خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/19 23:13:02

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ چکی



گوشی a54 سامسونگ

پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ بدون شک a54 است که در ماه‌های اخیر در بازار رقیبی در رنج قیمتی خود ندارد. این گوشی دارای شاخصه‌ها و امکانات بی‌نظیری است که با بسیاری از گوشی‌های قاتل پرچمدار رقابت می‌کند. برند سامسونگ در سال‌های اخیر تمرکز خود را بر جلب رضایت مشتری قرار داده است.

این برند تلاش کرده تا محصولی را طراحی و به بازار عرضه کند که متناسب با نیاز مصرف کننده باشد. گوشی‌های سامسونگ علاوه بر دارا بودن کیفیت و وضوح تصویر دارای قدرت تصویر برداری بسیار بالایی هستند. برای بسیاری از افراد حافظه داخلی از اهمیت زیادی برخوردار است که این گوشی این نیاز آن‌ها را نیز مرتفع ساخته است. با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ می‌توانید به یک گوشی ویژه با امکانات بی‌نظیر دستیابی پیدا کنید. در ادامه شما را با نحوه خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ و ویژگی‌های این مدل بیشتر آشنا خواهیم ساخت، پس با ما همراه باشید. 

مشخصات سامسونگ a54

سامسونگ a54 با دارا بودن شاخصه‌ها و پارامترهایی توانسته در بازار جای خود را محکم کند. این مدل مقاومت بسیار خوبی نسبت به آب و رطوبت دارد و می‌توانید در مناطق شرجی از آن به راحتی و بدون مشکل استفاده کنید. اولین سوال گیمرها این است که آیا این گوشی قابلیت اجرای انواع مختلف بازی‌ها را دارد؟ باید گفت این گوشی برای گیم بسیار مناسب است و قابلیت اجرای بازی‌های سنگین را نیز دارد. تعداد سیم کارت مورد استفاده در این گوشی دو عدد است و به راحتی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. زمان معرفی سامسونگ a54 مارچ 2023 بوده و یکی از جدیدترین میان رده‌های موجود در بازار است. این مدل بر خلاف برخی از مدل‌های سامسونگ، از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند. برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کیفیت و وضوح صدا در این گوشی با سامسونگ اس 23 اف ای برابری می‌کند و دارای بلندگوی استریو است. سیستم عامل آن مانند همه مدل‌های سامسونگ اندروید است و قابلیت ارتقا از اندروید 13 به 17 را دارد. سامسونگ a54 به مدت 4 سال آپدیت می‌گردد که خیال کاربران را از بابت امنیت و به روزرسانی به شدت راحت می‌کند. حافظه داخلی آن 128 و 256 مگابایت است که می‌توانید مطابق با نیاز خود یکی از این دو را انتخاب نمایید. 

رنگ‌های این برند به نحوی است که افراد زیادی می‌توانند از بین آن‌ها بر طبق میل و علائق خود انتخاب کنند. رنگ‌های ارائه شده توسط این برند عبارتند از سبز، سفید، لیمویی و مشکی. شارژر این گوشی به همراه دستگاه و در جعبه اصلی آن نیست و باید به صورت جداگانه اقدام به خرید آن کنید. برای خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برند سامسونگ پیشتاز در کیفیت دوربین

کالای دیجیتال مورد استفاده بسیاری از افراد باید مطابق با نیاز آن‌ها باشد، از همین رو افراد نسبت به ویژگی‌های آن‌ها حساسیت زیادی دارند. یکی از ویژگی‌های مهم تلفن همراه کیفیت تصویربرداری آن می‌باشد. گوشی سامسونگ a54 دارای 3 ماژول دوربین با کیفیت‌های بسیار بالا است. رزولوشن دوربین اصلی آن 50 مگا‌پیکسل بوده و عکس‌های بسیار زیبا با جزئیات و تنوع رنگ بالایی را ثبت می‌کند. این گوشی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال و فناوری فوکوس اتوماتیک است. تمام این ویژگی‌ها به معنای کیفیت فوق العاده تصویربرداری این مدل می‌باشد. برای بسیاری از افراد این مورد اهمیت زیادی دارد پس می‌توانند با خیال راحت اقدام به خرید این محصول کنند. با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ

خرید اقساطی در سایت‌های بسیار زیادی امکان پذیر می‌باشد و می‌توانید با شرایط متفاوتی از آن‌ها خرید کنید. علاوه بر خرید نقدی روش‌های قسطی نیز در این روزها بسیار رایج است. یکی از سایت‌های موفق و پرفروش در زمینه فروش قسطی محصولات مختلف سایت قسطی کلاب می‌باشد. این سایت دارای نشان برتر فروش کالای دیجیتال است. یکی از محصولات پرفروش در این سایت گوشی‌های تلفن همراه است که با شرایط بسیار استثنایی اقدام به فروش آن‌ها می‌کند. 

این سایت مشتری مداری را در راس کار خود در نظر گرفته و بر روی تمام محصولات خود ضمانت پس از فروش قرار داده است. در این سایت می‌توانید بدون هیچگونه پیش پرداختی اقدام به خرید نمایید و باز پرداخت اقساط 3 الی 12 ماه است. سود ماهیانه این اقساط بسیار کم در نظر گرفته شده تا خیال مشتری را از این بابت آسوده نماید. مشتری نیاز به ضامن نیز نخواهد داشت و با ارائه چک صیادی می‌تواند اقدام به خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ نماید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک

خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک
برای خرید اقساطي مک بوک 2021 با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط فروش...

خرید اقساطی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک

خرید اقساطی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک
اگر علاقه مند به خرید اقساطی ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 کلاسیک هستید، به بخش ساعتت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...