خرید اقساطی گوشی a03

تاریخ انتشار:
1403/2/22 14:57:20

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و جدید سال 2021 برند سامسونگ مدل A03 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a03 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی a03


بررسی گوشی خوش قیمت و جدید سامسونگ

برند سامسونگ هر ساله تعدادی گوشی جدید روانه بازار می‌کند که رنج قیمتی متفاوتی دارد. در سال 2021 یکی از گوشی‌های پرطرفدار و خوش قیمت برند سامسونگ را می‌توان مدل A03 در نظر گرفت. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های استثنایی این مدل بپردازیم و به شما نشان دهیم که با وجود قیمت مناسبی که دارد از کارایی بالایی برخوردار است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی a03 دارید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

نگاهی کلی و گذرا به گوشی جدید A03 سامسونگ

برند سامسونگ برای تمامی محصولات خود سنگ تمام می‌گذارد و زمانی که نام برند سامسونگ می‌آید، حرف از اعتماد در میان خواهد بود. برندهای گوناگون و معتبری همچون هوآوی، شیائومی و برندهای دیگر با وجود کیفیت و شهرتی که دارند، هنوز در برابر برند سامسونگ متفرقه محسوب می‌شود. 

گوشی a03 سامسونگ دارای طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی است و تمامی نیازهای شما از یک تلفن همراه را برآورده می‌کند. گوشی جذاب سامسونگ مدل A03 دارای دو مدل حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی است و شما طبق نیاز و خواسته خود می‌توانید نوع حافظه داخلی را انتخاب نمایید. قابل توجه است که بالا رفتن میزان حافظه داخلی با بالا رفتن قیمت گوشی رابطه مستقیم دارد. از دیگر ویژگی این گوشی می‌توان به میزان RAM 3 و 4 اشاره کرد که مانند انتخاب حافظه داخلی به خودتان بستگی دارد.

 میزان RAM در یک گوشی با میزان سرعت العمل و اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها رابطه مستقیم دارد. با خرید قسطی گوشی a03 از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

صفحه نمایشگر بزرگتر یعنی تسلط بیشتر!

اندازه صفحه نمایشگر گوشی A03 سامسونگ نسبت به یک گوشی با قیمتی مقرون به صرفه بسیار بزرگ است. اندازه این نمایشگر حدود 6.5 اینچی از نوع Infinity-V می‌باشد، همچنین فناوری HD+ در این صفحه نمایشگر وجود دارد و تصاویری با کیفیت بی‌نظیر را برای شما به نمایش می‌گذارد. زمانی که صفحه نمایشگر شما اندازه‌ای متناسب و خوب داشته باشد، بازی کردن، فیلم دیدن و فعالیت‌های دیگر در این گوشی لذتبخش و دلنشین خواهد شد. با خرید قسطی گوشی a03 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دوربین‌های گوناگون با کاربری متفاوت

گوشی جذاب و خوش قیمت a03 دارای دوربین‌های باکیفیت و کاربردی می‌باشد. این گوشی جذاب دارای یک دوربین اصلی با کیفیت 13 مگاپیکسل و دو دوربین فرعی عمق سنج و ماکرو با کیفیت 2 مگاپیکسل می‌باشد. پس اگر علاقه‌مند به عکاسی با گوشی هستید، می‌توانید از داشتن دوربین‌های خوب و باکیفیت این گوشی لدت ببرید و تصاویر زیبایی را برای خود خلق نمایید. ناگفته نماند که کیفیت دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی a03 از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

باتری قدرتمند در کالبدی ظریف!

گوشی a03 سامسونگ دارای یک باتری بسیار قدرتمند 5000 میلی آمپر بر ساعتی می‌باشد. این باتری سبب می‌شود که شما ساعت‌ها به بازی کردن و فعالیت با این گوشی بپردازید و از داشتن یک باتری با ظرفیت بالا لذت ببرید. برای خرید قسطی گوشی a03 می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شوید و یک خرید پرسود را تجربه کنید.

با شست دستت قفل باز کن!

یکی از ویژگی‌های جذاب گوشی A03 سامسونگ محل قرار گیری اسکن اثر انگشت در قسمت کناری تلفن همراه است. شما می‌توانید با در دست گرفتن گوشی و قرار دادن شست خود بر روی اسکنر قفل گشایی کنید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی انوع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد. شما می‌توانید بدون ضامن از سایت قسطی کلاب خرید کنید و کالاهای مورد نیاز خود را به سادگی تهیه نمایید. با خرید اقساطی گوشی a03 از سایت قسطی کلاب یک گوشی خوش قیمت را از آن خود کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تبلت اپل اقساطی

 فروش تبلت اپل اقساطی
فروش تبلت اپل اقساطی یکی از پر فروش ترین کالاهای دیجیتال می باشد که در بین برند های مختلف موجود در بازار قرار دارد. فروش اقساطی تبلت اپل در مدل....

خرید قسطی لوازم دیجیتال در تهران

خرید قسطی لوازم دیجیتال در تهران
گسترش دانش و علم بشری زمینه ساز تولید و اختراع وسایلی می باشد که زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند وسایل دیجیتالی در عصر امروز زندگی...