خرید اقساطی گوشي poco m3

تاریخ انتشار:
1403/2/30 16:22:31

برای خرید اقساطی گوشي poco m3 با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشي poco m3

توضیحاتی در مورد گوشی poco m3

گوشی poco m3 یکی از گوشی‌های نسبتا ارزان قیمت و اقتصادی برند شیائومی به شمار می‌رود. اقتصادی بودن این گوشی هرگز دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نمی‌باشد، بلکه سیاست‌های شرکت شیائومی باعث شده تا محصولات این برند هم کیفیت مناسبی داشته باشند و هم با قیمت مناسبی به بازار عرضه شوند. گوشی poco m3 طراحی بدنه بسیار جالبی دارد و این موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد در نگاه اول آن را بپسندند. برای خرید قسطی گوشي poco m3 به سابت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرکت شیائومی گوشی پوکو ام تری را در تاریخ 24 نوامبر 2020 معرفی کرد. سه روز بعد از معرفی یعنی در تاریخ 27 نوامبر 2020 این گوشی در بازار عرضه شد. قیمت اولیه این گوشی در زمان عرضه 149 یورو بود که قیمت بسیار مناسبی محسوب می‌شد. رنگ بندی این گوشی بسیار جذاب است و همین موضوع باعث شده تا قشر نوجوان و جوان با ذوق و شوق بیشتری به سراغ آن بروند. 

گوشی poco m3 با رنگ‌های مشکی، زرد و آبی به بازار عرضه شده است. سیستم عامل این گوشی اندروید 10 بوده و با توجه به رابط کاربری MIUI 12 استفاده از آن بسیار جذاب می‌باشد. 

مشخصات گوشی poco m3

قبل از اقدام برای خرید اقساطی گوشي poco m3، آشنایی با مشخصات این گوشی ضروری است. آشنایی کامل با گوشی کمک می‌کند تا بتوان آن را با سایر مدل‌ها و سایر برندها مقایسه کرد، بنابراین می‌توان در رنج قیمتی مورد نظر، بهترین انتخاب را انجام داد. نمایشگر انتخاب شده برای poco m3 از نوع IPS LCD و دارای رزولوشن 1080 در 2340 می‌باشد. اندازه صفحه نمایش این گوشی برابر با 6.53 اینچ است. میزان روشنایی که صفحه نمایش این گوشی می‌تواند به کاربران ارائه نماید برابر با 400 نیت می‌باشد. محافظ صفحه نمایش این گوشی از نوع گوریلا گلس 3 است. قاب پشت گوشی و فریم آن نیز از جنس پلاستیک ساخته شده‌اند.

گوشی پوکو ام تری برند شیائومی دارای وزنی معادل 198 گرم می‌باشد. وزن نسبتا سبک این گوشی کمک می‌کند تا بتوان برای طولانی مدت بدون خستگی از آن استفاده کرد. این گوشی از نظر حافظه داخلی در دو نوع 64 و 128 گیگ به بازار عرضه شده است. رم 4 و رم 6 گیگابایت هم برای حافظه 64 و هم برای حافظه 128 مورد استفاده قرار گرفته‌اند. برای خرید قسطی گوشي poco m3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین گوشی پوکو ام تری سه گانه بوده که عبارتند از 48، 2 و 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی این گوشی هم 8 مگاپیکسلی است. با وجود اینکه عکس‌های بسیار حرفه‌ای نمی‌توان با این گوشی گرفت، اما معمولا مصرف کنندگان از کیفیت دوربین آن راضی هستند. باتری یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شود. برای این گوشی باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت 6000 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که باتری این گوشی دارد، برای مدت زمان طولانی می‌توان از این گوشی هوشمند استفاده کرد. 

آشنایی با نحوه خرید اقساطی گوشي poco m3

خرید قسطی گوشي poco m3 به عنوان یک کالای دیجیتال می‌تواند برای هر فردی جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. خرید قسطی گوشی پوکو ام تری امکان پرداخت را برای همه اقشار فراهم کرده و همه افراد می‌توانند به راحتی از یک گوشی هوشمند باکیفیت بهره مند شوند. فروش قسطی موبایل توسط فروشگاه قسطی کلاب به صورت کاملا آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود. 

این موضوع باعث شده تا افراد زیادی از سراسر کشور بتوانند خرید قسطی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند شوند. با توجه به شرایط موجود، هیچ فرقی نمی‌کند که در کدام نقطه از کشور حضور دارید، در هر صورت امکان خرید قسطی و نقدی گوشی poco m3 از فروشگاه قسطی کلاب برای شما فراهم می‌باشد. با خرید اقساطی گوشي poco m3 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ اولترا

خرید اقساطی اپل واچ اولترا
یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برند اپل با نام اولترا روانه بازار شد. برای خرید اقساطی اپل واچ اولترا به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید اقساطی m51

خرید اقساطی m51
اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، خرید اقساطی m51 را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...