خرید اقساطی ام وی ام x22

تاریخ انتشار:
1403/2/30 11:56:11

کمپانی مدیران خودرو یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که به تولید و واردات خودرو می‌پردازد. برای خرید اقساطی ام وی ام x22 به بخش وسایل در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی ام وی ام x22


طراحی ام وی ام x22

ام وی ام x22 یکی از جذاب‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار‌های داخلی و خارجی است و زیبایی خارق العاده آن باعث شده تا افراد بسیاری برای خرید اقساطی ام وی ام x22 اقدام نمایند. 

چراغ‌های جلویی این خودرو بسیار زیبا و تاثیرگذار ساخته شده‌اند و سازگاری مناسبی را با نمای جلویی این اتومبیل دارند، همچنین استفاده از الگوهای جدید و اسپرت برای طراحی و ساخت چراغ‌های مه شکن ام وی ام x22 باعث افزایش جذابیت این اتومبیل شده‌ و فروش قسطی خودرو mvm را افزایش داده‌ است.

اتومبیل ام وی ام x22 از نظر طراحی نمای جانبی نیز عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های درب‌های این خودرو بسیار هوشمندانه و دقیق می‌باشند. 

با این حال، نمای پشتی ام وی ام x22 فاقد جذابیت‌های کافی برای نسل جوان می‌باشد و چراغ‌های عقبی این مدل بسیار ساده و کوچک‌تر از حالت عادی ساخته شده‌اند و این مسئله میزان تمایل مردم برای خرید قسطی ام وی ام x22 را تحت تاثیر قرار داده است. 

جالب است بدانید که فضای کابین این خودرو برخلاف تصورات مشتریان بسیار با کیفیت و زیبا می‌باشد و بدون تردید رضایت شما را کسب خواهد کرد. داشبورد و پنل مرکزی ام وی ام x22 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و استفاده از الگوهای اسپرت در ساخت این قسمت‌ها با بازده مناسبی همراه بوده و این اتومبیل را به یکی از بهترین وسایل نقلیه شخصی برای جوانان و خانواده‌های کم جمعیت تبدیل کرده است.mvm x22 یکی از زیبا‌ترین اتومبیل‌های چینی موجود در بازار‌های داخلی می‌باشد. 

مشخصات فنی ام وی ام x22

ام وی ام x22 همچون بیشتر خودروهای چینی از نظر مشخصات فنی توانایی رقابت با اتومبیل‌های کره‌ای و ژاپنی را ندارد و در ساخت آن از یک موتور 1.5 لیتری و 4 سیلندر استفاده شده است که تنها می‌تواند 105 اسب بخار انرژی را در 6000 دور در دقیقه تولید کند و 135 نیوتن‌متر گشتاور تولید شده توسط موتور این خودرو شک و تردید‌های بسیاری را در ذهن خریداران ایجاد کرده است و میزان علاقه آن‌ها برای خرید اقساطی ام وی ام x22 را تحت تاثیر قرار داده است.

خودرو ام وی ام x22 به یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک مجهز است و حداکثر سرعت آن برابر با 160 کیلومتر در ساعت می‌باشد و مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی توسط شرکت سازنده برابر با 6.1 لیتر عنوان شده است و mvm x22 از استاندارد یورو 5 اروپا پیروی می‌‌کند.

بطور کلی، مشخصات فنی و موتور این خودرو در سطح متوسط قرار دارند و نمی‌توان انتظار عملکرد خارق‌العاده و دور از انتظاری را از این خودرو داشت. ناگفته نماند که نمای بیرونی و فضای کابین این خودرو از طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و ایمنی mvm x22

اگرچه مشخصات فنی و موتور ام وی ام x22 چنگی به دل نمی‌زنند، ولی کمپانی mvm این ضعف را با ارائه پکیج مناسبی از امکانات رفاهی به مشتریان جبران کرده است.

 از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این اتومبیل می‌توان به موارد مختلفی همچون: سیستم ترمز ABS به همراه سیستم کنترل پایداری EBD، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، مانیتور 8 اینچی لمسی، سیستم صوتی مجهز به 4 عدد بلندگو با قابلیت اتصال USB، کروز کنترل، سنسور پارک اتومبیل، دوربین عقب، روکش چرمی برای صندلی‌ها،‌ سانروف، رینگ‌های 16 اینچی، سیستم تهویه الکتریکی و آینه‌های برقی اشاره کرد و لازم به ذکر است که این امکانات با قیمت ام وی ام x22 تناسب دارند و میزان فروش قسطی خودرو mvm را افزایش داده‌اند. قسطی کلاب بهترین شرکت در زمینه فروش قسطی خودرو mvm است.

از کجا برای خرید قسطی ام وی ام x22 اقدام کنیم؟

قسطی کلاب یکی از معروف‌ترین مجموعه‌هایی است که در زمینه فروش قسطی محصولات مختلف در حال فعالیت می‌باشد. این مجموعه بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید اقساطی ام وی ام x22 محسوب می‌شود و شرایط خرید قسطی خودرو از این مجموعه بسیار مناسب و اقتصادی می‌باشد. 

بنابراین، چنانچه قصد خرید قسطی ام وی ام x22 را دارید و نمی‌دانید که باید به کدام فروشگاه مراجعه نمایید، بهتر است بدانید که قسطی کلاب خودروی مورد نظر شما را با بهترین شرایط به فروش می‌رساند و انتخاب مناسبی برای خرید اقساطی و نقدی خودرو محسوب می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تیبا 2 پلاس

خرید قسطی تیبا 2 پلاس
یکی از خودروهای معروف سایپا تیبا نام دارد که فروش بالایی را تجربه کرده است و از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطی تیبا 2 پلاس...

خرید قسطی خودرو پژو 207 با چک

خرید قسطی خودرو پژو 207 با چک
پژو 207 خودرویی جوان پسند و بسیار پرطرفدار در کشور می‌باشد. برای خرید قسطی خودرو پژو 207 با چک به بخش خودرو در دسته بندی...