خرید گوشی موبایل قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 08:45:54

امروزه گوشی موبایل به یک کالای ضروری و دیجیتال در زندگی ها تبدیل شده است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است و می توانید برای کار های روزانه و برقراری ارتباط از آن ها استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات برای خرید گوشی موبایل قسطی به سایت قسطی کلاب و بخش کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید گوشی موبایل قسطی


اطلاعاتی درباره خرید قسطی گوشی موبایل 

خرید گوشی موبایل قسطی

قسطی کلاب با وجود هزینه های زیاد جامعه به درک این رسیده است که مردم ایران برای خرید نقدی کالا توان مالی ندارند و با ارائه این گزینه که می توانند در سایت قسطی کلاب خرید کنند و به صورت اقساطی پرداخت نمایند و همچنین قسطی کلاب با ارائه ضمانت نامه به شما عزیزان این تاییده را می دهد که هیچ نیازی به نگرانی نیست، اگر گوشی شما به مشکلی برخورد می توانید از گارانتی ان استفاده نمایید. قسطی کلاب راه مطمئن جهت خرید اقساطی گوشی های موبایل است.

چرا خرید گوشی موبایل قسطی را به پس‌ انداز کردن باید ترجیح داد؟

  • فراموش شدن هدف در زمان طولانی

وقتی رسیدن به یک هدف مدام به تعویق بیفتد، ناخودآگاه آن هدف در ذهن ما کمرنگ می‌ شود و جذابیت خود را از دست می‌ دهد.

  • کم شدن پس‌ انداز و طولانی‌ تر شدن زمان برای خرید

به طور معمول به صورت روزمره افراد نیاز های مختلفی دارند که باید برای آن ها هزینه کنند. در برخی مواقع نیز شما چیزی را می‌ بینید و دوست دارید آن را خریداری کنید. هر چند خرید شما قیمت ناچیزی داشته باشد، اما از پس‌ انداز شما کم می‌ کند و این باعث می‌ شود زمان انتظار برای رسیدن به بودجه مورد نظر بیشتر شود.

  • گران‌ تر شدن قیمت گوشی

هیچ تضمینی وجود ندارد که به طور مثال در یک ماه آینده قیمت گوشی که انتخاب کرده‌ اید، همان باشد. در نتیجه اینکه صبر کنیم تا پس‌ا نداز ما به مبلغی که می‌ خواهیم برسد، ممکن است، منجر شود به اینکه هیچ‌ گاه آن گوشی را خریداری نکنیم.

به هر حال خرید گوشی موبایل قسطی شاید به ظاهر کمی گران‌ تر از قیمت نقد آن به نظر برسد، اما همین که ما را زودتر به هدفمان می‌ رساند می‌ تواند دلیل بسیار هوشمندانه‌ ای باشد که ما بخواهیم از این روش استفاده کنیم.

همچنین با ها دیده‌ شده است که دوستانی که برای خرید یک گوشی موبایل ماه‌ ها تلاش می‌ کنند تا پس‌ انداز خود را پر کنند، ولی چون زمان زیادی طول کشیده و هدف آن ها کمرنگ شده مشتاق می‌ شوند تا گوشی با مدل بالات ر و بروز تر را خریداری کنند. 

این در حالی است که باز هم پس‌ انداز آن ها کم است و باید چند ماه دیگر منتظر بمانند تا ببینند بالاخره چه زمانی اقدام به خرید یک گوشی خوب می‌ کنند. اما اگر از روش خرید گوشی موبایل قسطی استفاده می‌ کردند، خیلی وقت بود که صاحب گوشی شده بودند.

در این راستا سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع گوشی ها  به صورت اقساطی می باشد ،شما می توانید به منظور خرید قسطی گوشی از طریق این سایت اقدام کنید. در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شرایط فروش ویژه در قسطی کلاب

همانطور که اشاره شد، بسیاری از افراد توانایی و قدرت خرید گوشی موبایل را ندارند و نمی توانند به صورت نقدی این کالای ضروری را تهیه کنند. از این رو سایت قسطی کلاب شرایط فروش اقساطی را برای کاربر ها ی خود ایجاد کرده است تا افراد با هر توان مالی که دارند، بتوانند گوشی مورد نظر خود را بدون هیچ اتلاف وقتی خریداری کنند.

نحوه خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 صورت است. خرید اقساطی از بای چک، خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس

خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس
اگر شما جز علاقه مندان به برند ایسوس هستید و تمایل به خرید قسطی لپ‌ تاپ ایسوس دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی آیپد ایر

خرید اقساطی آیپد ایر
برای خرید اقساطی آیپد ایر با قیمتی مناسب و شرایطی استثنایی به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...