خرید ps4

تاریخ انتشار:
1403/2/6 03:00:48

کنسول های بازی یکی از سرگرمی های به روز است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است و با توجه به این استقبال فروش این کالا افزایش چشم گیری داشته است. جهت کسب اطلاعات درباره خرید ps4 به سایت قسطی کلاب بخش بازی سرگرمی مراجعه نمایید.



خرید ps4




اطلاعاتی درباره خرید کنسول بازی 

بازی های متنوع ps4 امروزه بسیار معروف و مطرح است. شما با خرید یک کنسول بازی می توانید بیش از هزاران بازی انجام دهید و مسابقه های متنوع ایجاد کنید و در کنار دوستان و خانواده خود لحظات شادی را به ارمغان آورید. قسطی کلاب یکی از بزرگترین سایت های فروش اقساطی ایران می باشد که به صورت اینترنتی آنلاین انجام می شود. 

کنسول های بازی امروزه در سراسر جهان جهت استفاده در گیم نت و خانه مرسوم هستند. یکی از بهترین انواع این کنسول ها، ps4 است. این کنسول با دارا بودن نرم افزار قوی و قدرتمند سال ها است که در میان گیمر های سراسر جهان یک ابزار محبوب و قدرتمند به شمار می آید. 

Ps4 در چند سال اخیر به وسیله شرکت سونی در نسخه های مختلف و متفاوتی عرضه شده است. نسخه های اسلیم و پرو، پس از نسخه اصلی وارد بازار شده اند. تغییرات به وجود آمده در این نسخه ها باعث ارتقا این کنسول از نظر پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر و هارد دیسک شده است. 

در این مطلب می خواهیم درباره خرید ps4 و مشخصات فنی نسخه های مختلف این کنسول بازی صحبت کنیم. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

انواع کنسول بازی ps4

سونی برای رقابت با کنسول های دیگر مانند ایکس باکس از مایکروسافت، در هر نسخه تغییرات ظاهری و نرم افزاری ایجاد کرده است که این تغییرات موجب ارتقا سطح کیفی و البته قیمت کنسول شده است. نسخه های بعدی این کنسول اسلیم و پرو هستند که در این قسمت از مطلب به بررسی هر سه نسخه کنسول بازی ps4 می پردازیم.

  • ps4 نسخه معمولی: این محصول در سال 2013 به عنوان نسل جدید کنسول های بازی توسط شرکت سونی معرفی شد. این کنسول با دارا بودن 500 گیگابایت تا 1 ترابایت و دارا بودن خروجی اپتیکال در حالت ماکزیمم 250 وات برق مصرف می کند. خروجی AV و HDMI 1.4، دو پورت یو اس بی 3 و پشتیبانی از PSVR از دیگر ویژگی های این نسخته است.
  • ps4 نسخه اسلیم: دو تا سه سال بعد از نسخه اصلی، سونی نسخه بعدی برای خرید ps4 را عرضه کرد. عمده ترین تفاوت این نسخه با نسخه اولیه، باریک بودن آن است. همانطور که از پسوند اسلیم در نام این مدل استفاده شده است، ضخامت آن باریک تر و ابعاد آن کوچک تر از نسخه اولیه است. پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی و حافظه ذخیره سازی این نسخه، عینا مانند نسخه اولیه است و تغییری نکرده است. 

پی اس فور اسلیم بر خلاف نسخه اولیه، پورت خروجی اپتیکال ندارد و خروجی AV آن نیز از نوع HDMI 1.4 است. اما مصرف برق این نسخه نسبت به نسخه اصلی به طور قابل توجهی کمتر است، 165 وات در حالت ماکزیمم. ps4 اسلیم نیز همانند نسخه معمولی از 4K پشتیبانی نمی کند، دارای دو پورت یو اس بی 3 است و از PSVR پشتیبانی می کند.

  • ps4 نسخه Pro: از نظر ابعاد و اندازه و ضخامت، نسخه پرو از تمامی نسخه های دیگر بزرگتر است. پردازنده مرکزی در این نسخه نیز نسبت به دو نسخه قبلی تغییر نکرده است، اما پردازنده گرافیکی نسخه پرو در بدترین حالت توانایی پردازش دو برابر نسبت به نسخه قبلی را دارد. 
  • این نسخه تنها با حافظه ذخیره سازی 1 ترابایت عرضه می شود و مدل 500 گیگابایتی ندارد. پلی استیشن پرو نیز مانند نسخه معمولی و اولیه دارای پورت اپتیکال است. خروجی AV در این نسخه نسبت به دو نسخه قبلی تغییر کرده و به 2 HDMI ارتقا یافته است. 

این کنسول با 310 وات مصرف در حالت ماکزیمم، برق بیشتری نسبت به دیگر نسخه ها مصرف می کند، دارای سه پورت یو اس بی 3 است و از کیفیت 4K پشتیبانی می کند. دقیقا نقطه تفاوت اصلی و قابل توجه این نسخه، همین پشتیبانی از فرمت 4K است.

به طور کلی با تغییر شرایط زندگی و تغییر نوع بازی های افراد مختلف، خرید ps4 برای هر خانه ای لازم است. فرزندان ما به صورت مداوم در حال تبادل اطلاعات هستند و از به روز رسانی محصولات سرگرمی اطلاع دارند. فروشگاه قسطی کلاب در نظر دارد با ایجاد شرایط فروش اقساطی ویژه، تهیه این محصول را برای کاربر های خود ایجاد کند و حس خوب یک خرید را برای کاربر ایجاد کند.

خرید ps4 در قسطی کلاب

در بالای مطلب با انواع نسخه های ps4 آشنا شدید. فروشگاه و مجموعه قسطی کلاب در نظر دارد تا با طرح ویژه خرید ps4 به صورت اقساطی با شرایط ویژه، خرید ps4 را برای تمامی شما در هر سطح مالی که هستید، فراهم کند. برای اطلاع بیشتر از این طرح، با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps5 بدون درایو

خرید اقساطی ps5 بدون درایو
اگر تمایل به خرید اقساطی ps5 بدون درایو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...

تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی

تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی
همه ی ما اسم کنسول بازی و سونی را شنیده ایم که بیشتر با اسم پلی استیشن آن را می شناسیم.خرید اقساطی کنسول بازی سونی در سایت قسطی کلاب به صورت ...