هارد اکسترنال اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/28 09:21:36

برای خرید هارد اکسترنال اقساطی به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید هارد اکسترنال اقساطی

هاردهای اکسترنال اقساطی در قسطی کلاب

اخیراً با افزایش قیمت کالاهای دیجیتال در کشور امکان خرید نقدی این کالا‌ها برای عموم مردم سخت شده است. از این رو سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تمام کالاهای دیجیتال را برای تمام هم وطنان در سراسر کشور فراهم کرده است. 

از جمله کالاهای دیجیتال پر استفاده که درصد بسیار بالایی از کاربران دنیای دیجیتال به آن نیاز پیدا می‌کنند، هاردهای اکسترنال هستند که امکان خرید آن‌ها به صورت اقساطی در سایت قسطی کلاب مهیا شده است. در زیر توضیح مختصری در رابطه با هاردهای اکسترنال و تفاوت آن‌ها یا هاردهای اینترنال ارائه شده است.

یک هارد اکسترنال اقساطی یک دستگاه ذخیره‌سازی قابل حمل است که می‌تواند از طریق یک یواس‌بی یا فایروایر و یا به صورت بی‌سیم به رایانه متصل شوند. هاردهای اکسترنال  اقساطی معمولاً از ظرفیت ذخیره‌ی بالایی برخوردار هستند و اغلب برای پشتیبان‌گیری از رایانه‌ها و سرورها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا باید از هارد اکسترنال استفاده کنیم؟ 

هاردهای اکسترنال اقساطی  قابل حمل و قابل استفاده‌ی آسان هستند و همچنین می‌توانند هر زمان که لازم باشد مقدار زیادی فضای ذخیره برای کاربران فراهم کنند.

 از آن جایی که هاردهای اکسترنال اقساطی  وزن بسیار کمی دارند، کاربران می‌توانند این دستگاه‌ها را هر جا که بخواهند همراه خود ببرند و تعداد بسیار زیادی فایل را در همه‌ جا همراه خود داشته باشند.
یکی دیگر از مزایای داشتن یک هارد اکسترنال اقساطی  این است که می‌توان این دستگاه‌ها را از رایانه‌ای به رایانه‌ی دیگر منتقل کرد و از این طریق از آن‌ها برای به اشتراک‌گذاری فایل‌های با حجم زیاد استفاده کرد.
از آن‌جایی که هاردهای اکسترنال اقساطی از ظرفیت بالایی (غالباً در حد ترابایت) برخوردارند، این دستگاه‌ها اغلب برای ذخیره‌ی فایل‌های پشتیبان استفاده می شوند. معمولاً از یک برنامه‌ی پشتیبان‌گیری برای تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان از اطلاعاتی مانند موسیقی، ویدئو، یا مجموعه عکس در یک هارد اکسترنال استفاده می‌شود.
هاردهای اکسترنال حتی اگر برای پشتیبان‌گیری مورد استفاده قرار نگیرند، می‌توانند یک راه آسان برای دسترسی به فضای ذخیره سازی موجود کاربران فراهم کنند، بدون این که نیاز باشد رایانه‌ی خود را باز کنند.
اگر رایانه ی شما همیشه هشدارهای مربوط به کمبود فضای دیسک را به شما نشان می‌دهد یا به دلیل پر بودن فضای ذخیره بسیار کند عمل می‌کند، به احتمال زیاد وقت آن رسیده است که یک هارد اکسترنال تهیه کنید و مقداری از فایل‌های خود را در ان بریزید تا فضای حافظه‌ی هارد اصلی رایانه شما بهتر کار کند.

تفاوت هاردهای اینترنال و هاردهای اکسترنال

هاردهای اینترنال به طور مستقیم به مادربورد متصل می‌شوند، در حالی که هاردهای اکسترنال در ابتدا در خارج از رایانه اجرا می‌شوند و سپس به مادر بورد وصل می‌شوند.
سیستم عامل‌ها و فایل‌های نصب نرم‌افزارها معمولاً روی هاردهای اینترنال ذخیره می‌شوند، در حالی که هاردهای اکسترنال برای ذخیره‌ی فایل‌های غیر سیستمی مانند عکس‌ها، ویدئوها، اسناد، و انواع دیگر فایل‌ها استفاده می‌شوند.

خرید یک هارد اکسترنال به صورت اقساطی

هاردهای اکسترنال با این‌که از مزایای زیادی برخوردارند و نیاز به آن ها دیر یا زود توسط کاربران مختلف احساس می شود، اما از قیمت نسبتاً بالایی نیز برخوردارند که باعث می‌شود بسیاری از خرید این کالای دیجیتالی صرف نظرکنند. از این رو در قسطی کلاب امکان خرید اقساطی هاردهای اکسترنال نیز مانند سایر کالاهای دیجیتال فراهم شده است.

کاربران از طریق سایت قسطی کلاب می‌توانند هاردهای اکسترنال برندهای شناخته شده‌ی دنیا مانند ای دیتا، وسترن دیجیتال و سیلیکون پاور و برندهای دیگر را به صورت اقساط ۱۲ ماهه خریداری نمایند. 


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تبلت سامسونگ با سفته

خرید قسطی تبلت سامسونگ با سفته
تبلت‌های برند سامسونگ دارای تنوع و کیفیت فوق‌العاده‌ای هستند. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ با سفته به بخش تبلت در...

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 چکی

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 چکی
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای...