خرید قسطی آیفون 11

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:13:53

اپل یکی از معروف‌ترین برندهای آمریکایی است که در سال‌های اخیر پیشرفت فوق‌العاده زیادی داشته است. اگر تمایل به خرید اقساطی آیفون 11 دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی آیفون 11


خرید قسطی آیفون 11

سرانجام اپل تصمیم گرفت تا بازار گوشی‌های میان رده را در اختیار خود بگیرد و با رقبایی مثل سامسونگ، شیائومی و هواوی به رقابت بپردازد! آیفون 11 یکی از گوشی‌های میان رده است که قیمتی مناسب دارد و برخلاف گوشی‌های گران قیمت آیفون در رده قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است. در ادامه سعی داریم تا به معرفی این گوشی هوشمند بپردازیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 در قسطی كلاب فراهم شده است.

مشخصات فیزیکی

در این گوشی با تغییراتی در مشخصه‌های فیزیکی و کاربردی مواجه هستیم. جایگاه دکمه پاور و سیم کارت‌ها در یک طرف قرار داده شده است و دکمه‌های تنظیم كننده صدا نیز در طرف دیگری قرار دارند! 

اسپیکرهای گوشی و USB آن در قسمت زیر قاب قرار گرفته است. در بخش پشتی از ترکیبی از جنس شیشه و در کناره‌های آن از آلومینیوم استفاده شده است. این گوشی در رنگ‌های زیبایی چون سفید، مشكی، زرد، سبز، ارغوانی و قرمز تولید شده است. با خرید اقساطی آیفون 11 در جمع بدرخشید!

صفحه نمایش

قسمت جلوی صفحه نمایش به صورت ناچ است و این اولین بار است که اپل در صفحه نمایش از این طراحی استفاده کرده است. درصد صفحه نمایش به کل گوشی به 79 درصد می‌رسد. این صفحه نمایش 6.1 اینچی دارای تراکم پیکسلی 236 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. 

صفحه نمایش دارای خصوصیت LCD با فناوری IPS می‌باشد و از نوع رتینای مایع است. با این وجود، کیفیت تصویر مناسبی دارد، در برابر خشم مقاومت می‌کند و شانزده میلیون رنگ را پوشش می‌دهد حساسیت تاچ در حدود 120 هرتز می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 یک گوشی با صفحه نمایش فوق‌العاده داشته باشید!

سخت‌افزار

پردازنده این گوشی از نوع A13 Bionic است. این پردازنده شش هسته‌ای است و با فرکانس مناسبی کار می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی نیز 4 هسته‌ای است. رم این دستگاه 4 گیگابایتی است و با سه ورژن مختلف حافظه در آیفون 11 ارائه شده است. 

از نظر سخت افزاری این گوشی با گوشی‌های پرچمداری مثل آیفون پرو مکس 11 و آیفون پرو 11 تفاوت زیادی ندارد. با خرید اقساطی آیفون 11 یک سخت‌افزار قدتمند و سریع خواهید داشت!

دوربین‌ها

این دستگاه از دوربین‌های دوگانه در قسمت پشتی خود بهره‌مند است و یک دوربین سلفی نیز دارد. سایز دوربین‌ها کمی نسبت به مدل‌های قبلی تغییر داشته است. 

دوربین‌های پشتی 12 مگاپیکسلی است و دارای خصوصیات جالبی می‌باشد. برای مثال یکی از آنها به مقاومت در برابر لرزش دستان کمک می‌کند و مانع از بروز تاری در عکس می‌گردد.

 دوربین فوق عریض نیز سبب می‌شود تا فضای بیشتری تحت پوشش عکس گرفتن قرار گیرد. این دوربین‌ها از فناوری‌های PADF و OIS برخوردارند. این فناوری‌ها كمک می‌كنند تا از طرفی، تمرکز با سرعت و دقت بیشتری صورت گیرد و همچنین سبب می‌شوند تا عکس‌ها تیره و تار نشوند.

دوربین سلفی در قسمت ناچ قرار گرفته است. این دوربین 12 مگاپیکسلی است و خاصیت سنسور سه بعدی در این گوشی وجود دارد. سنسور کمک می‌کند تا کیفیت عکس‌ها در حین عکس برداری فوق العاده گردد!

باتری و امكانات

باتری این گوشی 3110 میلی آمپر ساعتی است و شارژر سریع 18 واحدی واتی نیز کمک می‌کند تا در مدت زمان کوتاهی شارژی مناسب فراهم گردد. در این گوشی از سنسور تشخیص چهره برای امنیت استفاده شده است. 

این گوشی دارای حسگرهایی مثل ژیروسکوپ، قطب نما، شتاب سنج، فشارسنج و مجاورتی است. همچنین بلوتوث و NFC را ساپورت می‌کند. با خرید نقدی یا اقساطی آیفون 11 یک گوشی با بینهایت قابلیت مقایسه ‌نشدنی داشته باشید!

خرید قسطی آیفون 11

اگر مایلید تا یک گوشی آیفون 11 تهیه نمایید، به قسطی كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این وبسایت بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی نیز می‌توانید از این سایت، درخواست اعتبار اقساطی داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آیفون 11 از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي آیپد

خرید قسطي آیپد
بی شک مک بوک‌ها جز بهترین و با کیفیت‌ترین تبلت‌های دنیا می‌باشند که طرفداران بسیاری دارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطي مک بوک با...

خرید قسطی گوشی redmi note 10s

خرید قسطی گوشی redmi note 10s
اگر به دنبال یک گوشی با کیفیت و عالی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی redmi note 10s از بخش موبایل در دسته بندی کالای...