خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 09:46:10

گوشی جذاب و پرفروش a22 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 


خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ


گوشی گلکسی a22 سامسونگ

گوشی a22 از سری جدید گوشی‌های تولید شده شرکت سامسونگ می‌باشد. این گوشی مانند سایر گوشی‌های این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار است. با توجه به پیشرفت شرکت سامسونگ روز به روز به آپشن‌های این گوشی افزوده می‌شود. 

معمولا گوشی a22 به صورت نسخه 5G و 4G تولید و روانه بازار می‌شود. دوربین این گوشی در مقایسه با سایر مدل‌های A این شرکت رضایت بخش نبوده و کمتر کسی است، که از دوربین این گوشی راضی باشد. گوشی a22 دارای مزایای و معایبی است که در ادامه به صورت مختصر به آنها اشاره خواهیم کنیم. برای خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مزایا و معایب گوشی a22

1-پخش و اجرای بسیار روان
2-بارگیری سریع
3-قدرت اشتراک گذاری بالا
4-سرعت در ذخیره کردن اطلاعات
5-ارتقا سیستم عامل

موارد بالا تنها بخش کوچکی از مزایای این گوشی می‌باشد. گوشی a22 علاوه بر داشتن مزایا، معایبی نیز دارد که از شایع‌ترین آنها می‌توان به کیفیت پایین دوربین اشاره کرد. برای خرید اقساطی موبایل a22 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات گوشی Galaxy a22 samsung

در ادامه قصد داریم که به مشخصات کامل این گوشی بپردازیم.

-ابعاد167.2×76.4×9 میلی‌متر
-توضیحات سیم کارت سایز نانو
-وزن 203 گرم
-ساختار بدنه قاب و فریم از پلاستیک
-ویژگی‌های خاص حسگر اثر انگشت
-تعداد سیم کارت دو سیم کارت
-زمان معرفی 03 ژوئن 2021
-شیار مجزا برای کارت حافظه دارد؟دارد
-قابلیت دوربین عکاسی پانوراما ، قابلیت عکاسی HDR
-رنگ میکس
-حافظه داخلی 64، 128 گیگ
-حافظه RAM4، 6، 8 گیگ
-شبکه ارتباطی 4g، 5g
-سیستم عامل Android
-فناوری صفحه نمایش TFT
-رزولوشن عکس 48 مگاپیکسل 

با توجه به این اطلاعات افراد می‌توانند، به راحتی اقدام به خرید این گوشی کنند. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی خرید گوشی بسیار آسان شده است. افراد می‌توانند در منزل گوشی مد نظر خود را پیدا کنند و مشخصات آن را مشاهده کنند. افراد می‌توانند گوشی را به صورت غیر حضوری از سایت‌های معتبر سفارش دهند.

با توجه به گسترش کرونا افراد بیشتر به سمت خرید اینترنتی تمایل پیدا کرده‌اند. اما قبل از خرید اینترنتی باید از اعتبار سایت اطمینان حاصل کنید. افراد می‌توانند خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ را هم تجربه کنند.

شرایط ویژه خرید اقساطی موبایل a22 سامسونگ از قسطی کلاب

راه‌های گوناگونی برای خرید گوشی a22  وجود دارد. افراد می‌توانند متناسب با شرایط خود اقدام به خرید کنند. یکی از این راه‌ها خرید نقدی است، که افراد با مراجعه حضوری یا غیر حضوری گوشی را خریداری می‌کنند. 

یکی دیگر از این راه‌ها خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ می‌باشد. خرید قسطی شرایطی دارد، که فرد باید از قبل تهیه کند. امروز همه فروشگاه‌های موبایل خرید قسطی را دارند و کمک بزرگی به خریداران محسوب می‌شود. با خرید قسطی گوشی a22 افراد می‌توانند متناسب با درآمد خود اقدام به پرداخت اقساط کنند. 

علاوه بر فروشگاه‌های موبایل، سایت‌هایی اینترنتی نیز فروش قسطی را دارند و کار را برای خریداران آسان کرده‌اند. افراد می‌توانند به سایت قسطی کلاب نیز مراجعه کنند. فروش اقساطی موبایل پیشنهاد خوبی برای خرید گوشی است.

به طور کلی گوشی a22 یکی از تولیدات جدید شرکت سامسونگ می‌باشد. این شرکت در تولید گوشی بسیار قوی بوده و از برندهای شناخته شده در جهان می‌باشد. این گوشی مانند سایر گوشی‌های این شرکت بسیار با کیفیت است و در عین حال دارای مزایا و معایبی می‌باشد. این شرکت همواره به دنبال رفع معایب این گوشی است، تا تمام مشتریان این گوشی رضایت کامل را داشته باشند.

این گوشی در عین داشتن قیمت مناسب از ویژگی‌های خوبی برخوردار است و طرفداران زیادی را دارد. افراد می‌توانند برای اطلاع یافتن از قیمت این گوشی به فروشگاه‌های موبایل یا سایت‌های اینترنتی مراجعه کنند. خرید اقساطی موبایل a22 سامسونگ کار سختی نیست. از آنجایی که گوشی هم شامل کالای دیجیتال می‌شود، باید در نگهداری از آن دقت کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی آیفون se2

خرید نقدی آیفون se2
شرکت اپل در زمینه تولید و طراحی تلفن همراه همیشه پرچم دار بوده است و توانسته در سال های اخیر توجه مردم جهان را به خود جلب کند. برای خرید نقدی یا...

خرید گوشی y9 هوآوی

خرید گوشی y9 هوآوی
طراحی یک گوشی هوشمند با امکانات بالا و قیمتی مناسب فقط در برند هوآوی امکان پذیر است، زیرا این شرکت حاشیه سود کمی دارد. اگر تمایل به ...