خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/22 20:57:58

اگر تمایل دارید با قیمت عالی و شرایطی آسان خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس را انجام دهید. به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید.


خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس


گوشی آیفون 13 پرومکس

اپل کمپانی قدرتمند ارائه دهنده تلفن همراه می‌باشد که در چندین سال اخیر موفق به ارائه آیفون با امکاناتی حرفه‌ای شده که غیر ممکن است اسم این محصول به گوشتان نخورده باشد و مشتاق به استفاده از آن نباشید، ولی با توجه به امکانات حرفه‌ای و به روزی که بر روی این محصول پیاده شده است قیمت آن نیز بالا می‌باشد که اگر مشتاق خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. 

حرفه‌ای ترین تلفن همراه را با آیفون 13 پرومکس تجربه کنید!

آیفون 13 پرومکس از محصولاتی می باشد که با پیشرفته ترین فناوری روز دنیا به تولید رسیده و برای افرادی مناسب می‌باشد که به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند و به دنبال جدیدترین امکانات حرفه‌ای کالای دیجیتال می‌باشند. در این بخش به مدرن ترین امکانات آیفون 13 پرومکس اشاره می‌کنیم که آخرین محصول ارائه شده توسط کمپانی اپل می‌باشد. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در ابتدا شما را با پوشش این مدل تلفن همراه آشنا می‌کنیم که پوششی اولفوبیک این محصول را در برگرفته تا بازتاب نور از آن کاهش یابد و نیز لکه اثر انگشت و موارد دیگر بر آن تاثیر نگذارد، همچنین این محصول در بازار با رنگ‌های طلایی، رزگلد و نقره‌ای به فروش می‌رسد. 

آیفون 13 پرومکس از محصولاتی می‌باشد که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و این محصول موفق به دریافت گواهینامه IP68 شده که تا عمق 6 متر برای 30 دقیقه در برابر آب مقاوم است که از جمله ویژگی‌های شگفت انگیز این محصول به شمار می‌رود. برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

آیفون 13 پرومکس

از جمله امکاناتی که پس از آیفون 12 پرومکس به این محصول اضافه شده می‌توان به کیفیت دوربین‌ها اشاره کرد که بسیار افزایش یافته و از لنز‌هایی حرفه‌ای با پیکسل بالا استفاده شده که این محصول را برای عکاسی به صورت حرفه‌ای نیز بسیار مناسب کرده است. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

هر دوربین این محصول دارای پیکسل 12 می باشد که هر کدام مخصوص نوع خاصی از عکاسی می‌باشند همچون لنز واید، زوم و موارد دیگر که تصاویر را با کیفیتی بی‌نظیر ارائه می‌دهد و لحظات شما را نزدیک به واقعیت ثبت می‌کند.

به دلیل امکانات پیشرفته، این محصول در بین گیمرها نیز بسیار محبوب می‌باشد همچنین کیفیت تصاویر و صفحه نمایش این محصول نیز افزایش یافته است که تماشای فیلم و عکس در آن بسیار لذت بخش و شما در حال تماشای تصاویری زنده خواهید بود و در ادامه شما را با امکانات دیگر این محصول به صورت خلاصه آشنا می‌کنیم که حتما تا به حال برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس با این امکانات، مشتاق شده‌اید.

•شبکه اینترنت 5G را پشتیبانی می‌کند.

•نوع باتری لیتیوم یونی می‌باشد که غیر قابل تعویض توسط کاربر است.

•تشخیص چهره بیومتریک

•شارژ سریع 23 وات

• پشتیبانی از فضای رنگی گسترده

•حافظه داخلی 256 گیگابایت

• فریم استیل ضد زنگ

•سایز صفحه نمایش 6.1 اینچ

•چهار دوربین

•دو سیم کارته 

فروش قسطی آیفون 13 پرومکس

اگر به امکانات حرفه‌ای و به روز این محصول احتیاج دارید، ولی توان پرداخت نقدی هزینه آن را ندارید می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کنید که ارائه دهنده برترین محصولات دیجیتالی با قیمتی مناسب و با فروش قسطی می‌باشد که شما می‌توانید در چندین مرحله هزینه این محصول را پرداخت نمایید.
خرید اقساطی موبایل از فرصت های ویژه ای می باشد که فروشگاه آنلاین قسطی کلاب در اختیار مشتریان خود قرار داده و شما می‌توانید جهت خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس از طریق صفحه قسطی کلاب با شرایط خرید آن آشنا شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 ultra

خرید اقساطی s22 ultra
جدیدترین محصول سامسونگ با نمایی جذاب و فناوری بی نظیر روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی a53 با چک

خرید قسطی گوشی a53 با چک
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی a53 با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به...