خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:38:58

اگر شما جز علاقه مندان به برند و محصولات شیائومی هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.

خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی


بررسی موبایل poco x4

صنعت تلفن‌های همراه هر روز درحال پیشرفت است و شرکت‌ها تلاش می‌کنند که از به روز‌ترین فناوری‌ها در تلفن‌های جدیدشان استفاده کنند. برند پوکو در حقیقت بخشی از شرکت شیائومی بوده است که اخیرا به صورت مستقل فعالیت می‌کند. عمده تلفن‌های برند پوکو در میان میانرده‌ها قرار دارند که می‌توان به تلفن همراه poco x4 اشاره کرد. کالای دیجیتال پوکو ایکس 4 در سال 2022 معرفی شده و طراحی این گوشی شبیه به بسیاری از تلفن‌های پرچمدار می‌باشد. در بخش زیر به بررسی کامل poco x4 پرداخته می‌شود. 

طراحی کالای دیجیتال پوکو ایکس 4 شبیه به دیگر میانرده‌های همین برند می‌باشد. پوکو ایکس 4 از پنل پلاستیکی مات در پشت تلفن بهره می‌برد که شباهت زیادی به شیشه دارد. سنسورهای دوربین همگی زیر لنز اصلی دوربین قرار گرفته‌اند و دوربین اصلی 108 مگاپیکسل می‌باشد. پوکو در تلفن همراه خود از صفحه نمایش آمولد 120 هرتزی استفاده کرده است که رزولوشن آن 1080 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت تغییر فریم بین 60 و 120 هرتز در پوکو ایکس 4 وجود دارد که به بازی‌های مختلف و تماشای فیلم کمک می‌کند. این کالای دیجیتال از باتری 5000 میلی آمپری بهره می‌برد و درون جعبه تلفن یک آداپتور 67 واتی موجود است. به نظر می‌رسد شارژ کامل پوکو ایکس 4 نهایتا یک ساعت زمان ببرد.

امنیت تلفن poco x4 توسط دو روش اثر انگشت و تشخیص چهره تامین می‌شود. حسگر اثرانگشت بر روی دکمه پاور تلفن همراه قرار دارد و تشخیص چهره پوکو چهره‌تان را به صورت دو بعدی تشخیص می‌دهد. دوربین‌های ایکس 4 توسط سه لنز تشکیل شده است. سنسور اصلی، لنز الترا واید و سنسور ماکرو اجزای تشکیل دهنده دوربین‌های پشتی poco x4 هستند.

فیلمبرداری در پوکو ایکس 4 به صورت 30 فریم با کیفیت 1080 انجام می‌شود که نرخ کیفیت مناسبی در میان گوشی‌های میانرده محسوب می‌شود. سخت‌افزار پوکو ایکس 4 از یک پردازنده اسنپ دراگون 695 تشکیل شده است و رم پوکو 6 و 8 گیگ می‌باشد. در بخش پایین به برخی از مزایای پوکو x4 اشاره می‌شود. با خرید اقساطی گوشی Poco x4 شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مزایای poco x4 نسبت به دیگر همرده‌ها

افراد زیادی فکر می‌کنند به این دلیل که کالای دیجیتال پوکو x4 میانرده است، نمی‌تواند مزایای خاصی داشته باشد. چنین باوری اشتباه است و در بخش زیر به برخی از مهم‌ترین مزایای poco x4 اشاره شده است:

•صفحه نمایش پوکو را می‌توان اولین مزیت این تلفن همراه دانست. در میان همرده‌های پوکو ایکس 4، هیچ محصولی پیدا نمی‌شود که از نرخ نوسازی 120 هرتز بهره ببرد و یا بتوان آن را بین 60 و 120 تغییر داد.

•بسیاری از تلفن‌های امروزی جک 3.5 میلی متری صدا را حذف کرده اند. پوکو x4 از جک 3.5 میلی متر بهره‌مند است که می‌توانید به راحتی از هندزفری و هدفون‌های سیمی استفاده کنید.

•سومین مزیتی که در poco x4 دیده می‌شود دوآل اسپیکر بودن آن است. اسپیکرهای دو طرفه پوکو می‌تواند با کیفیت بهتری صداها را پخش کند.

•افراد اغلب دچار کمبود حافظه در تلفن همراه می‌شوند. بسیاری از تلفن‌های امروزی در کنار جک 3.5 میلی متر، درگاه حافظه را هم از تلفن حذف کرده‌اند و این در حالی است که پوکو ایکس 4 علاوه بر جک 3.5 میلی متر، از درگاه حافظه هم برخوردار است. با توجه به مزایایی که در پوکو دیده می‌شود، خرید نقدی یا خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی را می‌توان یک گزینه مناسب برای کاربران دانست. 

شرایط خرید اقساطی گوشی Poco x4 شیائومی

در فهرست قسطی کلاب بسیاری از محصولات دیجیتال وجود دارد که می‌توانید با خواندن شرایط اولیه هر محصول، اقدام به خرید اقساطی آن کنید. در قسطی کلاب امکان خرید قسطی گوشی Poco x4 شیائومی هم وجود دارد و شخص با بررسی اولیه محصول و مقایسه‌های لازم، می‌تواند پروسه فروش قسطی را طی کند. برتری پوکو در میان میانرده‌ها باعث شده که کاربران بیشتری به خرید اقساطی گوشی Poco x4 شیائومی اهمیت بدهند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی redmi 9c

 خرید قسطی گوشی redmi 9c
اگر علاقه‌مند به خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب برند شیائومی است. برای خرید قسطی گوشی...

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس
شرکت اپل یکی از بزرگترین شرکت‌های دنیا است که محصولات لوکس و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 12 پرومکس به بخش...