خرید قسطی گوشی شیائومی 12

تاریخ انتشار:
1403/2/28 15:02:46

شرکت موفق شیائومی هرساله مدل‌های متنوعی از محصولات خود را روانه بازار می‌کند. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی شیائومی 12


Xiaomi 12

جدیدترین گوشی برند شیائومی با نام شیائومی 12 روانه بازار شده است. این گوشی استثنایی از لحاظ رنگ و کاربرد بی‌نظیر می‌باشد و جز برترین محصولات برند شیائومی است. 

در این مقاله قصد داریم در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی جذاب اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. ناگفته نماند که در این مقاله قصد داریم یکی از برترین فروشگاه‌های اینترنتی که فروش اقساطی دارد را به شما معرفی نمایید. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید باصرفه را تجربه کنید.

خوش دست‌ترین گوشی شیائومی در دستان شما!

گوشی شیائومی 12 دارای وزنی حدود 180 گرم و اندازه‌ای برابر با 96.9 میلی متر است. این گوشی جدید شیائومی با بهترین فناوری روز دنیا تولید شده است و حس خوبی به کاربر در هنگام نگه داشتن آن در دست می‌دهد. طراحی ساده و رنگبندی متنوع باعث شده که گوشی شیائومی 12 یکی از پرفروش‌ترین محصولات شیائومی باشد. گوشی Xiaomi 12 دارای سه رنگ بسیار جذاب آبی، صورتی و گرافیت می‌باشد. 

با وجود اینکه محصولات شیائومی دارای قیمت مناسبی هستند، ولی گوشی‌های بالا رده آن از قیمت بالایی برخوردار هستند. به همین سبب پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی شیائومی 12 از سایت قسطی کلاب است.

سوژه‌های متحرک در دستان شما!

دوربین گوشی شیائومی 12 دارای هوش مصنوعی است و سوژه متحرک را به خوبی دنبال می‌کند. آپشن‌هایی مانند فوکوس ردیابی حرکت، ضبط حرکت و تمرکز ردیابی چشم باعث شده است که عکس و فیلم‌هایی استثنایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد شرایط بسیار عالی ویدیئو در شب است. با کمک الگوریتم‌های هوش مصنوعی و فناوری تصویربرداری فیلم به صورت خودکار نور زمینه را زیاد می‌کند و جزئیات را بیشتر نمایش می‌دهد. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

پرتره تاریک با کیفیتی بی نظیر!

یکی از آپشن‌های ویژه دوربین شیائومی 12 توانایی ثبت بهترین پرتره‌ها در تاریکی شب و نور کم می‌باشد. ماژول این دارای یک لنز اصلی بزرگ با کیفیت 50MP و دو لنز کوچک‌تر با کیفیت‌های 13MP و 5MP است که در کنار آن‌ها یک فلش نور نیز قرار گرفته است. برای خرید قسطی گوشی شیائومی 12 می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

Snapdragon® 8 Gen 1

تراشه فوق‌العاده قدرتمند Snapdragon® 8 Gen 1 که 4 نانومتری است. این تراشه از لحاظ کیفیت، قدرت و سرعت بسیار عالی عمل می‌کند و در تمام فعالیت‌های گوشی تاثیر بسزایی می‌گذارد. با خرید گوشی شیائومی 12 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

مایع خنک کننده پر قدرت

گوشی شیائومی 12 دارای یک مایع خنک کننده پر قدرت است که VC LiquidCool نامیده می‌شود. این مایع در سراسر گوشی در حرکت است و مانع از داغ شدن گوشی در حین فعالیت می‌شود. با خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.

صفحه نمایش 6.28 اینچی AMOLED

گوشی شیائومی 12 دارای صفحه نمایشگری بسیار فوق‌العاده می‌باشد. از ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی، DCI-P3رنگ های غنی تر، اوج روشنایی 1600 نیت و نسبت کنتراست 5,000,000:1 اشاره کرد. این نمایشگر قابلیت نمایش بیش از 68 میلیارد رنگ را دارد. با خرید قسطی گوشی شیائومی 12 شما بهترین محصول شیائومی را در دست خواهید داشت.

باتری گوشی رو 40 دقیقه‌ای شارژ کن!

باتری گوشی شیائومی 12 ظرفیت برابر با 4500 میلی آمپر بر ساعت دارد، همچنین دارای یک شارژر توربو و پر سرعت است که گوشی شما را در 40 دقیقه شارژ کرده و زیاد زمان نمی‌برد. فقط به اندازه یک استراحت کوتاه و خوردن یک فنجان قهوه نیاز است که گوشی شما 100 درصد شارژ شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی A52

خرید قسطی A52
یکی از گوشی‌های جذاب و دوستداشتنی برند سامسونگ مدل گلکسی a52 می‌باشد. برای خرید قسطی A52 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی zflip 4 سامسونگ
اگر تمایل دارید جدیدترین گوشی سامسونگ را به سادگی و به صورت مقرون به صرفه خریداری کنید، به سایت قسطی کلاب بیایید و در بخش موبایل...