خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت

تاریخ انتشار:
1403/2/20 21:15:36

برند مایکروسافت یکی بهترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت


برجسته ترین مشخصات تبلت مایکروسافت

تبلت مایکروسافت سری سرفیس پرو (Surface pro) از دستگاه‌های باکیفیت برای انجام مصارف روزانه و حرفه‌ای به شمار می‌رود. تبلت‌های سری سرفیس مایکروسافت در مدل‌های متنوع طراحی و تولید می‌گردد. در ساختار این دستگاه‌ها از فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده شده است. این امر افزایش کارایی و قدرت پردازشی بالای تبلت مایکروسافت را رقم زده است. خرید قسطی تبلت مایکرو سافت یک روش مناسب و مقرون به صرفه برای تهیه این محصول بی‌‎نظیر محسوب می‌شود.  

طراحی ویژه و بی‌نظیر را باید از ویژگی‌های بارز خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت دانست. برخورداری از زبان طراحی متفاوت، تبلت‌های برند مایکروسافت را به گزینه مناسبی برای تمامی سلیقه‌ها مبدل نموده است. تبلت‌های مایکروسافت سری سرفیس از صفحه نمایش باکیفیت و مطلوبی بهره مند می‌باشند. شرکت مایکروسافت بسته به نوع و مدل، از صفحه نمایش TFT یا IPS برای تبلت‌های خود استفاده نموده است. این ویژگی در افزایش رزولوشن و کیفیت تصاویر و فیلم‌های پخش شده بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

پشتیبانی از قابلیت Windows hello، از دیگر ویژگی‌های حائز اهمیت خرید قسطی تبلت مایکرو سافت تلقی می‌گردد. ویندوز هلو در واقع نوعی سیستم امنیتی بوده که امکان ورود به دستگاه را برای کاربر فراهم می‌آورد. 

فعال سازی صفحه تبلت‌های سری surface از طریق تشخیص چهره صورت می‌گیرد. قابلیت ویندوز هلو در افزایش ضریب امنیت دستگاه نقش برجسته و بارزی ایفا می‌نماید. ضمنا، باتری در نظر گرفته شده برای این دستگاه از کیفیت و ظرفیت قابل قبولی بهره می‌برد. بر اساس اعلام سازنده، باتری تبلت‌های سری Surface pro، حدود 10.5 ساعت عمر مفید برای استفاده‌های روزانه و عادی دارند. 

دیگر مشخصات Microsoft Surface Tablet

دیگر ویژگی مهم خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت به بخش سخت افزاری دستگاه مربوط می‌شود. برای بخش پردازنده مرکزی دستگاه از نسل جدید پردازنده‌های اینتل استفاده شده است. مجهز شدن به پردازنده نسل جدید افزایش سرعت پردازش داده‌ها در هنگام استفاده از تبلت را به دنبال داشته است. همچنین، عملکرد رم و پردازنده مرکزی دستگاه خوب و روان و بدون وقفه ارزیابی می‌شود. علاوه بر این، اجرای برنامه‌های حرفه‌ای نیز بدون مشکل انجام می‌شود. پردازنده گرافیکی تعبیه شده برای تبلت سرفیس مایکروسافت از نوع ULP Geforce است.

گفتنی است که دستگاه Microsoft Tablet به دوربین سلفی و دوربین اصلی مجهز شده است. دوربین‌های در نظر گرفته شده برای این محصول امکان فیلم برداری و عکس برداری را برای کاربران فراهم می‌آورند. بلندگوی موجود در ساختار تبلت از فناوری صوتی Dolby Audio enhanced sound بهره می‌برد. در پرتو وجود این قابلیت، صدا به صورت رسا و شفاف و واضح تولید می‌شود.

در ضمن، تبلت مایکروسافت از درگاه‌های ارتباطی متنوعی مانند USB، بلوتوث و شبکه اتصال بی‌سیم برخوردار است. سیستم عامل دستگاه نیز از سیستم عامل ویندوز 10 پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی تبلت مایکرو سافت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی ظریف و زیبا، بدنه باکیفیت و مقاوم، پشتیبانی از نرم افزارهای کاربردی مانند مایکروسافت آفیس، امکان نمایش فایل‌های PDF، قابلیت پشتیبانی از انواع شبکه‌های اجتماعی، امکان پخش فرمت‌های صوتی و تصویری رایج مانند MP3/AAC/WAV/MP4/MKV/3GP، جک 3.5 میلیمتری، شتاب سنج و ژیروسکوپ، دیگر مشخصات فروش قسطی تبلت برند مایکروسافت را در بر می گیرد.

نحوه خرید اقساطی تبلت مایکرو سافت

خرید اقساطی انواع تبلت مانند تبلت مایکروسافت توسط فروشگاه آنلاین قسطی کلاب اجرایی شده است. متقاضیان برای آگاهی از شرایط، جزئیات و ضوابط این طرح می‌بایست به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه کنند. همچنین، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، علاوه بر طرح‌های فروش  اقساطی، امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی لحاظ شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی mi 11 ultra

خرید قسطی گوشی mi 11 ultra
یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی مدل می 11 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی mi 11 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو

خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو
برای خرید قسطی ساعت هوشمند گلکسی 5 پرو با قیمتی استثنایی و شرایطی آسان به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...