خرید اقساطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/25 09:52:33

برند ایکس ویژن بهترین تولید کننده تلویزیون در ایران است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن


تلویزیون ایکس ویژن با نمایشگر با کیفیت 

ایکس ویژن یکی از برندهای جدید ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. یکی از محصولات معروف و با کیفیت این برند تلویزیون است. در ادامه درباره مشخصات تلویزیون ایکس ویژن و همچنین نحوه خرید اقساطی آن توضیحات بیشتری می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مشخصات تلویزیون ایکس ویژن

Smart،K4 ،LED و Full HD 4 دسته از مدل‌های تلویزیون ایکس ویژن هستند. تلویزیون‌های ایکس ویژن در ابعاد و اندازه‌های 32 تا 65 اینچ تولید می‌شوند. مهم ترین نشانه یک تلویزیون با کیفیت صفحه نمایشگر آن است. وضوح تصویر در تلویزیون‌های ایکس ویژن بسیار بالا است. برای خرید قسطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU745

این مدل در سایز 55 اینچ تولید شده است. این تلویزیون از امکاناتی مانند 2 عدد بلندگو و سیستم صورتی قوی برخوردار است. صفحه نمایش تخت و نازک با روشنایی 300 نیت از دیگر ویژگی‌های این مدل تلویزیون ایکس ویژن است. این تلویزیون با داشتن سیستم عامل اندروید، حافظه داخلی 8 گیگ و ضبط برنامه‌های تلویزیونی توانسته یک محصول با کیفیت و محبوب در بین افراد باشد. برای سالن‌هایی که متوسط هستند استفاده از این تلویزیون گزینه بسیار خوبی است. برای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

تلویزیون UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری 8 مدل XTU835 

این مدل از تلویزیون ایکس ویژن در سایز 50، 55 و 65 اینچ طراحی و تولید شده است. این مدل یکی از تلویزیون‌های پرطرفدار با مشخصات فنی و تکنولوژی بالا است. به دلیل داشتن طیف رنگی زیاد و وضوح نمایشگر به صورت Ultra HD 4K تصاویر به صورت زنده و واقعی نمایش داده می‌شوند. اسپیکر در قسمت جلویی تلویزیون قرار دارد به همین دلیل صدا برگشت نداشته و بسیار با کیفیت شنیده می‌شود. داشتن درگاه USB به افراد این امکان را می‌دهد تا از تماشای فیلم، موسیقی و تصاویر خود در تلوزیون لذت ببرند. خرید قسطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن این امکان را فراهم می‌کند تا تلویزیونی هوشمند با شرایط عالی خریداری کنید.

تلویزیون ال ای دی اسمارت ایکس ویژن مدل 43XK565

مدل اسمارت ابعاد کوچکی دارد و 43 اینچ است. این تلویزیون مناسب برای سالن‌هایی است که متراژ کمی دارند. کیفیت و تصاویر این مدل از تلویزیون ایکس ویژن فول اچ دی بوده و بسیار با کیفیت است. بلندگوهای تعبیه شده در این محصول کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهند. قابلیت نصب اپلیکیشن بر روی این تلویزیون امکان پذیر است و سیستم عامل اندروید را پشتیبانی می‌کند. 

مزایای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

همانطور که گفته شد برند ایکس ویژن مدل‌های مختلفی تلویزیون تولید کرده که مشخصات بسیار خوبی دارند. کیفیت تصاویر مهمترین ویژگی تلویزیون‌های ایکس ویژن است که توانسته با این ویژگی به رقابت با مدل های مطرح بپردازد. وضوح تصویر و نمایشگر، کیفیت صدا، طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های دیگری مانند سیستم عامل تلویزیون ایکس ویژن، درگاه USB، نصب اپلیکیشن بر روی تلویزیون همگی از قابلیت‌های تلویزیون ایکس ویژن هستند. این تلویزیون علاوه بر داشتن مشخصات عالی، قیمت مناسبی هم دارد.

شرایط خرید قسطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

قسطی کلاب یک سایت اینترنتی است که در زمینه فروش انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال فعالیت می کند و در این سایت می‌توانید علاوه بر نقدی بودن محصولات از شرایط اقساطی هم بهره مند شوید. برای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند ایکس ویژن کافی است وارد سایت قسطی کلاب شده و محصول مورد نظر خود را به خریداری کنید.

قسطی کلاب سایتی برای فروش انواع لوازم خانگی با برندها و قیمت‌های مختلف است.امروزه با توجه به تورم و قیمت‌های بالای محصولات خرید اقساطی بهترین گزینه است. خرید تلویزیون جزو وسایلی است که وجود آن برای هر خانه‌ای لازم است شما می‌توانید تلویزیون‌های ایکس ویژن را به صورت اینترنتی و با شرایط عالی خریداری کنید. فروش قسطی تلویزیون هوشمند به صورت اینترنتی و کاملا ایمن و معتبر در سایت قسطی کلاب به بهترین نحو ارائه می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با سفته

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با سفته
خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما بهترین پیشنهاد برای کسانی است که تمایل دارند بهترین محصول را با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند....

فروش قسطی مایکروویو ال جی

فروش قسطی مایکروویو ال جی
​​​​فروش اقساطی مایکروویو ال جی، به دلیل برخورداری از فناوری پیشرفته، تجربه یک آشپزی راحت و طعم دلنشین غذا را برای کاربر آن ...