خرید قسطی آیپد ایر

تاریخ انتشار:
1403/2/26 16:33:35

اگر شما هم علاقه مند به محصولات لوکس شرکت اپل هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی آیپد ایر


آیپد ایر

آیپد ایر (iPad Air) از سری محصولات اپل می‌باشد که مجهز به سیستم عامل ios7 و بالاتر است. این کالای دیجیتال در دنیا محبوبیت بی‌شماری دارد و نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. این دستگاه از طراحی زیبا و ظریفی برخوردار است و مناسب فعالیت‌های روزانه و تخصصی می‌باشد. این محصول جانشینی سبک برای لپ تاپ است و به جای استفاده از موس و کیبورد با انگشتان دست کار می‌کند. با خرید قسطی آیپد ایر از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

آیپد ایر 2022

آیپد ایر 2022 جدیدترین محصول اپل محسوب می‌شود که به اصطلاح به آن آیپد ایر 5 هم گفته می‌شود. این کالای دیجیتال در مقایسه با نسل قبلی خود، پیشرفت‌های زیادی داشته است و می‌تواند جزو بهترین تبلت‌های سال جاری باشد. این دستگاه در رنگ‌های بنفش، کرمی، آبی و نارنجی به بازار عرضه می‌شود. با خرید اقساطی آیپد ایر از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این تبلت به تراشه M1 مجهز است که یکی از بهترین و قدرتمندترین تراشه‌های معرفی شده توسط اپل می‌باشد که از این تراشه در سری محصولات مک استفاده شده است. قدرت بی‌نظیر این تراشه، باعث شده است آیپد ایر 2022 قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد و گزینه خوبی برای خرید اقساطی باشد. یکی از مسئولان اپل اعلام کرده است که با توجه به مجهز شدن به تراشه M1، فروش آن می‌تواند از لپ‌تاپ‌های ویندوزی تا دو برابر سریع‌تر باشد. برای خرید قسطی آیپد ایر به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر آیپد ایر 2022

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه‌های مخابراتی است. آیپد ایر از سیم کارت پشتیبانی نمی‌کند اما می‌توانید از اینترنت 5G استفاده کنید که برای دسترسی به این اینترنت پر سرعت باید از eSIM استفاده کرد. همچنین در مدل 2022 از پورت USB-C استفاده شده است اما از بلوتوث پشتیبانی نمی‌کند. برای خرید اقساطی آیپد ایر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ساخت این نسخه از آیپد ایر، از آلومینیوم بازیافتی استفاده شده است. این تبلت از ویژگی‌هایی چوت اسمارت کیبورد و اپل پنسل پشتیبانی می‌کند اما باید آن‌ها را به صورت جداگانه تهیه کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این کالای دیجیتال، مجهز بودن به تاچ آیدی یا همان حسگر اثر انگشت در قسمت پاور است.

ویژگی‌های نمایشگر و دوربین آیپد ایر 2022

دوربین اصلی و دوربین سلفی این تبلت 12 مگاپیکسل است و در این محصول قدرتمند از یک دوربین اولترا واید به عنوان وبکم استفاده شده است. این کالای دیجیتال از قابلیت سنتر استیج بهره می‌برد یعنی اینکه در تماس‌های تصویری و ویدئو کنفرانس‌ها، تصویر با کیفیت بسیار عالی پخش می‌شود. با استفاده از این قابلیت در صورت دور یا نزدیک شدن چهره، فوکوس تصویر به هم نمی‌ریزد و همچنین در صورت حرکت کردن، تصویر در مرکز کادر قرار می‌گیرد.

نمایشگر آیپد ایر 10.9 اینچ اندازه دارد و از ویژگی‌هایی مانند لایه آنتی رفلکت، Ture tune و HDR پشتیبانی می‌کند. روشنایی آیپد ایر 2022 به 500 نیت می‌رسد. خرید قسطی آیپد ایر 2022 گزینه بسیار مناسبی برای تمام سنین می‌باشد و یک تبلت کامل و بی‌نظیر است. 

خرید اقساطی آیپد ایر در قسطی کلاب

قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی محصولات دیجیتالی، لوازم خانگی، آرایشی بهداشتی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را در قسطی کلاب سفارش دهید. این شرکت سلامت محصول خریداری شده را تضمین می‌کند و آن را صحیح و سالم در هر کجای ایران که باشید به دستتان می‌رساند. شما می‌توانید به جای خرید نقدی از قسطی کلاب خرید اقساطی داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی poco f4

خرید اقساطی گوشی poco f4
برای خرید اقساطی گوشی poco f4 تنها کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را...

خرید اقساطي مک بوک با چک

خرید اقساطي مک بوک با چک
یکی از بهترین محصولات برند اپل با قابلیت‌های فوق‌العاده مک بوک می‌باشد. برای خرید اقساطي مک بوک با چک به بخش لپ تاپ در دسته بندی...