خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:11:41

یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش سامسونگ گلکسی A52 نام دارد. برای خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی A52 سامسونگ
بررسی گوشی a52 سامسونگ

در تاریخ 17 مارس 2021، کمپانی سامسونگ یک گوشی برند و با کیفیتی را به نام گوشی a52 معرفی نمود. گوشی a52 جدیدترین و به روز ترین گوشی کمپانی سامسونگ می‌باشد که با توجه به قیمت آن، در بین دیگر گوشی‌ها محبوبیت خاصی را پیدا کرده است. برای خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ باید اطلاعاتی در مورد قیمت، جنس، طرح و رنگ آن داشته باشید. 

قیمت گوشی a52 نسبت به طراحی آن بسیار اقتصادی می‌باشد، ولی با توجه به تغییرات زیاد بازار و شرایط صعودی آن، ممکن است اختلاف قیمت‌هایی بین گوشی a51 و a52 سامسونگ به وجود بیاید. برای خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ، می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

ویژگی سخت افزاری گوشی a52 سامسونگ

گوشی ‏a52، دارای یک تراشه 8 هسته ای Snapdragon 720G می‌باشد که توانایی انجام کارهای سنگین را دارد. پردازنده موجود در گوشی a52، بر اساس معماری برتر 8 نانومتری ساخته شده است.

پردازنده این گوشی، از دو هسته گلد و شش هسته سیلور ساخته شده که هر کدام از آنها، دارای فرکانس‌های متفاوتی می‌باشند. پردازنده گرافیکی موجود در این گوشی، برای تجزیه و تحلیل داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گوشی با توجه به قدرت بالای کارکرد، دارای مهر تاییدیه می‌باشد.

قیمتی که شما مایلید برای خرید گوشی a52 پرداخت کنید، مشخص کننده حافظه رم و حافظه داخلی آن می‌باشد. حافظه رم گوشی می‌تواند از 4 گیگ تا 8 گیگ باشد و‌ حافظه داخلی گوشی، 128 گیگ یا 256 است. علاوه بر حافظه داخلی گوشی، می‌توانید با استفاده از رم از فضای بیشتری استفاده نمایید. 

نمایشگر و طراحی منحصر به فرد گوشی a52

زبان طراحی گوشی a52، به گونه‌ای می‌باشد که دارای زرق و برق خاصی نیست! ولی استحکام ساخت این مدل کالای دیجیتال، حرف اول را در بازار می‌زند. استحکام و ثبات ساختاری گوشی سامسونگ، باعث شده تا خریداران آن، پس از سرمایه گذاری احساس رضایت خاصی را نسبت به آن داشته باشند. طراحی دوربین آن، به حالت مربعی می‌باشد که در پشت گوشی جلوه خاصی را به آن بخشیده است. ابعاد گوشی 159.9×75.1×8.4 میلی‌متر و وزن آن 189 گرم است که با طراحی بسیار زیبا، به بازار عرضه شده است.

در قسمت جلو و‌ بالای گوشی a52، یک دوربین را مشاهده می‌کنید که مخصوص عکس‌های سلفی می‌باشد. در میان حاشیه‌های ضخیم این گوشی، سنسور اثر انگشت قرار گرفته که بسیار دقیق و سریع عمل می‌کند. رنگ بندی جذاب و زیبای آن به صورت چهار رنگ متفاوت سیاه، سفید، آبی و بنفش به بازار ارائه شده است. برای خرید قسطی گوشی A52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مقاومت بالای این گوشی و استحکام و آن باعث مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار شده و لازم به ذکر است که این گوشی می‌تواند به مدت 30 دقیقه در زیر آب دوام بیاورد که در میان رده گوشی‌های سامسونگ، این قابلیت واقعا بی‌نظیر می‌باشد.

در قسمت پایینی گوشی جک 3.5 میلی متری برای هدفون تعبیه شده است که برای طرفداران یک ویژگی بسیار خاص می‌باشد. شما هنگام استفاده از گوشی a52، نگران افتادن خط و خش بر روی صفحه آن نباشید، چرا که کمپانی سامسونگ از محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس 5 استفاده کرده، که محافظت خوبی را برای این گوشی به ارمغان آورده است. 

باتری بکار رفته در گوشی a52 سامسونگ

باتری بکار رفته در این کالای دیجیتال برند سامسونگ 4500 میلی آمپر می‌باشد که به گفته این کمپانی باتری تا دو روز دوام می‌آورد. ولی در صورتی که شما از گوشی همراه خود استفاده کنید این مدت زمان کاهش پیدا می‌کند. فناوری بکار رفته برای شارژ این دستگاه، فست شارژ 25 واتی می‌باشد که در کمترین زمان ممکن گوشی همراه به 50 درصد شارژ می‌شود. برای خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

خرید قسطی گوشی a52 سامسونگ

خرید اقساطی موبایل و به خصوص خرید اقساطی گوشی a52 سامسونگ، با توجه به شرایط بازار در هر سایتی امکان پذیر نیست. خرید قسطی گوشی، در سایت قسطی کلاب به راحتی برای شما امکان پذیر است. شما علاوه بر خرید قسطی می‌توانید به صورت نقدی از این سایت خرید کنید و برای اقدام به خرید می توانید با مشاوران سایت قسطی‌ کلاب ارتباط برقرار نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A52

خرید قسطی گوشی A52
تلفن همراه در دنیای امروزی نقش اساسی برای افراد دارد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی A52 که یکی از بهترین موبایل‌های برند سامسونگ...

خرید اقساطی موبایل هواوی

خرید اقساطی موبایل هواوی
امروزه گوشی موبایل عضو جدانشدنی از زندگی مردم شده است. از عوامل نشان دهنده ی حضور تکنولوژی در زندگی تمام افراد جامعه، همین گوشی های موبایل هستند...