خرید قسطی note20 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:38:03

جدیدترین و جذاب‌ترین گوشی هوشمند برند سامسونگ با طراحی استثنایی به بازار عرضه شده است و خوشبختانه وارد ایران شده است. برای خرید اقساطی note s20 ultra به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی note s20 ultra


خرید قسطی note s20 ultra

این وسیله زیبا گویا تلفن را با یک قلم ترکیب می‌کند و سبب می‌شود تا یک دنیای جدید را در دستان خود بگیرید. این کامپیوتر یک نسل جدید است که در تلفن همراه و صنعت بازی به ارمغان آمده است. 

دوربین 8K سبب می‌شود که به خوبی و به صورت حرفه‌ای فیلم برداری و عکاسی نمایید و همچنین نرم‌افزارهای ویرایش موجود در این گوشی شما را به بی‌نظیرترین عکاس دنیا مبدل می‌سازد! قابلیت خرید نقدی یا اقساطی note s20 ultra در قسطی كلاب فراهم شده است.

این وسیله یک طراحی قدرتمند و بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. یکی از رنگ‌های جدید عرضه شده برنز مات است که به همراه بافتی ساتنی شکل، حس زیبایی می‌دهد. 

این رنگ مد است و هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و با استفاده از جنس گریلا گلس كه بدنه به آن مجهز شده است، می‌توانید شیک بودن را احساس کنید! با خرید اقساطی note s20 ultra شیک و خوش استایل باشید!

این وسیله در دو ورژن مختلف و صفحه نمایش ارائه شده است. یک سایز 17 سانتی‌متری و سایز 17.5 سانتی‌متری، نمایش صفحه تخت و دیگری با صفحه لبه دار، هر کدام از آن‌ها بیشتر شما را مجذوب می‌کند، تهیه نمایید.

تازه سازی صفحه در این تلفن همراه نسبت به تلفن‌های معمولی دو برابر است. بنابراین می‌توانید یک تجربه بی‌نظیر را احساس کنید. تکنولوژی اتخاذ شده در این سیستم سبب می‌شود تا چشمان شما آسیب کمتری ببیند.

می‌توانید به آسانی یادداشت‌های خودتان را به متن و سپس متن را به پاورپوینت تبدیل کنید. این یک قابلیت باور نکردنی است! از دست خط‌های کج خود یک پاورپوینت ایده آل بسازید و یا می توانید نوشته‌ها را به صورت ورد در آورید.

پیشنهاد می‌کنیم با وجود چنین دستگاهی تمامی مطالب خود را ثبت و ضبط کنید! با خرید نقدی یا اقساطی note s20 ultra همه چیز را ضبط كنید.

یکی از قابلیت‌های ویژه این تلفن جدید آن است که قادرید تا همه چیز را شخصی سازی کنید. رسانه‌های اجتماعی خود را ببینید. با دوستانتان ارتباط برقرار کنید سفارش غذا دهید و به راحتی به ویندوز خود بر روی تلفنتان متصل شوید.

تمامی آنها فقط نیازمند این است که به با وای فای به دستگاه خود متصل باشید! با این تلفنی فوق‌العاده چندین برنامه را به صورت همزمان انجام دهید! با خرید اقساطی note s20 ultra هم زمان عمل كنید!

بازی با این تلفن همراه فوق‌العاده است در تمامی بسته‌های بازی خود فوق‌العاده عمل کنید! توان پاسخگویی زیاد صفحه و قابلیت اتصال فوق‌العاده وای فای سبب شده است تا بدون هیچ زمان تاخیری بازی‌های خود را به صورت لحظه ای انجام دهید.

همچنین یک بهینه سازی وای فای، بازی‌های شما را به تمامی مکان‌های جدید خواهد برد! با این تلفن جدید می‌توانید از قابلیت‌های ایمنی بیشتری برخوردار شوید.

دوربین فوق‌العاده این دستگاه بزرگنمایی اپتیکال 5 برابر را برای شما به ارمغان می‌آورد و همچنین قدرت تفکیک 50 برابر شده است و یک تجربه فوق العاده را به شما خواهد داد.

باتری فوق‌العاده این دستگاه 4300 میلی آمپر ساعتی است و همچنین یک باتری 4015 میلی آمپری نیز در کنار آن قرار گرفته است و سبب می‌شود تا بیشتر از یک روز بتوانید با استفاده مداوم از تلفن خود استفاده کنید.

یک شارژ فوق‌العاده 25 واتی در جعبه وجود دارد که به سرعت شارژ را برای شما فراهم می‌سازد. همراه با این تلفن همراه می‌توانید از هندزفری و ساعت‌های هوشمند سامسونگ استفاده نمایید و یک تجربه بی نظیر را کسب کنید. با خرید نقدی یا اقساطی note s20 ultra همیشه كار كنید!

خرید قسطی note s20 ultra

اگر مایلید تا یک note s20 ultra داشته باشید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر آن در فروش نقدی و اقساطی کالاهای دیجیتالی بهره‌مند شوید در صورت نیاز به خرید غیر نقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در سایت اعتبار کسب کنید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی note s20 ultra از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی galaxy watch

خرید قسطی galaxy watch
برند سامسونگ زیباترین ساعت‌های هوشمند دنیا را طراحی می‌کند و امکانات فوق‌العاده‌ای برای ساعت‌های خود قرار داده است. برای خرید قسطی...

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ
برند سامسونگ گوشی‌های متنوعی بسیاری دارد که یکی از جدیدترین آنها مدل گلکسی A14 سامسونگ است. برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ...