خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/19 01:30:27

برای خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو با شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را انجام دهید.


خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو


گوشی آیفون 13 پرو

اپل از محبوب‌ترین برندهای تلفن همراه است که طرفداران زیادی در کشورهای مختلف دارد. کمپانی اپل با تولید گوشی‌های آیفون در سری‌های مختلف با امکانات منحصر به فرد توانسته جزو با کیفیت‌ترین برندهای تلفن همراه باشد. در ادامه درباره مشخصات کامل گوشی آیفون 13 پرو می‌پردازیم با ما همراه باشید. برای خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مشخصات گوشی آیفون 13 پرو

آیفون 13 پرو از جدیدترین تلفن همراه‌های شرکت اپل است که در 24 سپتامبر 2021 وارد بازار شد. آیفون 13 در چهار مدل آیفون 13 مینی، آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس طراحی و تولید شده است که این موبایل‌ها تفاوت جزئی مانند اندازه و ابعاد، رنگ با هم دارند.

مشخصات نمایشگر آیفون 13 پرو

نمایشگر آیفون 13 پرو 6.1 اینچ است و صفحه نمایشگر بزرگی دارد. رنگ‌های نمایشگر شامل طیف گسترده‌‍ای از رنگ‌ها است. آیفون 13 پرو در رنگ‌های خاکستری، نقره ای، آبی و نقره‌ای وجود دارد. خرید گوشی آیفون 13 پرو یک موقعیت بی‌نظیر برای داشتن این محصول با کیفیت است. با خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات بدنه

ابعاد کلی این تلفن همراه 146.7 در 71.5 در 7.7 میلی متر می‌باشد و همچنین وزن آن 204 گرم است. محافظ جلو و پشت این گوشی شیشه‌ای با محافظ گوریلا گلس است و فریم‌های آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. 

حافظه آیفون 13 پرو

این گوشی با حافظه‌های داخلی مختلفی وجود دارد و هر چه حافظه آن بالاتر باشد قیمت بیشتری هم دارد. 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 1 ترابایت با 6 گیگابایت رم، حافظه‌های داخلی این کالای دیجیتال است. برای خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین بی‌نظیر آیفون 13 پرو

این گوشی سه دوربین اصلی با کیفیت 12 مگاپیکسل دارد به همراه یک اسکنر که عمق تصویر را تشخیص می‌دهد. قابلیت HDR و فلاش دوگانه از دیگر قابلیت‌های دوربین این گوشی محبوب است. دوربین سلفی از کیفیت 12 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق است. فیلمبرداری آیفون 13 پرو با کیفیت HDR و لرزش گیر الکترونیکی است. برای خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

باتری آیفون 13 پرو غیرقابل تعویض و لیتیومی است که ظرفیت 3095 میلی آمپر در ساعت است. قابلیت شارژ سریع در این موبایل به صورتی است که در 30 دقیقه 50 درصد شارژ می‌شود. شارژ بی‌سیم از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه است.

پلتفرم

سیستم عامل گوشی‌های تولید شده شرکت اپل IOS است و آیفون 13 پرو سیستم عامل IOS 15 پشتیبانی می‌کند. پردازنده مرکزی این گوشی 6 هسته و پردازنده گرافیکی پنج هسته است. در ادامه شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو را برای شما عنوان می‌کنیم.

شرایط خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو

قسطی کلاب مجموعه‌ای در خصوص فروش کالای دیجیتال، لوازم خانگی و بسیاری موارد دیگر است. این مجموعه اینترنتی سال 1396 شروع به فعالیت کرد و مشخصه‌ای که این فروشگاه را محبوب کرده است خرید آنلاین با شرایط اقساطی است. 

خرید آیفون 13 پرو به دلیل نوسانات بازار ارز قیمت ثابتی ندارد و در بیشتر مواقع قیمت آن روند افزایشی پیدا می‌کند. افراد زیادی طرفدار این برند محبوب هستند خرید اقساطی موبایل این امکان را به افراد می‌دهد تا بهترین تلفن همراه بازار را با شرایط عالی خریداری کنند.

فروش قسطی موبایل یکی از مزایای قسطی کلاب است از مزیت‌های دیگر این سایت می‌توان به سفارش کالاهای ناموجود اشاره کرد. اگر محصولی که می‌خواهید بخرید ناموجود است می‌توانید آن را ثبت سفارش کنید.

فروش قسطی موبایل در قسطی کلاب شرایط خاص خود را دارد. برای دریافت اطلاعات و شرایط کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید و از امکانات بی‌نظیر این سایت استفاده کنید. نماد الکترونیکی این سایت به مشتریان اطمینان خاطر می‌دهد تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهند. با خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a52

خرید اقساطی گوشی a52
جدیدترین گوشی کمپانی سامسونگ با نام A52 روانه بازار شده است و با رنگبندی پاستیلی که دارد توجه همگان را به خود جلب کرده است...

خرید اقساطی لپتاپ ایسر

خرید اقساطی لپتاپ ایسر
برند ایسر از موفق‌ترین برندهای دنیا است که در ایران محصولات آن به آسانی قابل خرید می‌باشند. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ ایسر ...