خرید قسطی tab a8 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:23:44

تبلت‌های سامسونگی با توجه به امکانات و کاربردهایی که دارند جز پرطرفدارترین محصولات شرکت سامسونگ هستند. برای خرید قسطی tab a8 سامسونگ به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


 خرید قسطی tab a8 سامسونگ


معرفی اجمالی tab a8

برند معتبر و شناخته شده سامسونگ که سالها است در زمینه تولید کالای دیجیتال فعالیت می‌کند، یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است. انواع تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ تنها بخشی از تولیدات این برند نام آشنا به شمار می‌روند. در این مقاله به معرفی یکی از محصولات جذاب و کاربردی این برند به نام tab a8 خواهیم پرداخت. این تبلت در مقایسه با نمونه‌های پیشین از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار می‌باشد و طرفداران بسیاری دارد. برخورداری از صفحه نمایش بزرگ، پردازنده‌های جدید و قوی تنها بخشی از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند. برای خرید قسطی tab a8 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

Tab a8

طراحی حرفه‌ای، شیک و به روز این دستگاه حس خوبی را در مصرف کنندگان آن ایجاد می‌کند. همچنین تولید این محصول کاربردی در سه رنگ بسیار جذاب و پرطرفدار طلایی، نقره‌ای و خاکستری صورت می‌گیرد. بدنه بسیار خوش ساخت، عملکرد سریع و برخورداری از برنامه‌های به روز را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این محصول برشمرد. این دستگاه به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رسد. خرید اقساطی tab a8 سامسونگ به دلیل مزایایی که دارد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در خرید قسطی tab a8 سامسونگ این امکان برای خریداران فراهم است که پس از پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت، محصول را دریافت نمایند. مابقی مبلغ در فروش قسطی طی چند مرحله پرداخت می‌شود.

ویژگی‌های فنی tab a8

از جمله ویژگی‌های فنی tab a8 می‌توان به وزن مناسب و استاندارد آن اشاره داشت که در حدود 300 گرم می‌باشد. برخورداری از بدنه‌ای عمدتا فلزی، از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول به شمار می‌رود. دکمه‌های پاور و کنترل صدای دستگاه در لبه بالایی آن قرار گرفته‌اند. علاوه بر آن جک هدفون و پورت شارژ نیز در در این قسمت تعبیه شده‌اند.

Tab a8 sumsung

در لبه کناری تبلت به منظور امنیت بیشتر حسگر اثر انگشت وجود دارد و دوربین جلوی آن دارای سیستم تشخیص چهره است. گرافیک بالا و همچنین وضوح تصویر از ویژگی‌های دیگر tab a8 می‌باشند. دوربین عقب این دستگاه 8 مگاپیکسل بوده و سیستم عامل آن اندروید 11 می‌باشد.

این نمونه از کالای دیجیتال به دلیل استفاده از 4 بلندگو در پخش صدا، از وضوح صدای بالایی برخوردار می‌باشد. قدرت بالای باتری این دستگاه و ذخیره نیرو برای مدت طولانی، ویژگی متمایز دیگری است که می‌توان به آن نسبت دهیم. حافظه داخلی این تبلت 64 گیگابایت بوده و با قابلیت نصب یک سیم کارت، امکان برقراری ارتباط و مکالمه را فراهم می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه جذاب بین 8 تا 10 اینچ می‌باشد. 

مزایای خرید اقساطی tab a8 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

خرید قسطی tab a8 سامسونگ مزایایی بسیاری را برای خریداران به همراه دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم. اولین و مهمترین ویژگی این محصول به کیفیت بالا در ساخت آن مربوط می‌شود. داشتن ضخامت مناسب سبب ایجاد مقاومت بالا در این محصول شده است. از سویی دیگر دوربین باکیفیت، باتری حجیم و صفحه نمایش خوش ساخت از دیگر علل مزیت خرید اقساطی tab a8 سامسونگ می‌باشند. در کنار تمامی این موارد می‌توان گفت که tab a8 از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

افرادی که مایل به خرید اقساطی این محصول کاربردی می‌باشند بهتر است به مراکز فروش قسطی و سایت‌های فعال در این زمینه مراجعه کنند. از جمله سایت‌های معتبر و فعال در زمینه فروش قسطی کالای دیجیتال می‌توان به قسطی کلاب اشاره داشت. این مرکز به منظور رفاه مشتریان، امکان خرید قسطی tab a8 را به صورت آنلاین فراهم نموده است. اگر تمایل به خرید این محصول جذاب دارید به این سایت مراجعه نمایید. قسطی کلاب بهترین شرایط فروش اقساطی را دارا می‌باشد!

سایر بلاگ های مرتبط

گوشی A71 سامسونگ

گوشی A71 سامسونگ
یکی از جذاب‌ترین دو دوست داشتنی‌ترین گوشی‌های هوشمند سامسونگ مدل A71 آن می‌باشد که بسیار زیبا و خوش دست است. اگر تمایل به ...

خرید گوشی s20 Ultra

خرید گوشی s20 Ultra
شرکت سامسونگ جز برترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می باشد. به زودی خرید نقدی یا اقساطی گوشی s20 Ultra سامسونگ در بخش کالای دیجیتال...