فروش اقساطی یخچال ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:53:27

یکی از بهترین برندهای ایرانی برند ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی یخچال ایکس ویژن


برجسته ترین مشخصات یخچال فریزر ایکس ویژن 

یخچال فریزرهای برند ایکس ویژن (X-Vision) به منظور رفع نیاز خانواده‌ها و مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا طراحی و به مرحله تولید می‌رسند. این دستگاه‌ها در مدل‌های مختلف دو قلو، فریزر بالا، چهار درب و ساید بای ساید به بازار مصرف کننده ارائه می‌شوند. طراحی ظاهری ظریف و هوشمندانه، تنوع رنگ بالا، بهره مندی از امکانات متمایز و قیمت مقرون به صرفه، خرید قسطی یخچال ایکس ویژن را به یک گزینه ایده آل برای خریداران تبدیل نموده است. 

1- طراحی جذاب و متمایز

بهره مندی از طراحی منحصر به فرد و متفاوت، اولین ویژگی خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن را رقم می‌زند. طراحی این دستگاه‌ها علی رغم ساده بودن، با ظرافت و زیبایی ویژه‌ای آمیخته شده است. همچنین، ابعاد، اندازه مناسب و استاندارد دستگاه، امکان استفاده از این محصول را بدون محدودیت جا، در فضای هر آشپزخانه‌ای فراهم آورده است.

2- محفظه داخلی مطمئن و جادار

برخورداری از محفظه داخلی جادار و مطمئن، ویژگی دیگر خرید قسطی یخچال ایکس ویژن را شامل می‌شود. بدون تردید، گنجایش و عمق یخچال فریزر از پارامترهای موثر در انتخاب و خرید این محصول به شمار می‌رود. این مهم در یخچال فریزرهای برند ایکس ویژن به خوبی نمود پیدا کرده است. برخورداری از فضای مناسب و وسیع، امکان جا دادن و نگهداری از انواع مواد غذایی مختلف را در محفظه داخلی یخچال، برای مصرف کننده فراهم آورده است. 

3- مجهز به دریچه مخصوص گردش هوای هوشمند (Swing Flow)

برخورداری از دریچه گردش هوای هوشمند را می‌توان از ویژگی‌های منحصر به فرد خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن قلمداد نمود. این دریچه‌ها به صورت هوشمند در نسل جدید یخچال فریزرهای X.vision به کار رفته است. حرکت دریچه‌ها به سمت چپ و راست، موجب گردش هوای سرد به صورت یکپارچه و یکنواخت در فضای داخلی یخچال می‌شود. این ویژگی علاوه بر کمک به حفظ تازگی مواد غذایی، توان سرمایشی و بهره وری دستگاه را در حدود 20 درصد افزایش می‌دهد.

4- تکنولوژی Multi Air Flow

از دیگر ویژگی‌های شاخص خرید قسطی یخچال ایکس ویژن می‌توان به مجهز شدن دستگاه به فناوری گردش هوای چندگانه، اشاره نمود. در پرتو وجود این تکنولوژی هوای محفظه داخلی یخچال به منظور نگهداری بهینه مواد غذایی، به صورت یکنواخت و متعادل خنک می‌شود.

5- مجهز به سیستم Super Cooling/Super Freezing

یخچال فریزرهای برند ایکس ویژن (X.Vision Refrigerator & Freezer) به سیستم سرمایش سریع و انجماد سریع مجهز شده است. وجود سیستم سرمایش سریع، دمای داخلی یخچال را در مدت زمان کوتاهی حدود 2 درجه سانتی گراد کاهش می‌دهد. این قابلیت در حفظ ارزش غذایی و تازه ماندن مواد غذایی بسیار تاثیرگذار است. سیستم انجماد سریع، در بازه زمانی حدود 2 ساعت، دمای فضای داخلی فریزر را به منفی 24 درجه سانتی گراد نزدیک می‌کند. این امر به سرد و فریزر شدن مواد غذایی در کوتاه ترین بازه زمانی کمک شایانی می‌نماید.

ضمنا، مجهز به سیستم خنک کننده No frost، موتور قدرتمند، سطح صدای مناسب، طبقات متنوع و جادار، دارای قفل کودک و زنگ هشدار باز ماندن درب و کیفیت ساخت بالا، دیگر مشخصات فروش قسطی یخچال فریزر ایکس ویژن را شامل می‌شود. 

بهترین شیوه خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در راستای افزایش سطح رفاه خریداران، بستر مناسب برای خرید اقساطی ساید بای ساید ایکس ویژن را فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر به درگاه اینترنتی این فروشگاه به آدرس Ghesticlub.com مراجعه فرمایند. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین امکان خرید نقدی لوازم خانگی شرکت ایکس ویژن برای مشتریان فراهم می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما

خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما
یخچال‌های برند پاکشوما دارای کیفیت و طراحی بی‌نظیری می‌باشند. اگر تمایل به خرید قسطی یخچال فریزر پاکشوما دارید به بخش یخچال فریزر در...

خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی اینترنتی با سفته الکترونیکی یا چک به دسته بندی لوازم خانگی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید....