خرید تلویزیون LED ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 22:23:19

برند ال جی با سابقه بی‌نظیر در طراحی و تولید محصولات خانگی و دیجیتالی طرفداران بسیاری دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون LED ال جی دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید تلویزیون LED ال جی

تلویزیون LED ال جی

تلویزیون‌های LED بازدهی و کارایی مناسبی دارند، زیرا برای روشن شدن به کریستال‌های مایع مجهز شده‌اند. آن‌ها می‌توانند بدون این که از فیلترهای رنگی استفاده کنند، با استفاده از رنگ‌های از پیش تعیین شده، نور دهند.

به علاوه، هزینه‌های اولیه را کاهش می‌دهند، سایز آن‌ها نیز بسیار کوچک است و به راحتی نصب می‌شود، خیلی سریع روشن می‌شوند و دارای فناوری کاهش نور می‌باشند. 

فناوری کاهش نور کمک می‌کند در صورتی که نیاز به ایجاد تصویری تیره می‌باشد کیفیت بهتر و میزان تیرگی بیشتری به وجود آید. در واقع غنی‌سازی تصاویر تیره به تصاویر روشن نیز جلوه خاصی می‌بخشد و کیفیت فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

این تلویزیون‌ها دارای طول عمر مناسبی نیز می باشند و در برابر ضربه نیز مقاوم هستند. در ادامه قصد داریم تا با یکی از این تلویزیون‌ها که متعلق به برند الجی می‌باشد، آشنا شویم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون LED ال جی در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلويزيون ال اي دي هوشمند ال جی مدل 55LJ55000GI

این دستگاه با پایه‌هایش ابعادی برابر با 23.6×78.5×125 سانتی متر مکعب و وزن 14.3 کیلوگرم دارد و بدون پایه نیز دارای ابعادی برابر با 8.4×72.9×125 سانتی متر مکعب و وزن 14.2 کیلوگرم می‌باشد. 

از مهمترین ویژگی‌های این تلویزیون، اتصال آن به اینترنت و قابلیت نصب انواع بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها است. به علاوه دارای قابلیت سیمپلینک است. خروجی هدفون دارد و دارای اتصال بلوتوث است، دارای ریموت کنترلی نیز می‌باشد. همچنین می‌توانید به راحتی از طریق مرورگر آن در اینترنت کاوش کنید.

از طرفی، دارای قابلیت روشن شدن توسط گوشی هوشمند است. با این تلویزیون به راحتی می‌توانید به موسیقی‌های دلنواز خود گوش کنید. با خرید اقساطی تلویزیون LED ال جی کیفیت را تجربه کنید!

این دستگاه از نوع تلویزیون LED در سایز 55 اینچ می‌باشد که تصویری با کیفیت Full HD  نمایش می‌دهد. رزولوشن تصویر آن 1920×1080 پیکسل است. نرخ به روز رسانی صفحه در این تلویزیون 50 هرتز است. 

نوع صفحه نیز تخت است. به علاوه، از موتوری به نام کالر مستر برخوردار است. همچنین با تغییر زاویه دید، کیفیت آن کاهش نمی‌یابد. مقدار مصرف برق در زمان استندبای در این وسیله، نیم وات می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون LED ال جی مدرن زندگی کنید!

این تلویزیون دارای دو بلندگو است که هر کدام توان 10 وات دارند. همچنین دارای خروجی هدفون و ورودی آنتن است. دارای توان صوتی کلی 20 وات است و فرمت‌های صوتی Dolby Digital، DTS، Virtual Surround Plus، Clear Voice را پشتیبانی می‌کند.

از برق شهری با فرکانس 50 هرتز و توان مصرفی 240 واتی استفاده می‌کند. دارای سیستم صوتی دو کاناله با تیونر DVB-T2 است. با خرید اقساطی تلویزیون LED ال جی یک سیستم صوتی خاص داشته باشید!

از نظر اتصالات نیز دارای پورت USB، اتصال LAN، ورودی کامپوننت، گذرگاه HDMI و اتصال Wifi است. همچنین دارای یک پردازنده دو هسته‌ای است. از نظر صوتی، دارای خروجی صدای اپتیکال می‌باشد. از نظر مشخصات فیزیکی دارای بدنه‌ای مقاوم است.

این تلویزیون از جنس پلاستیک ساخته شده است. دارای گیرنده دیجیتالی است و تیونر این تلویزیون DVB-T2 می‌باشد. یکی از قابلیت‌های موجود در این دستگاه، حالت صرفه جویی انرژی است که سبب می‌شود تا میزان بهره شما از انرژی برق چند برابر شود. این تلویزیون قابلیت اتصال دیوار را نیز خواهد داشت. با خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون LED ال جی زیبایی را نظاره‌گر باشید!

خرید تلویزیون LED ال جی

اگر مایلید تا این تلویزیون را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای ایرانی بهره مند شوید. 

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تلویزیون LED ال جی از قسطی‌کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید مایکروویو ال جی قسطی

خرید مایکروویو ال جی قسطی
امروزه مایکروویو ها به یک کالای اساسی در هر آشپزخانه ای تبدیل شده اند. ال جی یکی از شرکت هایی است که مایکروویوهایی با کیفیت بسیار عالی تولید....

خرید اقساطی ماشین لباس شویی امرسان

خرید اقساطی ماشین لباس شویی امرسان
برند امرسان جز موفق‌ترین برندهای ایرانی است که سبد محصولاتی کاملی دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباس شویی امرسان به بخش ماشین...