خرید گوشی های سامسونگ به صورت قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/29 10:22:42

شرکت سامسونگ با توجه به شرایط و پیشرفت تکنولوژی در تلاش است که گوشی های روز دنیا را به بازار رقابت عرضه کند و به منظور مشاهده مدل های گوشی سامسونگ به بخش فروش اقساطی موبایل سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گوشی های سامسونگ به صورت قسطی

                                                                                

سامسونگ تولید کننده گوشی های پیشرفته

شرکت سامسونگ یکی از برند های معروف و باکیفیت در طراحی، تولید و ساخت گوشی های پیشرفته است. بیشتر گوشی های به روز دنیا در حال رقابت با شرکت سامسونگ است. گوشی های سامسونگ از تکنولوژی به روز دنیا استفاده می کند تا شرایط یک زندگی بهتر را ایجاد کند. از این رو سامسونگ در حال به روز رسانی گوشی های خود است و در رده بندی های مختلفی این کالا را روانه بازار کرده است.

همانطور که می دانید سامسونگ عرضه کننده انواع مختلف گوشی های میان رده ای می باشد که با نام و پسوند های مختلف روانه بازار می شوند. از جمله گوشی های سامسونگ موبایل های سری A می باشد.

سامسونگ گوشی های گلکسی A3 ,A5 و A7 را در طی سال های اخیر روانه بازار کرده است و توانسته است، موفقیت های زیادی را در ساخت این گوشی های میان رده ای به دست آورد. ما در اینجا قصد داریم به شما ویژگی های بارز این گوشی ها را معرفی کنیم.

گوشی های سامسونگ سری گلکسی

همانطور که می دانید گوشی های سامسونگ در حال به روز رسانی گوشی های خود است. از جمله ویژگی های گوشی های سری A دو سیم کارت بودن آن ها می باشد که در بسیاری از موارد پیش می آید، فرد برای مدیریت کار های خود لازم است که از دو سیم کارت استفاده کند.

در واقع استفاده از دو گوشی به منظور انجام امور کاری سخت یک مزیت مهم در سری گوشی های سامسونگ می باشد. به همین دلیل مردم از گوشی های دو سیم کارت استفاده می کنند. مشکل استفاده از این گوشی ها این بود که شما اگر از یک سیم کارت استفاده می کردید، باید سیم کارت دیگر را کنار می گذاشتید، اما در سری جدید گوشی های سامسونگ این مشکل وجود ندارد.

ضد آب بودن از جمله ویژگی هایی می باشد که در گوشی های رده بالا وجود دارد، اما سامسونگ سعی کرده است که این ویژگی را در سری A گوشی های خود استفاده کند.

این گوشی ها دارای گواهینامه IP68 می باشد و این گواهینامه به این معنی است که شما می توانید گوشی را برای مدتی در آب غوطه ور کنید.

برخلاف گوشی های دیگر بلندگو های سری جدید گلکسی A در بخش پایینی و پشت گوشی واقع نشده اند، بلکه در بخش کناری آن قرار گرفته اند. در این مدل بلندگو در سمت راست درست در بالای دکمه روشن کردن و قفل کردن گوشی قرار دارد.

ویژگی های کلی گوشی های گلکسی سامسونگ

همانطور که اطلاع دارید، گوشی های سامسونگ یکی از گوشی های به روز دنیا است که با توجه به تغییرات به وجود آمده و پیشرفت تکنولوژی در حال رقابت شدیدی با سایر برند های تولید کننده گوشی است. سری گلکسی ها یک تحول بزرگ در گوشی های سامسونگ است که مورد استقبال افراد قرار گرفته است. به طور کلی ویژگی های گلکسی را می توان به شرح زیر بیان کرد:

قابلیت ضد آب بودن

قابلیت دو سیم کارت به صورت هم زمان

دارای گواهینامه IP68

تعبیه بلندگو ها در پایین گوشی

ظرفیت بالای باتری

شرایط ویژه در فروشگاه قسطی کلاب

با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت مالی افراد، خرید گوشی به صورت نقدی کمی دشوار است. از این رو فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در نظر دارد، شرایط فروش اقساطی را ایجاد کند تا افراد بیشتری قدرت خرید گوشی های گلکسی سامسونگ را داشته باشند.

سایت قسطی کلاب یک سایت معتبر به منظور خرید اقساطی کالا می باشد. شما با مشاهده مدل های گوشی سامسونگ می توانید یک خرید لذت بخش داشته باشید. در صورت هر گونه سوال با کارشناس های قسطی کلاب مشاوره کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بیتس با چک

خرید اقساطی هدفون بیتس با چک
یکی از بهترین هدفون‌های پرطرفدار در دنیا متعلق به برند بیتس است. برای خرید اقساطی هدفون بیتس با چک به بخش هدفون در دسته بندی...

خرید اقساطی گوشی iphone 13

خرید اقساطی گوشی iphone 13
همان طور که می‌دانید جذاب‌ترین گوشی اپل مدل آیفون 13 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی iphone 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای....