خرید قسطی ایفون 13 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:52:54

بهترین گوشی دنیا با اختلاف آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید قسطی ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ایفون 13 پرومکس


آشنایی و شناخت شرکت آیفون یا اپل

اگر شما از افراد علاقه‌مند به دنیای علم و تکنولوژی هستید حتما اسم شرکت اپل را شنیده‌‍اید. شرکت اپل اغلب در زمینه تولید و فروش کالای دیجیتال فعالیت می‌‌کند. یکی از انواع این کالای دیجیتال گوشی‌های هوشمند این شرکت است، که بسیار معروف و خوش نام هستند. گوشی آیفون 13 پرو مکس در 14 سپتامبر 2021 تولید و به بازار عرضه شد.

گوشی آیفون 13 پرو مکس در پارت نامبرها و به زبانی ساده تر در مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شد. این مدل‌ها عبارتند از: نسخه جهانی، نسخه امریکا، نسخه روسیه است. اگر شما علاقه مند به خرید این گوشی هستید می‌توانید اقدام به خرید قسطی ایفون 13 پرومکس کنید. 

آشنایی و شناخت گوشی آیفون 13 پرومکس

نمایشگر کالای دیجیتال و گوشی آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین نمایشگرها در بین رقیب‌های خود می‌باشد. نمایشگر این گوشی از نوع Super Retina XDR OLED است.

یکی از امکانات جذاب و خوب صفحه نمایش این کالای دیجیتال این است که از فناوری گوریلا گلس پشتیبانی می‌کند. این رنگ‌ها عبارتند از: خاکستری، طلایی، طوسی و آبی. وزن گوشی آیفون 11 پرو مکس حدود 240 گرم است که وزن بسیار قابل قبول و خوبی برای چنین گوشی می‌باشد. برای خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزایایی کالای دیجیتال آیفون 13 پرومکس

به زبانی ساده‌تر می‌توان گفت که این کالای دیجیتال قابلیت ضد آب بودن را دارد. پلتفرم این گوشی شامل رابط کاربری بسیار روان ios 15 است. تراشه این گوشی از نوع اپل A15 Bionic5 نانومتر است. می‌توان گفت یکی از بهترین و قدرتمندترین تراشه‌ها و پردازنده‌های موجود در حال حاضر بازار جهان است. این پردازنده 5 نانومتری است که یکی از نازک‌ترین و بهترین پردازنده‌ها است.

شما با استفاده از این پردازنده این کالای دیجیتال می‌توانید در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگینی مانند اجرای بازی کال آف دیوتی موبایل آنها را با کیفیتی بسیار بالا تجربه کنید و از آنها استفاده کنید. دوربین‌های عکاسی این گوشی دارای کیفیتی بسیار عالی و قابل قبول هستند. برای خرید قسطی ایفون 13 پرومکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این گوشی دارای یک لنز  12 مگاپیکسلی واید است. شما می‌توانید با استفاده از آن عکس‌هایی خارق العاده را ثبت کنید. دوربین سلفی این گوشی از نوع لنز واید 12 مگاپیکسلی است که کیفیت بسیار قابل قبول و بالایی را دارد. 

خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس

یکی از فروشگاه‌ها و سایت‌های کالای دیجیتال که شما می‌توانید اقدام به فروش قسطی گوشی کرده است و شما می‌توانید خرید قسطی ایفون 13 پرومکس کنید، سایت قسطی کلاب است. قسطی کلاب در زمینه فروش اقساطی کالای دیجیتال و نقد فعالیت می‌کند. یکی از فعالیت‌‌های این سایت فروش قسطی گوشی است. شما می‌توانید با استفاده از این سایت اقدام به خرید اقساطی ایفون 13 پرومکس و اقساطی کالای دیجیتال مورد نیاز خود کنید.

سایت قسطی کلاب طرح‌های مختلفی را برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس را برای مشتریان خود انجام می‌دهد. یکی از این طرح‌ها، طرح شرایط خرید اقساطی از طرح پایا است‌. شما در این طرح می‌توانید تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار دریافت کنیدکه بتوانید به صورت خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرومکس این کالای دیجیتال را خریداری کنید.

شما در این طرح می‌توانید اقساط این کالای دیجیتال را تا حداکثر 24 ماه پرداخت کنید البته ناگفته نماند که شما باید هر دو ماه یکبار و یا حتی در بعضی موارد سه ماه یکبار یک چک را به این شرکت ارائه دهید. یکی از امکانات جذاب این طرح این است که شما می‌توانید با استفاده از چک صیاد و به همراه یک چک تضمین، خرید اقساطی خود را انجام دهید و از آن استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

هدفون اقساطی

هدفون اقساطی
در دنیای امروز که تکنولوژی تا این حد پیشرفت کرده است، اجتناب از استفاده از کالاهای دیجیتال به خصوص وسیله ای مانند هدفون ها امکان پذیر ...

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی

خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی
خرید قسطی ساعت هوشمند شیائومی این امکان فراهم می کند تا بتونیم با توجه به افزایش قیمت محصولات الکترونیک، به صورت قسطی خرید اقساطی کالای دیجیتال....