خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/18 21:24:58

یکی از بهترین برندهای تلفن همراه برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ با چک


گوشی استثنایی a54 سامسونگ 

در دوره‌ای که فاصله بین نسل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند بسیار کم و کمتر می‌شود، شرکت سامسونگ با معرفی گوشی a54 سعی کرده است تا شکاف بین نسل‌های مختلف گوشی‌های خود را بیشتر و چشمگیرتر کند. چنین امری چه در گوشی‌های میان‌رده و چه در گوشی‌های پرچم‌دار مشهود است. با این‌ حال، از نظر  ظاهری تفاوت بسیار زیادی بین گوشی a54 سامسونگ و نسل قبلی آن وجود دارد. با ما همراه باشید تا پس از بررسی و معرفی مشخصات این گوشی، به بررسی شرایط خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ در یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور بپردازیم. 

مشخصات ظاهری گوشی a54

گوشی a54 سامسونگ از نظر طراحی ظاهری کاملاً به‌روزرسانی شده است. بخش پشتی در نسل قبلی از نوع پلاستیکی بود؛ درحالی‌که شرکت سامسونگ در نسل جدید گوشی a54 به سراغ یک پنل شیشه‌ای برای بخش پشتی رفته است. همچنین لبه‌های این تلفن همراه نسبت به نسل قبلی گردتر شده است.

از نظر ظاهری می‌توان گفت که گوشی a54 یک نسخه ساده شده از گلکسی ‌اس 23 سامسونگ است. این گوشی نیز دارای همان سیستم دوربین سه‌گانه در فضای پشتی است. با این تفاوت که به‌جای قرارگیری تمامی لنزها در یک بخش برجسته، این لنزها به‌صورت جداگانه در یک خط منظم در پشت گوشی چیده شده‌اند. از این بابت می‌توان گفت که طراحی این گوشی یک پیشرفت قابل‌توجه را نسبت به مدل سال 2022 تجربه کرده است. با وجود اینکه قاب گوشی از جنس پلاستیک است، مقاومت بسیار بالایی داشته و این گوشی از استاندارد مقاومت در برابر آب و گردوغبار IP67 پشتیبانی می‌کند. با خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات پردازنده سامسونگ گلکسی a54

شرکت سامسونگ در گوشی a54 برخلاف شیائومی، از پردازنده‌های سری پرچم‌دار اسنپ‌دراگون استفاده نکرده است. با این ‌حال، پردازنده میان‌رده این گوشی توانایی مناسبی را از بابت اجرای انواع بازی‌ها بدون مشکل افت سرعت و کیفیت در گرافیک بازی دارد. پردازنده استفاده شده در گوشی a54 سامسونگ از نوع اگزینوس 1380 است. این پردازنده با معماری 5 نانومتری طراحی و ساخته شده است. این پردازنده با یک رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود که مجموعه این سخت افزار توانایی اجرای هرگونه نرم‌افزار سبک‌ و سنگین را برای گوشی a54 ایجاد کرده است. در ضمن، این گوشی سامسونگ در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی جهت خرید اقساطی موجود خواهد بود. 

باتری گوشی گلکسی a54

باتری استفاده شده در گوشی a54 سامسونگ از نوع 5000 میلی‌آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ سریع تا حداکثر توان 25 وات نیز پشتیبانی می‌کند. این باتری با استفاده‌های عادی و روزمره می‌تواند تا دو روز برای شما شارژدهی کند. برای خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین سامسونگ a54

در بحث دوربین نیز گوشی a54 سامسونگ درخشیده است. مجموعه سه دوربین عقب این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی است. برای دوربین سلفی نیز در این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی بهره برده شده است. 

خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ از فروشگاه معتبر قسطی کلاب

در این مقاله، شما را با مشخصات گوشی a54 سامسونگ آشنا کردیم. این گوشی به‌عنوان یکی از پرطرف‌دارترین و جدیدترین محصولات میان‌رده سامسونگ محسوب می‌شود. برچسب قیمتی بالای 10 میلیون‌تومانی این گوشی باعث شده تا اکثر افراد به فکر خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ بیافتند. با خرید قسطی از یک فروشگاه معتبر می‌توانید تلفن همراه را حتی زمانی که پول کامل برای خرید نقدی ندارید، تهیه کنید.

برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ، ما وب‌سایت معتبر قسطی کلاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در قسطی کلاب شما می‌توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را به کمک طرح‌های اعتباری موجود در سایت خریداری کنید. حتی امکان فروش قسطی انواع لوازم‌خانگی و کالای دیجیتال به کمک استفاده از تمامی طرح‌های اعتباری موجود در قسطی کلاب وجود دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ می‌توانید به صفحات مربوطه در وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. با خرید اقساطي گوشي a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت

خرید قسطی تبلت سامسونگ با حکمت کارت
تبلت‌های کمپانی سامسونگ بسیار باکیفیت و زیبا طراحی شده‌اند و محبوبیت ویژه‌ای در دنیا دارند. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ...

خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک

خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک
یکی از محبوب‌ترین محصولات برند اپل، مک بوک است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی...