فروش قسطی ps5

تاریخ انتشار:
1403/2/5 16:07:26

جدیدترین کنسول بازی سونی بعد از 8 سال پا به عرصه تولید گذاشت و در سراسر جهان به فروش بالایی رسید. برای خرید قسطی ps5 به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش قسطی ps5


بررسی ps5

کمپانی سونی یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای دنیا است که در حوزه بازی و سرگرمی فعالیت می‌کند و تاکنون توانسته رتبه‌های برتر دنیا را از آن خود کند. کمپانی سونی بسیار قدرتمند است و شاید بتوان فقط شرکت مایکروسافت را رقیب اصلی آن نامید. شرکت سونی بعد از طراحی و تولید پلی استیشن 4 موفقیت‌های بسیاری را کسب کرد و بعد از گذشت حدود 8 سال محصول جدید خود را با نام پلی استیشن 5 رونمایی کرد. 

این کنسول جدید با طراحی بی‌نظیری وارد بازار شد و حتی کنترلرهای متفاوتی داشت. در این مقاله قصد داریم در مورد کنسول بازی جدید سونی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

آیا کنترلرهای PS5 تفاوت چندانی با PS4 دارد؟

ابتدایی‌ترین تفاوتی که بین دسته بازی PS5 و PS4 به چشم می‌آید، نام آن‌ها است که با نام‌های دوال سنس و دوال شوک شناخته می‌شوند. دسته بازی دوال سنس متعلق به PS5 است و از طراحی ارگونومیک خاصی بهره‌مند است. با وجود خوب بودن دسته بازی PS4 ولی کنترلر PS5 بسیار جادویی طراحی شده است. این دسته بازی استثنایی نرمی خاصی در دکمه‌های خود دارد و اندکی وزن سنگینی دارد به طرزی که به صورت کامل داخل دست گیمر قرار می‌گیرد و بسیار خوش دست طراحی شده است.

به قدری کیفیت این کنترلر بالا است که دسته‌های بازی قبلی مانند پلاستیک دست دوم به نظر می‌آید و این همه تفاوت تا قبل از روشن کردن کنسول است، زمانی که کنسل بازی پلی استیشن 5 را روشن می‌کنید، متفاوت بودن و جادویی بودن این کنترلر را احساس خواهید کرد. برای خرید قسطی ps5 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی موشکافانه کنترلر دوال سنس

همان طور که از نام این دسته بازی پیداست، کنترلر ps5 دارای ایجاد احساس واقعی در گیمر است و تمام حس بازی را به شما القا خواهد کرد. با خرید اقساطی ps5 از قسطی کلاب لذت بازی با بهترین کنسول بازی دنیا را تجربه کنید.

اگر بخواهیم به صورت جزئی به این کنترلر بپردازیم در ابتدا باید به دو دکمه R2 و L2 اشاره کنیم. در کنترلر دوال شوک که متعلق به پلی استیشن 4 می‌باشد، این دو دکمه توسط فنرهای کوچکی فشرده می‌شوند و در طی اجرای بازی تفاوت چندانی را برای کنترلر به وجود نخواهند آورد، اما کنترلر دوال سنس اینگونه نیست. 

به طور مثال در بازی شوتر بین شلیک کردن آرپی‌چی و تفنگ‌های کوچک، همان تفاوتی وجود دارد که در دنیای واقعی وجود دارد، شلیک کردن با تفنگ‌های کوچک بسیار آسان است و شما می‌توانید R2 را به آسانی فشار دهید، اما زمانی که قصد شلیک آر‌پی‌چی را داشته باشید، دکمه R2 به سختی و سفتی فشرده می‌شود وش ما حس واقعی و سنگین بودن این تفنگ را احساس خواهید کرد، همچنین در دکمه L2 هر چه این دکمه را با فشار بیشتری نگه دارید، می‌توانید برد شلیک خود را افزایش دهید.

همان طور که مطالعه کردید کنترلر ps5 بسیار افسانه‌ای تولید شده است و حتی طبق نوع سطح و لرزش، شوک‌ها و لرزش‌ها رخ می‌دهد و در حین بازی کردن تمام حس لامسه شما را درگیر خود خواهد کرد. شما می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید اقساطی ps5 را با قیمتی استثنایی تجربه کنید.

شرایط ویژه خرید قسطی ps5 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب انواع لوارم خانگی و موبایل‌ها را با شرایط اقساطی به فروش می‌رساند و شما می‌توانید تنها با چک یا سفته به خرید قسطی از این فروشگاه اینترنتی بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام از لیزینگ‌های معتبر در سایت به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. ناگفته نماند که خرید قسطی ps5 با شرایطی بسیار آسان در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن 5

خرید اقساطی کنسول بازی پلی استیشن 5
خرید قسطی کنسول بازی پلی استیشن 5 نه‌تنها دستگاهی باکیفیت از برند پرطرفدار سونی را در اختیار‌تان می‌گذارد، بلکه از پرداخت یکجای هزینه هم...

خرید قسطی پلی استیشن5

خرید قسطی پلی استیشن5
کنسول بازی ps5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا است. شما می‌توانید برای خرید قسطی پلی استیشن5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...