خرید اقساطی گوشی 11T PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/16 16:16:05

برند شیائومی دارای محصولات متنوع و کاربردی می‌باشد که در سراسر دنیا طرفدار دارد. برای خرید اقساطی گوشی 11T PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی 11T PRO



بررسی گوشی 11T pro شیائومی

اگر قصد خرید قسطی گوشی 11T PRO را دارید؛ باید بدانید این موبایل به تازگی به دنیای تکنولوژی معرفی شده است. شرکت شیائومی در 15 سپتامبر سال 2021 اقدام به معرفی جدیدترین موبایل خود به دنیای تکنولوژی کرد. 

موبایل 11T PRO شیائومی جز گوشی‌های رده بالای شرکت شیائومی محسوب می‌شود که می‌تواند نیاز کاربران حرفه‌ای را برطرف کند و امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. اگر به دنبال موبایل ارزان قیمت هستید که نیازهای روزمره شما را برطرف کند می‌توانید مدل‌های رده پایین‌تر و اقتصادی‌تر را خریداری کنید. گوشی 11T PRO شیائومی دارای نمایشگر AMOLED می‌باشد. 

ابعاد نمایشگر موبایل برابر با 6.7 اینچ است و رزولوشن گوشی برابر با 395 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. نمایشگر گوشی 11t pro شیائومی به صورت حرفه‌ای طراحی شده و می‌تواند یک میلیارد رنگ مختلف را به نمایش بگذارد. روشنایی این گوشی برابر با 800 نیت و حداکثر روشنایی آن نیز 1000 نیت می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی 11T PRO به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با توجه به مشخصات و ویژگی‌های نمایشگر گوشی 11t pro شیائومی می‌توان گفت این موبایل این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید فیلم‌ها را با کیفیت و وضوح بالا تماشا کنید. نرخ نوسازی تصویر در گوشd شیائومی 11t pro شیائومی برابر با 120 هرتز می‌باشد. باید گفت نمایشگر این موبایل از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی 11T PRO

قبل از خرید قسطی گوشی 11T PRO باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این موبایل آشنا شوید تا بتوانید انتخاب دقیق و درستی داشته باشید. گوشی شیائومی 11t pro شیائومی حدود 204 گرم وزن داشته و پشت و جلوی آن از جنس شیشه می‌باشد؛ اما فریم این گوشی از جنس آلومینیوم است‌. 

سیستم عامل اندروید به کار رفته در گوشی 11t pro شیائومی نسخه 11 می‌باشد. تراشه به کار رفته در این موبایل 5 نانومتری و پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای است. شیائومی از تراشه قدرتمندی در این موبایل استفاده کرده و همین مسئله سبب می‌شود؛ گوشی شیائومی 11t pro شیائومی سرعت پردازش و عملکرد بالایی داشته باشد. 

اگر تمایل دارید موبایلی که خریداری می‌کنید حتما از حافظه خارجی پشتیبانی کند باید بگوییم این گوشی نمی‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. گوشی 11t pro شیائومی از حافظه خارجی پشتیبانی نمی‌کند و در چند مدل با حافظه‌های گوناگون عرضه شده است. یک مدل این گوشی حافظه 128 گیگابایت با رم 8 گیگابایت داشته و مدل دیگر حافظه 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت و مدل دیگر نیز حافظه 256 گیگابایت با رم 12 گیگابایت دارد. 

دوربین گوشی 11 t proشیائومی از 3 لنز مختلف تشکیل شده است. لنز اصلی آن، یک لنز 10 مگاپیکسلی واید می‌باشد و لنز  اولترا واید 8 مگاپیکسلی است. در این گوشی یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو نیز وجود دارد. دوربین سلفی گوشی 11t pro شیائومی یک‌ لنز 16 مگاپیکسلی واید می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی 11T PRO از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

گوشی 11t pro شیائومی از صدای استریو پشتیبانی می‌کند اما فاقد جک سه و نیم میلی‌ متری می‌باشد. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن نیز 120 وات می‌باشد. گوشی 11t pro شیائومی، از gps بلوتوث و usb پشتیبانی می‌کند. 

چگونگی خرید قسطی گوشی 11T PRO

سایت قسطی کلاب امکان خرید اقساطی گوشی 11T PRO را برای شما فراهم کرده است. این سایت علاوه بر فروش قسطی موبایل کار فروش انواع کالای دیجیتال را نیز انجام دهید. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. البته می‌توانید خرید نقدی 11t proشیائومی را بدون واسطه از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی

خرید ساعت هوشمند شیائومی اقساطی
ساعت‌های هوشمند یکی از برترین تکنولوژی‌های دنیا است که به تازگی استفاده از آن همه گیر شده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...

خرید اقساطی مک بوک ایر

خرید اقساطی مک بوک ایر
مک بوک ایر یکی از بهترین و جدیدترین محصولات اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک ایر به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...