خرید اقساطی A13

تاریخ انتشار:
1403/2/13 16:41:26

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و پرفروش سامسونگ مدل گلکسی a13 می‌باشد. برای خرید اقساطی A13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی A13


آشنایی با گوشی a13 سامسونگ

جهت خرید قسطی A13 سامسونگ می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در اینجا با این محصول آشنا می‌شویم. این گوشی میان رده سامسونگ در سال 2022 به بازار عرضه و با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شد. سامسونگ این  گوشی را در دو مدل 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی ارائه کرده است. با این محصول سامسونگ از دیگر شرکت‌های تولید کننده موبایل پیشی گرفت و گوشی ارزان زیر 200 دلار با استانداردهای بالا ارائه کرد.

بدنه گوشی a13 سامسونگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی a13 با سبکی ساده و چشم نواز طراحی شده است. سامسونگ انحناهای این گوشی را باز طراحی کرده است. انحناهای این مدل کمتر از مدل‌های قدیمی است و این موضوع گرفتن گوشی را آسان‌تر می‌کند؛ تا دست هنگام کار با آن خسته نشود و حرکت دست بر روی صفحه نمایش راحت تر از گذشته باشد. 

این گوشی در رنگ‌های سفید، سیاه، آبی و هلویی تولید می‌شود. صفحه نمایش این کالای دیجیتال 6.6 اینچی و فول اچ دی می‌باشد که تصویری شفاف واضح را به شما ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی A13 سامسونگ تجربه‌ای بهتر از گوشی‌های همرده این محصول خواهید داشت. پشت و قاب این گوشی از جنس پلاستیک و جلو آن از جنس شیشه می‌باشد. 

دوربین‌های گوشی a13 سامسونگ

با خرید اقساطی موبایل a13 سامسونگ یک گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهید داشت که کیفیت عکس‌های آن بسیار عالی است. در کنار آن یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی قراردارد که زاویه دید عکس‌ها را گسترده می‌کند، و نیز دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمقی دارد. دوربین جلو این گوشی 8 مگا پیکسل است که کمک می‌کند تا عکس‌های سلفی با کیفیتی بگیرید. برای خرید قسطی A13 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

کیفیت باتری این کالای دیجیتال

شارژ گوشی a 13 سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دوام و ماندگاری زیادی دارد. طبق آزمایشات قابلیت ماندگاری شارژ این گوشی با میزان استفاده معمولی و متوسط، تا دو روز نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید بدون نگرانی از تمام شدن باتری آن به بازی و کارهای روزانه خود بپردازید. 

ویژگی‌های سخت افزاری گوشی a13 سامسونگ

این کالای دیجیتال با پردازنده هشت هسته‌ای و رم 4 گیگابایتی بسیار سریع برنامه‌ها را پردازش و اجرا می‌کند. این گوشی تلفن همراه علاوه بر حافظه داخلی بالا، امکان نصب کارت حافظه خارجی میکرو اس دی را تا یک ترابایت دارد. این محصول امکان پخش صدای دالبی از هدفون‌های مخصوص را دارا است. امکانی که بسیاری از گوشی‌های هم قیمت و یا حتی گرانتر از آن برخوردار نیستند. فقط کافی است یک هدفن مجهز به این تکنولوژی را به این گوشی وصل کنید و با فعال کردن Dolby Atmos صداها را با کیفیت دالبی بشنوید. این گوشی حداکثر تا 98 ساعت امکان پخش صدا را دارد. برای خرید اقساطی A13 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

راهنمای خرید قسطی A13 سامسونگ از قسطی کلاب

خرید کالای دیجیتال از همیشه راحت تر شده است. امروزه انواع مختلف فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد. اما قسطی کلاب با بقیه آنها متفاوت هست. قسطی کلاب امکان خرید اقساطی موبایل را برای مشتریان خود فراهم کرده است. فقط کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و کالای دیجیتال مورد نظرتان را به شکل نقدی یا قسطی بخرید. در قسطی کلاب فروش قسطی گوشی همراه ممکن شده است؛ در این سایت شما امکان خرید اقساطی A13 سامسونگ را با بهترین  قیمت دارید. کافی است به سایت ما سر بزنید و پس از اعتبار سنجی از سو کارشناسان ما خرید کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری

خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری
پرینتر یکی از وسایل بسیار مهم و کارآمد در هر دفتر اداری و محل کار می‌باشد. برای خرید قسطی پرینتر چندکاره لیزری به بخش پرینتر و کپی در...

خرید اقساطی موبایل z10 جی پلاس

خرید اقساطی موبایل z10 جی پلاس
برند جی پلاس به طراحی و تولید تلفن هوشمند نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی z10 جی پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...