خرید قسطی کولرگازی گری ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/6 08:41:07

اگر تمایل به خرید اقساطی کولرگازی گری دارید، به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کولرگازی گری ویژه کارمندان



مهم‌ترین مشخصات کولر گازی گری

کولر گازی گری به علت برخورداری از سطح کیفی بالا، از جمله سیستم‌های تهویه مطبوع پرمصرف در اقصی نقاط دنیا محسوب می‌شود. خرید قسطی کولرگازی گری امکان توزیع هوای خنک و مطبوع در فضای داخلی را به سادگی فراهم می‌آورد. کولرهای گازی گری در ظرفیت‌های مختلف 9000 تا 50000 بی تی یو بر ساعت طراحی و تولید می‌شوند. همچنین، این دستگاه‌ها در مدل‌های سرد و گرم، سرد اینورتر دار و بدون اینورتر موجود می‌باشند.  

مجهز شدن به فناوری DC Inverter، از ویژگی‌های منحصر به فرد خرید اقساطی کولرگازی گری به شمار می‌رود. این فناوری در کاهش میزان مصرف انرژی و افزایش توان خنک کنندگی دستگاه، تاثیر مستقیم برجای می‌گذارد. فرآیند خنک سازی کولرهای گازی گری توسط گاز مبرد R410A صورت می‌گیرد. مبرد r410a، به علت سازگار بودن با محیط زیست، فاقد هرگونه آثار زیست محیطی و آلودگی می‌باشد. همچنین، این نوع مبرد در ارتقای توان سرمایشی دستگاه نقش بسزایی ایفا می‌نماید.

برخورداری از فیلتر تصفیه هوای چند لایه را می‌توان از امتیازات برجسته خرید قسطی کولرگازی گری برشمرد. قدرت جذب بالای این فیلتر، مانع از ورود هرگونه آلودگی و گردوغبار به فضای داخلی می‌شود. در نتیجه این امر هوای کاملا سالم و پاک و تمیز در محیط جریان پیدا می‌کند. ساختار بدنه و کندانسور کولر گازی گری از ورق‌های فلزی باکیفیت و مقاوم ساخته شده است. این امر مانع از نفوذ و تاثیر عوامل خورنده و فرآیندهای شیمیایی بر ساختار و بدنه کولر گازی گری می‌شود. 

سایر مشخصات کولر گازی Gree

ویژگی دیگر خرید اقساطی کولرگازی گری به کمپرسور باکیفیت و پرقدرت این دستگاه مربوط می‌شود. کمپرسورهای به کار رفته در کندانسور کولر گازی متناسب با نوع و مدل دستگاه، روتاری، پیستونی و اسکرال می‌باشند. کمپرسور دستگاه قابلیت کار کردن در اقلیم‌های هوایی مختلف اعم از معتدل، گرمسیری و حاره‌ای را دارد. همچنین، سطح کیفی بالای کمپرسور، در کاهش میزان مصرف انرژی و سطح صدای دستگاه در هنگام کارکرد بسیار تاثیرگذار است.

قطعات و متعلقات داخلی اسپلیت دیواری گری از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال تولید گردیده است. این ویژگی کیفیت و طول عمر بالا و بهینه دستگاه را رقم زده است. علاوه بر این، کولرهای سرد و گرم گری به علت برخورداری از کارکرد دو منظوره، قابلیت استفاده در تمامی فصول سال را دارند. طراحی جذاب و منحصر به فرد پنل داخلی دستگاه، هماهنگی و توازن کاملی با دکوراسیون فضای داخلی برقرار می‌کند. همچنین، بر روی یونیت داخلی کولر گازی گری یک نمایشگر مخفی تعبیه شده است.

این نمایشگر امکان نمایش تمام شرایط، وضعیت‌ها و حالت‌های دستگاه را فراهم می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی کولرگازی گری می‌توان به سیستم عیب یاب خودکار، اشاره نمود. این سیستم ایرادات دستگاه را به صورت دیجیتال بر روی نمایشگر دستگاه نمایش می‌دهد. این ویژگی، وجود مشکل در ساختار یا قطعات دستگاه را به کاربر گوشزد می‌کند. 

برخورداری از سیستم ضد یخ زدگی هوشمند، دارای قابلیت حالت خواب و Turbo جهت سرمایش سریع، امکان روشن شدن مجدد به صورت اتوماتیک و قابلیت Auto Clean (نظافت خودکار)، دیگر قابلیت‌های این مدل سیستم تهویه مطبوع را انعکاس می‌دهد. 

نحوه خرید اقساطی کولرگازی گری

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب بستر مناسب برای خرید قسطی کولر گازی گری را برای خریداران فراهم آورده است. خریداران می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.Ghesticlub.com، نسبت به خرید این محصول با قیمت مناسب و مقرون به صرفه اقدام نمایند. ضمنا، در این فروشگاه امکان خرید نقدی انواع لوازم خانگی منزل به صورت غیر حضوری فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی یخچال و فریزر سامسونگ

خرید اقساطی یخچال و فریزر سامسونگ
یکی از برندهای معروف دنیا در حوزه لوازم خانگی برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر سامسونگ به بخش ...

خرید اقساطی لباس شویي کندی

خرید اقساطی لباس شویي کندی
برند کندی برندی بسیار موفق و پیشرو در صنعت لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی لباس شویي کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته...