خرید قسطی گوشی a33

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:38:15

گوشی‌های گلکسی a33 جز برترین محصولات برند سامسونگ می‌باشند. برای خرید قسطی گوشی a33 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a33


گوشی سامسونگ A33

موبایل سامسونگ A33 در 17 مارس 2022 وارد بازار شد. بعد از ورود به بازار ایران و با توجه به استقبال افراد مختلف از این گوشی، امکان خرید قسطی گوشی a33 در قسطی کلاب فراهم شد. این گوشی با صفحه نمایش لمسی 6.40 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز عرضه می‌شود که وضوح 2400 x1080 پیکسل (FHD+) و نسبت تصویر 20:9 را ارائه می‌دهد. این نمایشگر جهت محافظت دارای شیشه گوریلاگلس است.

گوشی سامسونگ A33 از یک پردازشگر هشت هسته‌ای پشتیبانی می‌کند و رم 6 و 8 گیگابایتی دارد. اغلب سایت‌های اینترنتی، این مدل را با رم 6 گیگابایتی موجود دارند. اما بعضی فروشگاه‌های اینترنتی دیگر، امکان خرید اقساطی هر دو مدل 6 و 8 گیگابایتی را فراهم کرده‌اند. 

گوشی A33 دارای سیستم عامل اندروید 12 است و از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. این گوشی از شارژ سریع اختصاصی پشتیبانی می‌کند و دارای رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 است و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد. ابعاد گوشی 159.79x 74x8.10 میلی متر (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن آن 186 گرم است.

این مدل از گوشی‌های Samsung در رنگ‌های مشکی، آبی، هلویی و سفید عرضه شده است. این کالای دیجیتال دارای استاندارد بین المللی جهت محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. گزینه‌های اتصال در گوشی شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، GPS، بلوتوث نسخه 5.1، USB Type-C، 3G، 4G (با پشتیبانی از Band 40 مورد استفاده در بعضی از شبکه‌های LTE در هند) و 5G. حسگرهای موجود این موبایل شامل شتاب‌سنج، حسگر نور محیط، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند. برای خرید اقساطی گوشی a33 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی‌های سامسونگ Galaxy A33 5G

سامسونگ در سال 2022 گوشی‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است که یکی از آنها گوشی Galaxy A33 5G می‌باشد. در بعضی از فروشگاه‌های آنلاین، فروش قسطی موبایل انجام می‌پذیرد که به شما کمک می‌کند تا با دغدغه کمتری این گوشی جدید سامسونگ را خریداری نمایید. کمپانی کره‌ای (سامسونگ) اطلاع داده  است که این گوشی تا چهار سال به روز رسانی سیستم عامل و تا پنج سال به روز رسانی امنیتی دارد. از دیگر موارد در خصوص آن، می‌توان به وجود اسپیکرهای استریو، پشتیبانی از شبکه 5G، پورت USB و عدم وجود جک هدفون اشاره کرد. با خرید قسطی گوشی a33 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

ارزش خرید گوشی سامسونگ مدل A33 5G

قیمت گوشی سامسونگ  A33 نسبت به گوشی‌های هم تراز خود در بازار بالاتر خواهد بود. ولی به دلیل سخت افزار بسیار خوب، نمایشگر دارای کیفیت بالا، دوربین‌های عالی و بسیاری از کارایی‌های دیگر، ارزش خرید این کالای دیجیتال بسیار بالا می‌باشد. البته این نکته قابل توجه می‌باشد که در شرایط اقتصادی حال حاضر، شاید افراد بسیاری قادر نباشند که هزینه این گوشی را پرداخت کنند، به همین دلیل به دنبال فروشگاهی که فروش قسطی موبایل داشته باشد، می‌روند. 

خرید اقساطی گوشی a33 در قسطی کلاب

افرادی که در جستجوی یک گوشی با قدرت بالا و به روز از نظر سخت افزاری هستند، می‌توانند با خرید قسطی گوشی a33 به خواسته خود برسند. اگر تصمیم دارید که یک گوشی دارای قدرت بالا و میان‌رده خریداری کنید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که این مدل را انتخاب کنید. امکان خرید نقدی این گوشی در قسطی کلاب، فراهم شده است.

اما اگر به دنبال خرید اقساطی گوشی a33 می‌باشید نیز می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب به راحتی این کار را انجام دهید. برای این کار به بخش کالای دیجیتال رفته و سپس نسبت به انتخاب و خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید. اگر شما کارمند، بازنشسته و حتی دارای شغل آزاد می باشید، جای نگرانی نیست. به راحتی می‌‍توانید با استفاده از روش های مختلفی خرید قسطی گوشی سامسونگ A33 را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گلکسی زد فولد4

خرید اقساطی گلکسی زد فولد4
یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین محصولات برند سامسونگ مدل Galaxy z fold 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی گلکسی زد فولد4 به بخش موبایل در...

خرید نقدی کامپیوتر لنوو

خرید نقدی کامپیوتر لنوو
امروزه یکی از پرتقاضاترین و پرفروش‌ترین کالاهای دیجیتال، لپ تاپ‌ها بوده و در این میان کاربرانی که به دنبال خرید کالای دیجیتال هستند....