خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:30:17

جدیدترین محصول کمپانی اپل با نام آیفون 14 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 14 با چک


گوشی آیفون 14

آیفون 14 مانند سایر آیفون‌ها دارای دو نوع پلاس و غیر پلاس است. مدل آیفون 14 پلاس از نظر سایز بزرگتر از آیفون 14 معمولی است. این کالای دیجیتال می‌تواند تا 20 ساعت به پخش ویدئو بپردازد؛ این نشان می‌دهد که باتری آن نسبت به سایر گوشی‌ها زمان بیشتری دوام می‌آورد. هرچه مدل آیفون بالاتر می‌رود retina موجود در صفحه نمایش آن نیز بیشتر می‌شود. 

حالا تصور کنید که صفحه نمایش آیفون 14 چه تصاویری را برای شما خلق می‌کند. صفحه نمایش آن دارای تکنولوژی OLED است که کانترستی ویژه بین سفید روشن و سیاه تیره بوجود می‌آورد. رزولوشن صفحه آنقدر زیاد است که وضوح تصویر را به حداکثر می‌رساند و رنگ‌ها نیز به حالت true tone هستند یعنی رنگ‌ها به طبیعی‌ترین حالت ممکن دیده می‌شوند. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

آیفون 14 برای باز کردن قفل صفحه دارای Face ID است و crash detection هم دارد یعنی اگر دچار سانحه تصادف شوید، آیفون 14 متوجه می‌شود و با اورژانس تماس می‌گیرد و فورا پیام اضطراری برای کمک می‌فرستد. این کالای دیجیتال بلندگوهای استریو دارد. دوربین آیفون 14 دارای دو لنز پرایمری و آلترا واید است. لنز پرایمری دارای سنسور 48 مگاپیکسل و لنز آلترا واید 12 مگاپیکسل است. 

لنز پرایمری نقطه کانونی بزرگتری نسبت به آلترا واید دارد. لنز دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل و HDR است. در نتیجه با آیفون 14 می‌توانید تماس تصویری با کیفیت و بسیار زنده‌ای را تجربه کنید. حالت فست شارژینگ آیفون 14 قادر است در نیم ساعت شارژ گوشی شما را تا 50 درصد برساند. با خرید اقساطی گوشی آیفون 14 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بهترین گزینه برای فیلم برداری

شما می‌توانید برای فیلم‌برداری از حالت‌های مختلف استفاده کنید؛ حالت اکشن برای زمانی است که می‌خواهید در حال دویدن یا راه رفتن فیلمی ضبط کنید، با این حالت فیلم دیگر لرزش ندارد و تار نخواهد بود. در حالت سینماتیک، دوربین مانند فیلم‌های سینمایی فوکوس را روی مهم‌ترین اشیا قرار می‌دهد و حالا دیگر می‌توانید فیلمی با کیفیت بالا و با قابی مشابه قاب فیلم‌های سینما ضبط کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرایط خرید اقساطی گوشی آیفون 14

آیفون 14 دارای سه حافظه 128 گیگ، 256 گیگ و 512 گیگ است. درجه آلومینیوم بدنه آن آلومینیوم هوافضا است که بسیار مقاوم است و آلیاژی محکم دارد. آیفون 14 در پنج رنگ آبی، بنفش، مشکی، سفید و قرمز به چشم می‌خورد. صفحه نمایش آن محافظی سرامیکی دارد که خیلی محکم است. این گوشی ضد آب بوده و می‌تواند تا نیم ساعت در عمق 5 کیلومتری زیر آب دوام بیاورد. چیپست این گوشی سوپر اسپیدی است و با توجه به CPU و GPU‌ای که در این گوشی به کار رفته است، می‌توانید سنگین‌ترین بازی‌ها را روی آن نصب کنید و بازی کنید. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قیمت آیفون 14 از 799 دلار شروع می‌شود و اگر به بازار ایران برسد براساس قیمت روز دلار محاسبه می‌شود. با توجه به تورم و گرانی موجود در بازار ایران ممکن است نتوانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را به راحتی و به صورت نقدی تهیه کنید. حتما دنبال جایی می‌گردید تا بتوانید از طریق خرید اقساطی، کالای دیجیتال مورد علاقه خود را خریداری کنید. در سایت قسطی کلاب می‌توانید خرید اقساطی را با خیال راحت از جایی مطمئن تجربه کنید. 

قسطی کلاب فروشگاه‌هی آنلاین است که به صورت فروش قسطی انواع کالا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 گزینه‌ مناسبی است. در این سایت انواع کالای دیجیتال را می‌توانید به صورت قسطی خریداری کنید. سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی طرح‌های مختلفی قرار داده است تا پروسه خرید شما را راحت کند. این سایت دارای تخفیف‌های ویژه است و شما می‌توانید تا 380 میلیون تومان نیز به صورت قسطی خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ مدل a13 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a13 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس

خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس
گوشی آیفون 12 یکی از محبوب‌ترین محصولات برند اپل می‌باشد که دارای قیمت بسیار بالایی است. برای خرید اقساطی گوشی ایفون 12 پرومکس به...