خرید قسطی لبتاب

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:47:42

برای خرید بهترین لبتاب دنیا با برند مایکروسافت به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید قسطی لبتاب دلخواه خود را انجام دهید.


خرید قسطی لبتاب


لپ‌تاپ مایکروسافت

در سال 2020 چیزی قدرتمندتر از سرفیس پرو نیاز بود تا با مک‌بوک‌های جدید رقابت کند. یک لپتاپ ویندوزی که از ویژگی‌های توصیف نشدنی و فوق‌العاده برخوردار بود. در ادامه این بلاگ با ما همراه شوید تا به معرفی این محصول جدید با کانفیگ E بپردازیم. قابلیت خرید قسطی لبتاب در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی منحصر به فرد

بدنه منیزیمی، صفحه بی‌نظیر، پد بزرگ و کلیدهای فوق‌العاده شما را مجذوب این دستگاه خواهد کرد! ابعاد این لپتاپ برابر با 343x251x23 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 1.64 کیلوگرم است. این لپتاپ برای کاربردهای عمومی و مالتی مدیا مناسب می‌باشد. طراحی سبک و باریکی دارد و صفحه نمایش لمسی بی‌نظیری در آن تعبیه شده است.

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش 15 اینچی در این لپتاپ قابلیت جدا شدن دارد و از فناوری نمایش حساس به پیکسل با رزولوشن 3240 در 2160 پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر لمسی است و تراکم پیکسلی آن برابر 260 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. قابلیت 10 لمس به صورت همزمان دارد و نسبت تصویر در این نمایشگر 3:2 و نسبت کنتراست 1600:1 می‌باشد.

اگرچه در این لپتاپ یک روکش براق بر روی نمایشگر قرار دارد، ولی صفحه ‌‌نمایش زاویه‌ دید خوبی دارد و در محیط‌ پرنور خارجی می‌تواند تصاویر شفافی را به شما نمایش دهد. با خرید اقساطی لبتاب جزئیات رنگ‌ها را با دقت بالایی مشاهده نمایید.

مشخصات فنی

پردازنده اینتل Core i7 با مدل 1065G7در قلب این لپتاپ می‌تپد. محدوده عملکردی پردازنده در فرکانس‌های 1.30 گیگاهرتز تا 3.90 گیگاهرتز است. 8 مگابایت حافظه کش دارد و پردازنده گرافیکی شرکت اینویدیا با مدل GeForce GTX 1660 Ti به همراه 6 گیگاباییت حافظه اختصاصی در کنار این پردازنده قرار دارد.

رم 32 گیگابایتی از نوع DDR4 و حافظه داخلی SSD با ظرفیت یک ترابایت، ممکن است حتی چیزی فراتر از تصورمان باشد. با خرید قسطی لبتاب دقت، سرعت و کارایی را مقایسه کنید!

امکانات و تجهیزات

لپتاپ مایکروسافتی فاقد هر گونه درایو نوری است، ولی دارای یک دوربین ورود به محیط ویندوز می‌باشد. به علاوه از اسپیکر استریو با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس برخوردار است. 

کیبوردی با نور پس زمینه دارد و تاچ پد آن نیز از فرمان‌های چندلمسی پشتیبانی می‌کند، همچنین کارت خوان دارد. به علاوه، از شبکه بی‌سیم وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. دارای دو پورت USB 3.1 و یک پورت USB Type C است. با خرید اقساطی لبتاب از امکانات و تجهزاتی ویژه برخوردار شوید!

این لپ‌تاپ از سیستم عامل حرفه‌ای 64 بیتی ویندوز 10 استفاده می‌کند. یک باتری فوق‌العاده با قابلیت شارژدهی 17 ساعت دارد. به علاوه از حسگرهایی مانند قطب نما، روشنایی، مجاورتی، شتاب سنج و زیروسکوپ استفاده می‌کند. این لپتاپ دارای یک دانگل XBOX می‌باشد. با خرید این لپتاپ از یک شارژر و کابل برق هم برخوردار خواهید شد. با خرید قسطی لبتاب یک سیستم تمام عیار داشته باشید!

دوربین‌های خوب

در این لپتاپ از یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پشت بدنه بهره‌مند خواهید بود که باکیفیت 1080 پیکسل فیلمبرداری می‌کند. علاوه بر این که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلوی لپ‌تاپ نیز قابلیت فیلمبرداری با همین کیفیت را دارد. با خرید این لپ‌تاپ گویا تبلت دارید و با یک تیر دو نشان می‌زنید، همچنین از نظر خصوصیات سخت افزاری و نرم افزاری بی‌نظیر است.

پیشنهاد ویژه خرید لبتاب مایکروسافت

برای خرید یک لپ‌تاپ شگفت انگیز و مدرن می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. پشنهاد ما به شما خرید اقساطی لبتاب در قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی که فروش بالایی را در مدت زمان اندکی تجربه کرده است، مدل Redmi Note 11 می‌باشد. برای خرید...

خرید قسطی airpods pro

خرید قسطی airpods pro
اگر تمایل به خرید قسطی airpods pro دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...