خرید قسطی از دیجی کالا

تاریخ انتشار:
1403/2/12 22:57:18

فروشگاه های اینترنتی بسیاری در سراسر کشور فعالیت دارند که امکان خرید از راه دور را برای تمام کاربران از تمام نقاط کشور مهیا می کنند، اما فروشگاه های کمی هستند که در کنار خرید آنلاین، خرید آنلاین اقساطی را نیز ممکن می سازند. برای بازدید از بهترین فروشگاه آنلاین اقساطی می توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 


خرید قسطی از دیجی کالا

امکان خرید اقساطی از دیجی کالا

چند سال گذشته تنها راه تهیه یک کالای مورد نیاز، خرید از یک فروشگاه فعال در سطح شهر بود. این نوع خرید که شاید بتوان آن را خرید سنتی نیز نامید، مشکلاتی را به همراه داشت که باعث شد روش های نوینی برای انجام خرید کالاهای مختلف ایجاد شود.

البته که مدتی طول کشید تا راه های جایگزین خرید سنتی بتوانند جای خود را میان شهروندان جامعه باز کنند. یکی  از موفق ترین روش های جایگزین راه اندازی فروشگاه های اینترنتی بود.

یکی از فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبر و شناخته شده در سطح کشور دیجی کالا است. دیجی کالا سایتی است که با عملکرد خوب خود به عنوان یک فروشگاه اینترنتی توانست اعتماد اقشار مختلف جامعه را نسبت به خرید اینترنتی جلب کند.

این فروشگاه اینترنتی چنان اعتباری در میان مردم کسب کرده است که اغلب افراد جامعه اطمینان دارند که هر جنسی که از دیجی کالا خریداری کنند بدون شک اصل است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. البته خدمات پس از فروش ارائه شده توسط این فروشگاه نیز در به وجود امدن این دیدگاه بی تأثیر نبوده است.

تنها مساله ای که در رابطه با این فروشگاه اینترنتی وجود داشت این بود که تمامی کالاهای موجود در این سایت تنها به صورت نقدی به فروش می رفت و امکان خرید قسطی از دیجی کالا وجود نداشت.

دیجی کالا همواره با افزودن خدمات جدید تلاش می کند شرایط را برای کاربران خود تسهیل کند. آخرین خدمتی که توسط فروشگاه اینترنتی دیجی کالا معرفی شده است، امکان خرید قسطی از این فروشگاه است. با خرید قسطی از دیجی کالا شرایط انتخاب کالاهای مختلف تا حد زیادی بهبود یافته و کاربران مجبور نیستند که کل هزینه کالا را به صورت نقدی پرداخت کنند.

طرح خرید قسطی از دیجی کالا، طرحی است که به کاربران این فرصت را می دهد که بتوانند از جایی مطمئن خرید انجام دهند و به اندازه خرید نقدی به قیمت کالا ها توجه نکنند و جنسی با کیفیت تهیه کنند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با شرایط خرید قسطی از دیجی کالا منتشر نشده است. تنها اطلاعات موجود در این رابطه، این است که دیجی کالا تا سقف ۱۰ میلیون و در اقساط ۶ ماهه امکان خرید قسطی می دهد.

همانطور که گفته شد، دیجی کالا را می توان یک سایت اینترنتی فروش کالا دانست که فروش خود را به صورت نقدی انجام می دهد. در کنار این سایت فروش کالا، قسطی کلاب نیز یک سایت فروش کالا می باشد که در حال فعالیت است، فقط با این تفاوت عمده که قسطی کلاب، کالای های دیجیتال و لوازم خانگی مورد نیاز افراد را به صورتت اقساطی به فروش می رساند.

قسطی کلاب و شرایط ویژه برای فروش اقساطی کالا های مختلف

پیش از این که طرح خرید قسطی از دیجی کالا آغاز شود، فروشگاه های اینترنتی دیگری مانند قسطی کلاب وجود داشتند که اقدام به فروش اقساطی کالاهای مختلف می کردند.
قسطی کلاب بیش از یک سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و تمام تلاش خود را به کار بسته است که بهترین شرایط فروش اقساطی را به کاربران خود ارائه دهد و در قبال کالاهایی با بهترین کیفیت کمترین سود را دریافت کند.

در قسطی کلاب کاربران می توانند تا سقف ۳۰ میلیون خرید قسطی انجام دهند و در قالب اقساط ۳ تا ۱۲ ماهه مبلغ کالاهای خریداری شده را پرداخت کنند. سود دریافتی توسط شرکت قسطی کلاب نیز بسیار منطقی و معقول است و نسبت به رقبا بهترین شرایط را دارد. قسطی کلاب برای کالاهای قسطی ارائه شده در سایت خود ۲٫۵ درصد سود ماهیانه دریافت می کند.

در قسطی کلاب کاربران می توانند حتی کالاهای نا موجود را در بخش سفارش کالای نا موجود سفارش دهند و بدون نگرانی از بابت هزینه از طرح فروش اقساطی قسطی کلاب بهره مند شوند.

امکان خرید قسطی از قسطی کلاب می تواند برای کسانی که در حال خرید جهیزیه هستند و یا تمایل دارند دکوراسیون منزل خود را تغییر دهند و یا کالای جدیدی خریداری کنند، فرصت ویژه ای باشد تا بتوانند با تحمل کمترین فشار اقتصادی کالاهای مورد نیاز و مورد علاقه خود را تهیه کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشی s23 fe چکی

خرید قسطي گوشی s23 fe چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطي گوشی s23 fe با شرایطی استثنایی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی مک بوک پرو2021

خرید اقساطی مک بوک پرو2021
یکی از بهترین لپ تاپ‌های دنیا بی شک متعلق به برند اپل است. برای خرید اقساطی مک بوک پرو2021 به بخش لپ تاپ در دسته بندی...