خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/20 16:25:35

برند جی پلاس یکی از بهترین برندهای ایرانی است که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته به بخش مانیتور در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی مانیتور جی پلاس با سفته

ویژگی‌های مانیتور جی پلاس 

خرید قسطی مانیتور جی پلاس از روش‌های مقرون به صرفه و کاربردی برای تهیه این محصول به شمار می‌رود. مانیتورهای شرکت G-Plus به علت کیفیت و کارایی بالا، در ردیف کالاهای پرفروش بازار کامپیوتر کشور جای می‌گیرند.

کیفیت تصویر عالی، نمایش رنگ‌ها به صورت واقعی و شفاف، برخورداری از محافظ چشم و طراحی زیبا، جای هیچ حرف و حدیثی را برای خرید این محصول باقی نمی‌گذارد. همچنین، قیمت مناسب و به صرفه مانیتورهای جی پلاس، نیازها و توقعات کاربران کالاهای دیجیتال را به خوبی پاسخگو می‌باشد.  

برخورداری از پنل نوع VA، زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه و وضوح تصویر بسیار بالا، از مهم‌ترین مشخصات خرید اقساطی مانیتور جی پلاس قلمداد می‌گردد. بهره‌مندی از هیئت‌رئیسه va، این محصول را به گزینه مناسب و رضایت بخشی برای کاربری‌های عمومی و گیمرها مبدل نموده است. مانیتورهای برند جی پلاس تصاویر را با کیفیت Full HD و وضوح 1080 در 1920 پیکسل در معرض نمایش قرار می‌دهند.

استفاده از روکش مات Anti-Glare را می‌توان از نقاط عطف مانیتورهای شرکت جی پلاس برشمرد. این ویژگی مانع از انعکاس و بازتاب نور بر روی نمایشگر دستگاه می‌شود. به همین جهت، امکان استفاده از مانیتور در مکان‌های پرنور نظیر نزدیک پنجره اتاق، به راحتی برای کاربران میسر می‌شود. ضمنا، نور پس زمینه مانیتور G plus از نوع LED با کنتراست 1000:11 اعلام شده است.

از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی مانیتور جی پلاس می‌توان به زمان پاسخگویی سریع و طراحی جذاب و زیبای این محصول اشاره نمود. بنابر اعلام سازنده، زمان پاسخگویی مانیتور جی پلاس برابر با 5 میلی ثانیه برآورد گردیده است. همچنین، طراحی باریک و وزن سبک مانیتور، مانع از اشغال فضای اضافی در محیط مورد استفاده می‌شود. طراحی لبه‌های باریک در بالای صفحه نمایش و اطراف آن، زیبایی و جذابیت مانیتور را دو چندان ساخته است. 

سایر مشخصات فروش قسطی مانیتور G+Plus

برخورداری از زاویه دید گسترده، پشتیبانی از 16 میلیون رنگ و پردازش سریع تصاویر، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی مانیتور جی پلاس محسوب می‌شود. همچنین، نرخ به روز رسانی تصاویر در این مانیتور برابر با 60 هرتز می‌باشد. این امر علاوه بر افزایش رزولوشن و شفافیت تصاویر، پردازش 

سریع فرمت‌های تصویری را به دنبال دارد. در ضمن، نوع سیگنال ویدئویی مانیتورهای جی پلاس دیجیتال و آنالوگ می‌باشد. لازم به ذکر است که مانیتورهای جی پلاس از درگاه‌های ورودی VGA و HDMI پشتیبانی می‌کنند. این درگاه‌ها برای انتقال تصاویر و فرمت‌های تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخورداری از یک رابط جک 3.5 میلیمتری، امکان متصل کردن هندزفری و اسپیکر به دستگاه را برای کاربران فراهم آورده است. علاوه بر این، بهره مندی از یک رابط 75 میلیمتری، قابلیت نصب مانیتور را بر روی سطح دیوار امکان پذیر ساخته است. منبع تغذیه آداپتور دستگاه نیز 12 ولت می‌باشد.

دارای یک عدد درگاه D-SUB، حداکثر روشنایی 250 نیت، نسبت تصویر 16:9، دارای پایه‌های بادوام و مستحکم، مجهز به فیلتر نور آبی، صفحه بدون لرزش و صاف و مناسب برای مصارف عمومی و اداری، دیگر ویژگی‌های خرید اقساطی مانیتور جی پلاس را در بر می‌گیرد. 

نحوه خرید قسطی مانیتور جی پلاس

خرید اقساطی مانیتور جی پلاس از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. در این فروشگاه انواع و اقسام مانیتورهای جی پلاس با قیمت مقرون به صرفه و مناسب موجود می‌باشند. همچنین، علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید انواع کالای دیجیتال به صورت نقدی، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب برای کاربران فراهم شده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی ghesticlub.com مراجعه نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی قسطی بدون چک

خرید گوشی قسطی بدون چک
همانگونه که برهمگان آشکار است گسترش تکنولوژی زمینه ساز تنوع کالاهای ورودی به بازار شده است از جمله این کالاها می توان به گوشی های هوشمند اشاره کرد...

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 12 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی...