خرید اقساطی گوشی A34

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:13:07

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی A34 با قیمتی عالی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.


خرید اقساطی گوشی A34


بررسی گوشی a34 سامسونگ

گوشی a34 سامسونگ از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های عرضه شده از سری میان‌رده A سامسونگ است. گوشی‌های سری A سامسونگ به‌عنوان گوشی‌های میان‌رده این شرکت شناخته می‌شوند و بخش عمده‌ای از فروش جهانی این برند را در حوزه گوشی‌های هوشمند به خود اختصاص داده‌اند. با وجود اینکه این گوشی‌های میان‌رده سامسونگ تفاوت زیادی را با محصولات پرچم‌دار این شرکت دارند، در سال جاری شرکت سامسونگ سعی کرده تا گوشی‌های سری A خود را اندکی دگرگون کند. به‌گونه‌ای که امروز شاهد شباهت بیشتر گوشی‌های سری A سامسونگ با گوشی‌های سری S این شرکت هستیم. 

گوشی a34 سامسونگ نیز بر پایه همین سیاست تولید شده است و شباهت بسیار زیادی بین این مدل‌های جدید با گوشی S23 سامسونگ وجود دارد. البته وقتی صحبت از ارزش خرید می‌شود، کمتر محصولی از سامسونگ را می‌توانید پیدا کنید که توانایی رقابت با گوشی a34 را داشته باشند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات و شرایط خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ در یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین بپردازیم. 

مشخصات ظاهری گوشی a34

طراحی ظاهری گوشی a34 سامسونگ بسیار شبیه به گوشی a54 است. با این تفاوت که در پنل پشتی به جای استفاده از شیشه، از پلاستیک استفاده شده است. البته به دلیل پرداخت‌کاری‌هایی که بر روی این قالب پلاستیکی انجام شده است، ظاهر و کیفیت خوبی را از خود نشان می‌دهد. در بخش نمایشگر نیز در این گوشی از یک نمایشگر 6.6 اینچی سوپر امولد سامسونگ استفاده شده است. نمایشگر این گوشی که کیفیت فول‌اچ‌دی پلاس دارد، با نرخ تازه‌سازی تصویر 120 هرتزی، عملکرد بسیار ایده‌آلی را در نمایش انواع محتوا از خود نشان می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی A34 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی a34

در بخش سخت‌افزاری نیز باید بگوییم که گوشی a34 سامسونگ سعی کرده تا عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. شرکت سامسونگ برای این مدل از چیپست‌های اگزینوس استفاده نکرده است. به جای آن به سراغ چیپست‌های ساخت شرکت مدیاتک رفته است. در این گوشی از چیپست مدیاتک دایمنسیتی 1080 استفاده شده است. این گوشی در نسخه‌هایی با رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز برای این گوشی وجود دارد. 

باتری گوشی a34

در بحث باتری نیز باید بگوییم که گوشی a34 سامسونگ از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، می‌تواند با شارژرهای 25 واتی شارژ شود. البته این قابلیت شارژ سریع چندان هم چشمگیر نیست. 

دوربین سامسونگ گلکسی a34

گوشی a34 سامسونگ در بخش دوربین نیز درخشیده است. در پنل پشتی یک عدد دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی تعبیه شده است. در کنار این دوربین، یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو داریم. در بخش سلفی نیز باید بگوییم که این محصول سامسونگ از یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره برده است. 

خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ از فروشگاه معتبر قسطی کلاب

تا به اینجای مقاله، شما را با مشخصات گوشی a34 سامسونگ آشنا کردیم. این گوشی به‌عنوان یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار در بحث خرید شناخته می‌شود. درصورتی‌که شما هم به جای خرید نقدی این کالای دیجیتال سامسونگ، به خرید اقساطی آن تمایل داشته باشید، قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ را فراهم ساخته است.

شما می‌توانید از انواع طرح‌های اعتباری موجود در سایت جهت خرید قسطی گوشی a34 سامسونگ بهره ببرید. محصولات متنوع هستند و امکان انتخاب انواع کالای دیجیتال در رنگ‌بندی‌های مختلف در طرح‌های فروش قسطی وب‌سایت قسطی کلاب وجود دارند. فرایند تأیید اعتبار برای خرید اقساطی گوشی a34 سامسونگ کاملاً به‌صورت آنلاین انجام شده و پس از تکمیل روال قانونی و بانکی، امکان خرید اقساطی برای شما فراهم خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش گوشی نوکیا اقساطی

فروش گوشی نوکیا اقساطی
فروش موبایل نوکیا اقساطی امروزه خریداران بسیار زیادی را به سمت فروشگاه های نوکیا کشانده است. یکی از مزایای فروش اقساطی موبایل نوکیا برای کاربران...

خرید قسطی تبلت s8

خرید قسطی تبلت s8
برای داشتن یک تبلت عالی سامسونگ مدل‌های متنوعی به شما عرضه خواهد کرد. با خرید قسطی تبلت s8 از بخش تبلت در بخش کالای دیجیتال یک...