خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/11 10:14:22

یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مدل a13 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک



گوشی a13 سامسونگ

خرید گوشی a13 سامسونگ یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید برای به‌ روزرسانی دستگاه خود انجام دهید. این گوشی با مشخصات فنی برتر، طراحی زیبا و کارایی بالا، تجربه‌ای لذت ‌بخش و منحصر به فرد را برای شما فراهم می‌کند. شاید قیمت این گوشی برای شما مانعی باشد که از خرید آن منصرف شوید. در این صورت، خرید قسطی گوشی a13 می‌‌تواند راه‌حل مناسبی باشد. خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغ کمتری در هنگام خرید، گوشی مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید و بقیه مبلغ را در دوره‌های زمانی معین و با سود مناسب پرداخت کنید. 

مشخصات و قابلیت های گوشی a13 سامسونگ

این گوشی یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ است که در سال 2022 روانه بازار شده است. برخی از قابلیت‌های این گوشی عبارتند از:

1.صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل و نرخ نوسازی 60 هرتز که تصاویر را با کیفیت بالا و رنگ‌های زنده نشان می‌دهد.

2.تراشه Samsung Exynos 850 که دارای هشت هسته پردازنده با فرکانس حداکثر 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali G52 است و عملکرد سریع و روان را برای اجرای بازی‌ها و برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند. با خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

3.حافظه داخلی بین 32 تا 128 گیگابایت و رم بین 3 تا 6 گیگابایت که فضای ذخیره‌سازی و حافظه کافی را برای ذخیره عکس‌ها، فیلم‌ها، موسیقی‌ها و داده‌های دیگر ارائه می‌دهد. همچنین این گوشی دارای درگاه کارت حافظه microSDXC با ظرفیت حداکثر 1 ترابایت است که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را می‌دهد.

4.دوربین پشت با چهار لنز: لنز اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.8، لنز اولترا واید با رزولوشن 5 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.2، لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4 و لنز تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.4  که قادر به عکاسی با کیفیت بالا و جزئیات زیاد در شرایط نوری مختلف هستند. همچنین این دوربین قادر به فیلم‌برداری با کيفيت 1080p و نرخ فريم 30 فريم بر ثانيه است.

5.دوربین سلفی با رزولوشن 8 مگاپيكسل و ديافراگم f/2.2 که قادر به عكاسی سلفی با كيفيت خوب و فيلم‌برداری با كيفيت 1080p و نرخ فريم 30 فريم بر ثانيه است. با خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ یک گوشی عالی را از آن خود کنید.

6.باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت که از شارژ سریع با توان 15 وات پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا چندین ساعت کارکرد پیوسته را تامین کند.

7.درگاه اتصال USB Type-C که انتقال داده‌ها و شارژ را با سرعت بالا انجام می‌دهد و جک صدای 3.5 میلی‌متر که امکان استفاده از هدفون و اسپیکر را می‌دهد.

8.حس‌گر اثرانگشت روی قاب کنار که امنیت و راحتی را برای باز کردن قفل گوشی فراهم می‌کند.

9.پشتیبانی از شبکه‌های GSM / HSPA / LTE و نسخه‌ای با پشتیبانی از شبکه‌های 5G که سرعت اینترنت بالا و تجربه بهتر را در استفاده از خدمات آنلاین مانند استريمينگ، بازی آنلاين و مكالمات تصويری به شما می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

قیمت گوشی a13 سامسونگ

قیمت گوشی a13 سامسونگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نسخه و ظرفیت ذخیره‌سازی، مشخصات فنی، تاریخ عرضه، شرایط خرید و وضعیت بازار می‌شوند. نسخه‌ها و ظرفیت‌های مختلف گوشی با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند، به عنوان مثال نسخه‌هایی با ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر معمولا قیمت بالاتری دارند. همچنین، مشخصات فنی این گوشی شامل ویژگی‌هایی مانند پردازنده، دوربین، صفحه نمایش و سیستم عامل است که تاثیر زیادی بر قیمت دارند. برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کلام آخر

در اینجا به موضوع خرید اقساطی گوشی a13 سامسونگ پرداختیم. جهت خرید اقساطی این کالا می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین‌ها در فروش قسطی انواع کالای دیجیتال می‌باشد. با پرداخت اقساط به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت هر نوع کالای دیجیتالی را می‌توان تهیه کرد. همچنین در صورتی که تمایل به خرید اقساطی نداشته باشید می‌توانید به صورت نقدی کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس

خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس
برند ایسوس بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس دارید به بخش کالای دیجیتال در...

خرید اقساطی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو

خرید اقساطی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو
برند لنوو جز برترین برندهای تولید کننده لپتاپ در دنیا است. برای خرید اقساطی لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...