسان ترین شکل خرید کنید.

انواع مدل های تبلت

تبلت ها انواع مختلفی دارند ،این در حالی است که بیشتر آن ها دارای کاربرد یکسانی می باشند. تبلت ها همچنین از سایز و اندازه و رنگ های متفاوتی برخوردار هستند که در ادامه به معرفی یکی از بهترین های آن می پردازیم.

معرفی تبلت ایسوس

تبلت ایسوس یک تبلت متفاوت و کاملا جدید است که با اندازه و سایز های متفاوت در بازار لوازم دیجیتال ارائه شده است. لذا در این خصوص می توانید به جای داشتن یک گوشی یا یک لپ تاپ از یک تبلت آن هم از برند بسیار خوش نامی چون ایسوس استفاده نمایید. قطعا تبلت ایسوس جایگزین بسیار مناسبی خواهد بود.

بدین صورت در بسیاری از موارد از جمله هزینه می توانید صرفه جویی نماید. تبلت ایسوس از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد که برای بهره مندی از انواع مدل ها و قیمت های آن می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب بدون صرف وقت و هزینه اضافه ای در کمترین زمان ممکن با مشاهده سایت کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و در اسرع وقت آن را دریافت نمایند.

مزایای تبلت های ایسوس

تبلت های ایسوس با توجه به حافظه ای که دارند، توانایی نگهداری تمام اطلاعات شما را دارند و لذا با خیال راحت می توانید با آن به تمام کار های روزمره خود رسیدگی نمایید.

کاربرد تبلت ایسوس 

همه سنین مختلف می توانند از تبلت ها استفاده کنند. این تبلت ها سنین خاصی ندارد، حتی فرزند شما می تواند به راحتی با آن درس بخواند و بدون اینکه چشم فرزندتان اذیت شود و یا به چشم آن آسیب برساند یا حتی می تواند بازی های سرگرم کننده و آموزش زبان به فرزندتان یاد دهید. بدون هیچ هزینه ای حتی کلاس های آنلاین، شرکت کند. عکس های بیاد ماندنی بگیرید و کنار هم ثبت لحظه ها رو به اشتراک دوستانتان در صفحه های مجازی بگذارید و با سرچ در گوگل تحقیقات فرزندتان را بگیرد به راحتی به دستگاه پرینتر وصل شوید، شما با یک کلیک در قسطی کلاب این همه مزایا را نصیب خودتان و خانوادتان کنید. قسطی کلاب با در نظر گرفتن شرایط شما بهترین راه حل را ارائه می دهد.

خرید قسطی تبلت ایسوس

فرق تبلت ایسوس با تمام تبلت های دیگر

صفحه نمایش آن به 9.7 اینچ است. حافظه داخلی آن 32 گیگا بایت و رم 4 گیگ و از بارزترین ویژگی این تبلت به شمار می رود، صفحه نمایش ال سی دی پردازنده ی آن 6 هسته ای دوربین سفلی آن 5 مگاپیکسل در نظر گرفته شده است و بلندگوی آن به قدری قوی است که برای شنیدن موزیک و مشاهده فیلم به هیچ عنوان خسته نمی شوید و دیگر به بلندگو جانبی نیاز نخواهید داشت.

از سوی دیگر این تبلت دارای صفحه نمایش بسیار با کیفیت و عالی می باشد که به آن زیاد تاکید نشده است، تبلت ایسوس بهترین صدا تصویر رو به شما ارائه می دهد، لذا با در نظر گرفتن موارد ذکر شده به راحتی می توانید از قسطی کلاب فقط  با یک کلیک آن را درب منزل خود و با پرداخت اقساط ماهیانه و پیش پرداخت اولیه از محصول مورد علاقه خود بهره مند گردید.

این تبلت ضخامت بسیار کمی دارد که ضخامت آن 7 میلی است و فقط وزن این تبلت 490 گرم است که بسیار سبک خوش دست است، لوازم جانبی آن شامل هندزفری، کابل و آداپتور است و به راحتی با صفحه نمایش بسیار مناسب باعث می شود، چشم اذیت نشود، لذا این حس خوب را با تمام افراد خانواده خود به اشتراک بگذارید.

قسطی کلاب شرایط بسیار آسان و راحتی رو به شما دوستان عزیز هدیه کرده است. خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ

خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ
برای خرید اقساطی موبایل s22 ultra سامسونگ با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ

خرید قسطی گوشی F12 سامسونگ
برند سامسونگ محصولات خود را با دسته بندی حروفی نام گذاری کرده است و هر سری نام به خصوص خود را دارند. برای خرید قسطی گوشی F12...